tie zvuky zvyknu vychadzat zo spoja krk/korunka ale castejsie korunka/vnutorne nohy. samozrejme za predpokladu, ze si vsetko ostatne vylucil (rajdy, predstavec, hlavak, brzda, naboj...) zistis to najlepsie tak, ked krk
vidlice das do zveraka a pacis dopredu dozadu a potom vonkajsie nohy do kriza. spoj na vidliciach je v dnesnej dobe vacsinou lisovany (vacsinou za pomoci vazeliny).
vazelina sa casom strati a vnutro de-facto povrchovo neupravenej korunky po case zacne oxidovat. vrstvicka oxidu je tvrdsia a pri zatazi casom zacne vznikat vola a to pukanie. tento problem sa tyka vsetkych jednokoruniek vsetkych vyrobcov. skor ci neskor sa objavi.
oficialny servis/oprava je taka, ze sa v zaruke zvykne vymienat komplet supravicka vnutornych noh. mimo zaruky si za vymenu zaplatis nemaly peniaz.
ciganska metoda je pri otocenej vidlici hore nohami za pomoci loctite 290, pacenia a gravitacie dostat do spoja co najviac loctite-u. to moze pomoct kratkodobo, alebo dlhodobo.
cista metoda je nohy prip. krk vylisovat, spoj vycistit a nalisovat naspät za pomoci loctite-u 609.
nihilisticka metoda je srat na to a jazdit dalej kym vidlu nezosrotujes.