Sedlovku treba len vytiahnuť, poutierať od prachu, to isté urobiť v sedlovej rúrke a hurá jazdiť bez pukania ;-)
04.04.2016 - 13:29:30
00
mne to cinkanie robilo keď som mal zodraté kufre pokiaľ jazdíš tretry. ale riešil som už aj povolený pedál. vtedy to bolo skôr pukanie ako cinkanie
04.04.2016 - 14:35:54
00
Ano jazdim tretry.. co moze byt zodrate ? na nich som spravil cca 500-1000km len tak neviem ci to moze byt uz zodrane ?
04.04.2016 - 14:41:43
00
toto som mal už zodrate na tych častiach kde sa nacvakajú do pedálov a potom mi to tak cinkalo pri zabere nohou. po vymene bolo ticho. ale skúsil by som najskor dotiahnut pedále. pripadne skusit vymenit za nejaké ine mozno aj platformy ci to bude cinkat stale. potom riesit stred a kluky.

Prílohy:

pedaly-na-kolo-shimano-zarazky-shimano-pevne-cervene-spd-sl-pro-pd7750-sm-sh10.jpg
pedaly-na-kolo-shimano-zarazky-shimano-pevne-cervene-spd-sl-pro-pd7750-sm-sh10.jpg 38.86 KiB thumb_up0thumb_down

04.04.2016 - 19:18:25
00
Aj to je možnosť...jamám ale cez 10000km a zarážky som ešte nemenil ;)
04.04.2016 - 19:43:33
00
Čau u mňa to tiez robila sedlovka,vyber ju ocisti a možno to bude ok...
06.04.2016 - 11:37:39
00
Dnes odovzdaná vidlica dopravcovi. Podľa info čo som z CZ/SK zastúpenia vytiahol, tak bude reklamovaná/ pretesnená v CZ a vraj to zvyčajne trvá 2-3 týždne, tak dúfam že to bude pravda. Snažil som sa ich presvedčiť že najlepšie bude keď si zájdem do autorizovaného servisu rockshock a canyon mi opravu preplatí, ale nechceli o takej možnosti ani počuť :lol:
Inak o probléme viac v téme post1097408.html#p1097408
05.05.2016 - 17:31:42
00
Musim to sem dat pretoze ma fakt neskutocne serie komunikacia s Canyonom. Ake s nimi mate skusenosti ? Menovite Vojtech Kocour.

Neschopnost odpovedat na elementarne otazky (Potreboval by som Press Tool na loziska v oku tlmica na Strive CF), emaily sa tahaju ako dlhe vlakno pretoze mi vzdy odpovie absolutne ciastocne, ako Pat a Mat. Bud hraju idiota alebo nimi naozaj su.

Priklad. Viem zo zahranicnych for ze Canyon tool poskytuje majitelom a staci napisat. Napisem teda na servis, ci mi ho je Canyon ochotny poslat alebo predat. Odpoved je ze na vymenu shapeshiftera tool netreba, napriek tomu ze sa pytam na tlmic. Tak sa spytam ci existuje after-market verzia a ak nie ci mi ho su teda ochotni predat aspon. Odpoved je stroha ze nevie o tom ze by existovala after-market nahrad...

Ja som fakt bez slov, takto sa vlecie cela komunikacia ktora zacala reklamaciou Shapeshifteru.

Nehovoriac o tom ako napisali DHL-ke zle telefonne cislo (v emaili mali spravne!, odkontrolovane, cista chyba na ich strane), a potom priatelke vynadali ze je neschopna dvihnut telefon !!! Nie len ze sa za to neospravedlia, normalne agresivnym tonom povedia majitelke ze je to jej chyba. Co je toto za absurdost ?

Zatial cela skusenost cista katastrofa. Treba riesit rovno z nemcami ? Alebo to aj tak delegnu spet na cesky office.
06.05.2016 - 13:50:59
02
Kokos, po 10 emailoch mi az potvrdi ze ten tool naozaj maju, a naozaj ho posielaju, ale prave im dosiel a nevedia ani kedy pride. Zase koniec emailu.

Je toto normalny standard komunikacie na info/servise ?
06.05.2016 - 13:54:26
00
Kolko chcú za ten tool?
Inac mne v novembri mailom poslali z SK spportu vyjadrenie, že Strive, ktorý som už mal od septembra zaplatený, sa mi neujde, kvoli tomu bordelu so SAP. Cca po polhodine pokusov o zostavenie chat komunikácie priamo na nemeckej stránke sa mi konečne podarilo ich skontaktovať, následne mi v priebehu pár minút potvrdili, že bike pre mňa majú.
Cize akonáhle mas s lokálnym supportom problém, choď na chat na nemeckej stránke.
Btw mail na nejakú globálnu adresu sa hneď prepadol na lokálny support, takže mail asi nie je cesta.

