Véčko sa neoplatí predať. Má veľa iritujúcich múch, no inak je to skvelé šoférske auto. A mám ho rád. 306-ka je o generáciu vyspelejšia, teda vhodnejšia na dlhé cesty. A je v lepšom stave, čiže má význam ju dať dokopy.
997 kg, 99 kW, 158 Nm vs. 1055 kg, 120 kW, 193 Nm (údaje výrobcov)
Zatiaľ som šiel na S16 len z Modry domov. Test bude zajtra. Hlavný plus - prevodovka ide jedna báseň. A tiež mám pocit, že oveľa lepšie ide do zákrut a odoláva nedotáčavosti. No a taktiež sa lepšie zbiera z nízkych otáčok (pre tieto autá pod 4 tis.). Posed za volantom jemne vyšší,
pedále trochu hlbšie (ďalej), volant to bude chcieť dostať bližšie k telu. Pedál plynu je oproti brzde trochu utopený, ale zase pri cestovaní sú aspoň obe nohy (aj ľavá na oddychovátku) v rovnakej polohe.