Zdravím Vás,rád by som sa vás spýtal,a tak trošku založil novú tému o tomto výrobcovi bikov. Čo sa vám na nich páči,čo napr. nie. Čo sa vám pokazilo,čo prasklo. Čo napriklad funguje po x rokoch. Čo mňa zaujima najviac sú ložiská v ráme,bolo písane že sú ,,strarého,, typu tj. guličkove a nie ihličkové. Čo nieje moc dobré. Snáď som to dobre napísal. A aj ma dosť zaujíma kde vyrábaju rámy,ako karbonové tak aj hlinikové. Či si to robia sami či im to robí iná firma. Ďakujem,dúfam že téma poteši pripadných záujemcov. pripadne už majiteľov.

Prílohy:

Logo_Lapierre_WIKI.jpg
Logo_Lapierre_WIKI.jpg 41.23 KiB thumb_up0thumb_down

13.01.2016 - 23:23:14
00
http://www.pinkbike.com/news/Lapierre-Factory-the-land-of-the-Fait-Main-2013.html

brunimu konecne doprialo stastie a vyhral majstraky. na tento rok sa lapierre tusim stahuje zo zjazdoveho pohara.
p.vitalmtb.com

a to s tymi loziskami...to ti niekto nataral hovadiny.
14.01.2016 - 09:26:23
00
Lapierre sa už nebude angažovať v zjazde,teraz sa ide sústrediť na enduro závody. Ja som to čital v recenzii vo Vele,tam to bolo,že tie guličkove ložiska su už ...zastarena... aj čo sa týka techniky,kedže sa skôr vyderú stálym cyklickým pohybom.
14.01.2016 - 18:36:22
00
Mozem prispiet mojimi skusenostami. O loziska by som sa vobec nebal, mam Zestyho rocnik 2009 a loziska som este ani raz menit nemusel, navyse v klbe pri uchte zadneho kolesa je "len" klzne puzdro tak isto aj na karbonovom Spicy model 2015 ktory jazdim momentalne. Jazdim enduro alebo ako by niekto povedal take tazsie XC ;) v suchu, prachu, blate, snehu proste vo vsetkych poveternostnych podmienkach a s loziskami som urcite problem nemal. Co je mozno ale dolezitejsie ako samotny ram (oba som si sam vyskladal) je slovensky distributor ktory mi absolutne vychadza v ustrety zo vsetkymi problemami, a to bol v podstate aj dovod preco som sa rozhodol znova pre znacku Lapierre.
Ako je to z vyrobou ramu ti naozajnepoviem ale aj na hlinikovom Zesty ako aj na karbonovom Spicy bola nalepka "made in china" ale myslim ze je to irelevantne kedze skor ide o technologiu ako o krajinu povodu.
14.01.2016 - 19:08:37
00
tak velo nema o com pisat a vytahuju nejake bludy. a vyrobia clanok na dve strany kde mudruju nad vyhodami takych ci onakych lozisk...vacsina celoperov na trhu ma priemyselne loziska. bohudik. tomu tak nebolo vzdy, zazili sme davne temne zaciatky s klznymi puzdrami. v niektorych pripadoch/ramoch a na niektorych miestach su pouzite ihlickove. ale to skor ojedinele. skor su ihlickove/valcekove loziska pouzite v capoch tlmica, pripadne v hlavaku. urcite to teda nieje tak, ze lapierre pouziva nejake zastarale loziska a ostatni vyrobcovia su svetelne roky popredu s valcekovymi alebo co...nechce sa mi o loziskach rozpisovat, to si najdes sam ake su prednosti a vhodne pouzitia jednotlivych typov. priemyselne loziska maju nesporne vyhodu v cene a dostupnosti. niektori vyrobcovia sa snazia usetrit par centov pri vyrobe a osadzaju lacnejsie a horsie utesnene loziska. jedine to si viem predstavit, ze mohol niekto vo vele frflat. ajtak je to spotrebak a ked sa ti nechce casto menit, kupis lepsie utesnene, nerezove, keramicke...alebo cinske lacne a menis holt castejsie.

