duggo napísal:
Je to teda skor konicek pre fajnsmetkerov.

Ak sa aj ja môžem vyjadriť tak s vyššie uvedeného dôvodu som svoje kolesá určite nestavala. Keď si niečo na bajk kupujem, alebo na ňom niečo mením tak iba preto, aby ten komponent mal požadované vlastnosti a funkčnosti. V tomto prípade bolo zadanie nasledovné: vnútorná šírka ráfkov aspoň 24mm, hmotnosť ráfkov max 350g/ks, celková hmotnosť kolies max 1.350g. Ak by sa také kolesá dali kúpiť už ako hotové továrne záplety tak idem do nich. Ale neviem o takých. Ak má niekto nejaký tip veľmi rada si rozšírim obzor. Ten tip myslím to vážne, bez sarkazmu ;)
23.01.2016 - 19:35:38
01
Dostala som info od môjho "dvorného vyplietača kolies", že kolieska sú hotové a hmotnosť veľmi príjemná. Keď ich budem mať u seba dám foto na váhe :)
24.01.2016 - 19:54:23
00
whitemamut napísal:
Tak tak, rotujúcich 70g naviac mi príde odrb (ak teda obe sú také). Moje Cresty mali 379.9 a 380.1, udávaná váha 380.

na tvoje odporucanie som si ich tiez kupil :) tak uvidime :)
24.01.2016 - 20:57:01
00
Kristina napísal:
Dostala som info od môjho "dvorného vyplietača kolies", že kolieska sú hotové a hmotnosť veľmi príjemná. Keď ich budem mať u seba dám foto na váhe :)

Ahoj Kika
Z Tvojich postov som vyrozumel,že si tie kolieska nevypletas ty sama.Čiže sa nejedná o osobnú pasiu v postupnom skladaní.Hovoríš,že keby boli tovarenske s danymi parametrami,tak riesis tie.Prečo si potom neobjednala hotovú identickú konfiguraciu z r2-ky ked cena je zhruba rovnaka(aj ked o tú u Teba primarne nejde)?V čom vidíš výhody Tvojho prístupu?Okrem overenej práce vyplietača?
CarboCamber,možno aj CarboTense
26.01.2016 - 18:45:12
00
Tak vypliesť kolesá by som ešte zvládla. Ale to najdôležitejšie je vycentrovanie a zároveň správne napnutie všetkých špicov na rovnakú hodnotu. Bohužiaľ musím všetkých prítomných sklamať. To fakt nedokážem :) Ak ty áno tak máš môj obdiv? A keďže to nedokážem tak si ma hneď zhodnotil, že sa "nejedná o osobnú pasiu v postupnom skladaní"? Hmm.
Ja som nikde predsa nepísala, že som kupovala za odporúčané MOC. Pokiaľ si myslíš, že sa topím v peniazoch a tak mi je jedno kde čo nakúpim tak si na veľkom omyle :)
CarboTense je už naozajstný cenový úlet aj v nákupných cenách. Ax lightness ráfky sú na moje jazdenie zbytočne drahé. Nad CarboCamber som chvíľu rozmýšľala. K ráfkom Duke Lucky Jack mám však väčšiu dôveru ako k ráfkom Extralite. Jazdia sa sveťáku a pretekoch po celom svete.
26.01.2016 - 21:54:14
00
Ahoj,moj príspevok nemal vyzniet tak ako si si ho vysvetlila...sorry
Vo svojich požiadavkách si cenu nespominala,čo vsak neznamená že nie je dôležité aby bola čo najpriaznivejsia.
Tie ceny komponentov ktoré si tu uvádzala,som myslel že tie sú tvoj nákup.
Ich súčtom som sa dostal na cenu podobnú rovnakému kompletu z r2-ky aj s build programom kt.maju rozsiahly a prepracovany pretože sa značne zameriavajú na stavby wheelsetov.
Pokial bola cena nižšia,tak chapem tvoj nakup po častiach.
Proste vo svetle daných faktov mi kúpa rovnakej hotovky v podobnej cene prisla uzivatelsky pohodlnejsia,menej pracná a pristupnejsia.
27.01.2016 - 01:01:11
00
Jofinko, moja odpoveď možno vyznela "prísnejšie" ako mala :) Práve som po 1:40h zliezla z valcov a ja som bola unavená. Takže prepáč :)
Pôvodný zámer na kolesá bol iný ako je výsledok. :) Už takmer potvrdila objednávku na komplet kolesá od Duke (aj s ich nábami). V teste oproti konkurencii (Asterion F-one, Enve M50-fifty, Kappius KR-29, Notubes Valor) vyšli najlepšie (http://mag.vojomag.com/test-5-paires-de-roues-carbone-xc-29-pouces/). Nakoniec som však kolesá vyšperkovala nábami Extralite. Nechystám sa ich predávať a tak som chcela nech sú niečo "extra" :) Prvú verziu Duke Lucky Jack som jazdila už v minulosti na Sparkovi. Sú to fakt skvelé ráfky. Prvá verzia však mala bohužiaľ vnútorné niple, takže v prípade centrovania bolo vždy potrebné vyzuť plášť, odpepiť pásku a babrať sa s mliekom. Veľmi nepraktické. Nové sú však už s vonkajšími niplami.
S firmami Extralite a Duke už spolupracujem a ich komponenty dovážam niekoľko rokov. Viem na ich produkty preto poskytnúť lepšie ceny ako oficiálne odporúčané.

Prílohy:

wheels_Duke+Extralite_29er.jpg
wheels_Duke+Extralite_29er.jpg 165.9 KiB thumb_up0thumb_down

27.01.2016 - 09:01:20
014
1248,- evri
27.01.2016 - 10:10:23
01
vaha je uz aj s paskami, ventilkami a ciapockami? :lol:
ale teraz vazne, uzasna hnotnost a uzasny projekt. nech sluzia! :y:
27.01.2016 - 11:06:57
00
Ventilky s čiapočkami ;)

Prílohy:

valve_Duke_Alu_red.jpg
valve_Duke_Alu_red.jpg 74.23 KiB thumb_up0thumb_down

27.01.2016 - 11:28:47
00
neviem si ani predstaviť ak parádne sa na nich musí jazdiť :) nech slúžia čo najdlhšie
27.01.2016 - 12:53:44
00
Kristina tak pridam aj moje "konkurencne" kolieska :D

Prílohy:

IMG_0153.JPG
IMG_0153.JPG 625.57 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0155.JPG
IMG_0155.JPG 657.96 KiB thumb_up0thumb_down

28.01.2016 - 18:31:15
00
Tá hmotnosť je s nálepkami, vrstvou galuskového lepidla a pridaním váhy opravou karbónu. Týmto nechcem chváliť nízku hmotnosť ale upozorniť, že v priebehu dvoch rokov som ho už dvakrát "načal". Jedná sa o 26 palcový TUFO Colibri. Po druhom poškodení som si už radšej zohnal iný 365 gramový. Dúfam, že ten už viacej vydrží.

Prílohy:

tufo.jpg
tufo.jpg 150.41 KiB thumb_up0thumb_down

29.01.2016 - 11:02:29
00
Hosť napísal:
Kristina tak pridam aj moje "konkurencne" kolieska :D

to druhe je aj s kazetou ? :)
29.01.2016 - 13:33:41
01
Kdeze
Bez kazety, kotuca a rychloupinaku.
29.01.2016 - 13:56:45
00
keyboard_arrow_up