zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
- ze bajker moze mat skusenosti s viacerymi plastami (predpokladam, ze ked mam 2 sety kolies, tak si zalozim 2 "profily")
- ako dlho bajker jazdi bezduse (je rozdiel, ak nieco napisem po sezona, alebo piatich rokoch)
- ze su bajkery s dusami, ktory odisli od bezdusi a tiez by mohli napisat svoje skusenosti
pripajam sa k zelenej liske ...
v tom by som vsak nevidel problem - aspon bude o com polemizovat
- dva krat vyplnit to nie je problem pozeram, ze zelenaliska uz tak vyplnil
- tieto ostatne veci vsetky mozes napisat na konci dotaznika
minimalne by som doplnil pole :
Som spokojny : Ano / Nie / Chystam sa prejst na duse / Vratil som sa k dusiam
edit :
Vždy na konci týždňa v nedeľu sem zavesím tabuľku v exceli .xlsx súbor - bude sa to dať filtrovať. Budete si môcť nájsť aký tmel je dobrý s akým plášťom, akej kombinácii sa naopak vyhnúť.
...
post828100.html#p828100
a ak budes doma skusat ci mlieko zaceluje dierky po klincoch tak to nepis na forum lebo ta tu ukamenuju
Teraz mám nutkanie to urobiť s mojimi schwalbe ktoré už nebude nikto nikdy jazdiť, ale nechce sa mi ich vyhodiť len tak