este k tym lapierrom: niektore stare modely lubili praskat, mozno trochu viac ako by bolo zdrave, ale doraz kladiem na NIEKTORE STARE MODELY. ja myslim ze dobra znacka s pestrym portfoliom. a mozu sa popysit bruniho vitazstvom.
14.01.2016 - 21:20:02
02
U mňa Lapko X Control ročník 2009. Má už cez 30.000 km a okrem reťaze, kazety, stredových ložísk a prevodníka všetko pôvodné. (na ročníku 2008 praskala zadná stavba ale chybu odstránili)

Prílohy:

LXC.jpg
LXC.jpg 322.07 KiB 2 thumb_up1thumb_down

14.01.2016 - 22:25:23
00
novy modelovy rocnik, krasne
15.01.2016 - 07:33:25
00
Ja jazdim Zesty 2016 a zatial som dostal presne to, za co som zaplatil - ci uz dizajn alebo pozitok z jazdy, za vsetko davam plny pocet
15.01.2016 - 16:38:45
00
yautja napísal:
novy modelovy rocnik, krasne


No pre mňa rok 2016 totálny hnus čo sa týka dizajnu. Všetkým sa nedá vyhovieť :) Ale za to 2015 to by som bral ktorý kolvek všetky boli krásne. Viď :)

Prílohy:

p5pb11161101.jpg
p5pb11161101.jpg 183.92 KiB thumb_up1thumb_down

16.01.2016 - 12:03:29
00
aj mne sa paci :) a da sa aj pekne vyskladat

16.01.2016 - 15:36:40
00
Jazdím X-Control 2013 a nemôžem povedať krivého slova naň. Mne sa páčia všetky LP, ale ten môj špeciálne aj po niekoľkých rokoch. Menil som zatiaľ iba 2 páry ložísk a raz stred. Systém odpruženia funguje výborne. Teraz sa mi páči že nový X-Control už má pevnú os a položili u všetkých model aj hlavový uhol (zo 69,5° na 68°). ;)
16.01.2016 - 17:21:43
00
Polo napísal:
aj mne sa paci :) a da sa aj pekne vyskladat


Ten ti závidim :) ja som chcel 527 Spicy no mali ho už len v M :( Ale za to mám iný LP :) Snád bude dobre slúžiť,minulý rok už moc toho nebolo. Takže sa tešim keď skonči zima a ide sa na plno do hôr. viď foto : Babia hora.

Prílohy:

DSC03657.jpg
DSC03657.jpg 380.56 KiB thumb_up2thumb_down

17.01.2016 - 11:10:46
00
Co sa tyka praskania ramu mozno by stalo za to vytvorit temu : hladam znacku ktorej nepraskaju ramy. Yt praskaju ramy , kona praska uz v katalogu , lapierre ma problemy s praskanim ... neviem ci sa najde znacka, ktora nenatrafila na horliveho diskutera, ktoremu nieco neprasklo... :)
21.01.2016 - 09:39:49
00
Ja mám toho roku v pláne vyskladať bajk na ráme LAPIERRE Zesty XM Ultimate 927 ( už je objednaná rámova sada s tlmičom) http://www.mojekolo.cz/lapierre-ramovy-set-zesty-xm-ultimate-927-2016

Prílohy:

LAPIERRE Rámový set Zesty XM Ultimate 927.jpg
LAPIERRE Rámový set Zesty XM Ultimate 927.jpg 126.85 KiB thumb_up0thumb_down

21.01.2016 - 09:50:09
00
Limod napísal:
Co sa tyka praskania ramu mozno by stalo za to vytvorit temu : hladam znacku ktorej nepraskaju ramy. Yt praskaju ramy , kona praska uz v katalogu , lapierre ma problemy s praskanim ... neviem ci sa najde znacka, ktora nenatrafila na horliveho diskutera, ktoremu nieco neprasklo... :)

Tak to ti želám veľa šťastia pri hľadaní :) myslím že sa taká značka ani nenájde. Všetko však záleží najmä od toho kto a ako na danom bajku jazdí a samozrejmé v akom teréne Pri zlom jazdnom štýle a pri extrémnejšom teréne na čo je rám stavaný môže podľa mňa prasknúť všetko aj tá najrenomovanejšia značka, skôr by som pozeral na dlžku záruky a na to ako pristupujú firmy k prípadným reklamáciam a podľa toho poznáš aj serióznu značku :)
21.01.2016 - 10:10:16
00
keyboard_arrow_up