zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
takéto niečo napríklad:
S takým profilom by som to na bezduše určite neprerábal chyba ti tam plocha o ktorú by sa oprel spodok pätky. Pätka plášťa by mohla pri nižšom tlaku skĺznuť do stredu rafíka a následkom toho sa vyzuť.
Tu plochu čo ti chýba som vyznačil červenou šípkou
Ideálny tvar pre bezduše je asi taký:
https://www.youtube.com/watch?v=mDywlS8hNN8&feature=youtu.be
jop niečo také, akurát niektorý výrobcovia tam ten "háčik" nemajú ale mám pocit že tá plôška je potom trocha širšia
Pri Tubeless ready rafikoch je zbytocne pouzivat prerabkove bezdusove sady Joes No Flats, ktore su urcene pre obycajne rafiky.
Staci pouzit "zltu" pasku do rafika.
nie - pozri si tie profily o par prispevkov skor ...
skusit to v kazdom pripade mozes, ak mas vsetko potrebne doma ...
Staci pouzit "zltu" pasku do rafika.
Ja viem ale ja som to tu dával kvôli tým ráfikom na ktorú vznikla táto debata. Ja to mám ako skúšku a ja som to koleso nerobil. Ale zbieram skusenosti na ňom v iných ohľadoch.
už som to tu písal niekoľko niekoľko strán dozadu.
https://www.youtube.com/watch?v=r3D5FAPwqj8
Inak ked stratili tlak, treba ich pohrkat a potom dat na napr. na kybel a po cca. hodine otocit ako kura na grile
jazdim tieto rafky, no namiesto pasky mam rozrezanu 20 dusu...uz dlhsie bez problemov, okolo 1500km to bude...v predu tlak okolo 1,8 a vzadu 2,0 este mi ani nepodfuklo...plaste maxxis minion 27,5x2,3 exo/tr/3c...na predoslych rafkoch som dvakrat vyzul, nejake sunringle to boli....