Opýtaj sa Jara Štefánika, ten je odborník na Meridy.

hej a kde sa ho to mam spytat..a mne ide o nazor ludi a ni eniekoho komu ide len o predaj..
07.12.2007 - 23:13:59
00
este sa chcem spytat neni ten uhol na zadnej stavbe ktory som vyznacil blby..


podla mna to uz trochu s tou analyzou prehanas... try, buy & enjoy :roll:
08.12.2007 - 00:18:51
00
este sa chcem spytat neni ten uhol na zadnej stavbe ktory som vyznacil blby..


podla mna to uz trochu s tou analyzou prehanas... try, buy & enjoy :roll:


ok j aviem mozno to prehanam..to je prada..ale len sa chcem dozvediet nieco od ludi co sa tomu rozumeju kedze ja sa tomu nerozumiem..
ale mas pravdu nemal by som to tolko prehanat
08.12.2007 - 00:23:39
00
ja s tebou suhlasim az po otazku technologie vyroby v Meride, vela ludi na tomto fore sa toho vyvoja fakt nezucastnuje... :wink:
08.12.2007 - 00:30:32
00
no ja viem ze ludia ktory su tu sa nezucastnuju vyroby...ale ludia co su tu mozno pouzivaju ten bike a vedia povedat aky je...
08.12.2007 - 11:46:56
00
pocuj, ja mam meridu uz devat rokov (30 000km), technologia matts - teda zvarana robotom a ramu nie je nic. Z ludi, ktorych poznam a maju HT meridy, ci uz hfs alebo tfs, nikomu ram nepraskol, teda nie je dovod jej neverit...
Akurat teraz kamosovi praskla zadna stavba pri cape na Transmissione, ale to vraj bol problem prvych modelov...
08.12.2007 - 15:38:48
00
Staci sa orientovat na znacky ktore sa jazdia v pro tour na ceste.Ziadna merida,kelys a podobne kyble sa tam nepohybuju.Merida je dobre komercne zvladnuta je natlacena v kazdom cykloplatku.Pamatam sa na tu revolucnu novinku s horcikovymi ramami. :roll: Realitu som videl na vlastne oci. :cry: Ked im to nevyslo tak sa dali na karbon.Ktory robia mozno styri roky.Dakujem netreba....
08.12.2007 - 22:47:26
00
triki, tvoj pojem kybel ma nesmierne fascinuje, :lol: ale nemyslis, ze to s tym "antimerida" bojom uz prehanas? Aj ked aj ja mam iny nazor na ramy, uvedom si, ze chalan hlada ram za par tisic...

mat super spica ram ohadzany aliviom tiez nie je vyhra :shock: , to radsej Meridu ohadzanu ixteckom

a mam pocit, ze sa tu celkovo kladie prehnany doraz na kvalitu HT ramov do 10k a kasle sa na geometriu, ale aj retaze, kolesa, gumy a aj boty a prilby, ktore su mozno dolezitejsie :?
08.12.2007 - 23:24:55
00
Ram je zaklad.Komponenty po case lahsie vymenis ked mas kvalitny ram.
08.12.2007 - 23:41:49
00
ja s tebou plne suhlasim, avsak nie v tejto cenovej kategorii...
08.12.2007 - 23:45:46
00
[quote=""].Pamatam sa na tu revolucnu novinku s horcikovymi ramami. :roll: Realitu som videl na vlastne oci. :cry:

...Ale on nejde kupovat horcikovy ram... Ci mas pocit, ze aj hlinikove (duralove) meridy praskaju castejsie nez ine znacky???
08.12.2007 - 23:56:25
00
no ja tiez kukam ze horcikovy rám...ale co ja viem tak je to alu zliatina..aspon sa mi zda...ale viem ze to nieje horcik...
09.12.2007 - 01:58:36
00
inak mam este otazku preco na tomto fore je vela ludi co neznasa meridy?
pytam s anormalne chcem vediet preco..lebo ked nieco nemam rad neznasam zavrhujem tak viem aj preco..

a ja viem ze karbonove a este neviem ramy za niekolko 10tok tisic sa nedaju porovnavat..ale ja nejazdim zavody...ked budem jazdt zavody tak si zozeniem peniaze a kupim nieco kvalitne..ale ja jazdimiba rekreacne..
tak mne staci ram za par tisic...aspon si myslim a ked ten ram rozbijem tak kupim novy a mozno drahsi..mozno potom budem mat odlozenych viac penazi a mozno si potom budem moct dovolit ram za niekolko 10tok tisic..ale cil je situacia taka ze .. aka je
09.12.2007 - 02:02:24
00
triki: ku karbónu a Meride - je tomu asi 14 rokov, čo som dosť jazdil cestu a rozmýšľal som, že vymením starého Favorita za niečo novšie A KARBÓNOVÉ. Merida za 15 l bol celkom dobrý pomer výkon/cena.
MTB som fakticky nesledoval až do roku asi tak 1997, len som zachytil, že v časoch, keď ešte zváranie Al zliatin nebolo tak zvládnuté, ako dnes, sa v Meride pokúšali rámy lepiť a tam boli nejaké průsery, naklepal si na nej (rám prasknutý na 3 miestach držal pokope len bovdenmi) držu napr. Tomáš Čada, bývalý pomerne dobrý čs. lezec a podľa všetkého aj priekopník tamojšieho MTB. Ale to, podobne ako ten priekak s Al-Mg rámami by som hodnotil ako prejavenie sa chýb technológie pri veľkosériovej produkcii... keďže Merida u nás dlhodobo patrí k najjazdenejším značkám, nutne musí mať aj najviac takýchto príhod (aj keď percentuálne asi rovnako ako ostatní, it's a matter of discussion) o ktorých sa aj najskôr dozvieš. Napr. ja dodnes nepoznám v BA osobne nikoho, kto sedlá Pell's - okrem mňa... a viem u nich akurát o jednej prasknutej karbónovej sedlovke a to odtiaľto z fóra (a druhú takú istú vozí kamoš a pochopiteľne jej nič nie je). Lenže to nič nedokazuje, ani nehovorí - pri malých číslach je odchýlka štatistiky vysoká.
Z môjho okolia asi najviac ľudí jazdí práve Meridy a neviem napr. o nijakej "príhode" s rámom (to skôr odchádza low-end ovidlenie). Dokonca aj ja som uvažoval pôvodne nad Meridou, kým som nenatrafil na GT a nedostal tip na Pell's. Potom som sadol na oba... a druhé menované sadnutie skončilo pocitom "ako riť na šerbel".
Nejako moc riešiť rámy na 20 l bikoch IMHO nemá zmysel. Nech to jazdí, nech tam je aspoň Deore a trošku únosná vidla a nech to neváži metrák.
09.12.2007 - 11:46:46
00
inak mam este otazku preco na tomto fore je vela ludi co neznasa meridy?


Niektori sa musia za kadzu cenu odlisovat od "davu" a meridu vidis na kazdom kroku... Niektorym nesedi jej geometria... Niekomu prekaza jej azijsky povod... Niekomu vadili castejsie omyly Meridy, napr. horcikove ramy, kde si Merida reputaciu dvakrat nezvysila... Niekto si zas musi odovodnit, preco dal za bike rovnakej kvality dvakrat viac money a tak kyda na ten lacnejsi...
Ale - proti gustu ziadny disputat, nech si kazdy jazdi na com chce
09.12.2007 - 12:10:12
00
keyboard_arrow_up