Aké tam máš kľuky? Ja mám Race Face Turbine a po pár jazdách to dosť puka. Musím si zohnať stahovak na to ich stredové zloženie, lebo stahovak na Hollowtech II tam nepasuje.
06.05.2016 - 14:12:23
00
Turbine Cinch asi ako ty :- ) Uz mi parkrat pukali ale vzdy to bolo spinou a nie uvolnenim u mna.

A co zas chcu som sa samozrejme nedozvedel lebo po 10 emailoch akurat priznal ze ho naozaj maju. Na Pinkbiku mi par userov (tusim z UK) napisalo ze im to poslali zdarma... takto otvorene som to do mailu nenapisal lebo som to proste fakt chcel. Mozno sa do vybrat nejakym vseobecnym toolom, nemam z tymto ziadne skusenosti.

Ah..a to som sa este snazil reklamovat Inline...to tiez zufale...ze nic take nerobia, mam to poslat na (plateny) repas do ceskeho autorizovaneho servisu. Zlata amerika kde zatelefonujes do CaneCreek a este vopred dostanes novy nahradny kym im posles svoj !
06.05.2016 - 14:18:37
00
Urcite pis rovno na chat cez stranku canyon. Ja som s tym kocurom nevyriesil tiez nic a pekne ma nasieral. Naopak priamo s nemcami som vyriesit uplne vsetko, este aj 10% zlavu na nerva.
06.05.2016 - 16:05:33
02
Ja som u Canyonu reklamoval tlmic a shapeshifter. Tlmič by tam ležal asi dodnes keby som sa mu po 6 týždňoch neozval. Shapeshifter mi vybavili za mesiac. Ale čo je ďalší problém tak sú ložiská. Pri výmene shapeshifteru som zvonku očistil a premazal všetky ložiská a poskladal. Pri prvej jazde mi strašne pukalo uloženie tlmiča. Tak som to cele rozobral a keďže nemám nové ložiská tak som stiahol tesnenie a na moje nemilé prekvapenie boli ložiská bez vazeliny!!! Bike mám rok a najazdených má možno 700 km. Má s ložiskami na strive podobnú skúsenosť? Nové ložiská musím objednať priamo v Canyone alebo je možné ich zohnať aj u nás? Keďže mi to začalo robiť znova tak sa asi začnem obzerať po nových ložiskách.
07.05.2016 - 09:24:41
00
Zdravim Vas.
Prispejem aj ja mojou skusenostou s reklamaciou, no vopred upozornujem vsetkych co su pevne rozhodnuti si kupit CANYON nech toto radsej ani necitaju :(
Po hladani noveho cestneho cajglu som sa rozhodol pre CANYON, ich najlacnejsi model, ktory mi ale vybavou plne postacoval.
Ked som ho chcel objednat tak bola akcia bez postovneho, no iba na modely ktore su skladom. Ale tych teda vela nebolo, iba drahe modely.
Odpisali mi ze zial nie je mozne objednat bez postovneho iba to co je skladom. To mi prislo trosku nespravodlive ale co uz.
Nastastie cajgel sa asi v posledny den akcie objavil ze je skladom tak som hned kupoval. Na karte si musim povolit sumu aku budem cez net platit, tak som zaokruhlil na cele eura nahor, vsetko preslo v pohode na strhlo iba par centov.
Rano pozriem mail a ze platba nepresla, lebo oni potom strhli sumu ktoru som mal platit a tych par centov potom vratili, tak zase povolit a telefonovat ze uz mozu strhnut. Bolo to nieco ako ked sa overuje karta v paypal no tu to preco robili to nechapem.

Takze 10.12.2014 som dal objednavku, cajgel odoslali asi o dva dni no ku mne sa dostal az 23.12.2014 lebo UPC to nebolo schpne dorucit, tak som musel ist do skladu a zistujem ze krabica roztrhnuta, no nastastie cajgel bol v pohode. Za toto CANYON nemoze, no mohol aspon zistit preco mi to nedorucuju.

Ked som na jar zacal jazdit tak prve kilometre boli s nadsenim no 5.5.2015 som zacal reklamovat ze nieco puka v pedaloch, presmykovac neviem nadstavit, kazdu chvilu musim pritahovat resp. uvolnovat lanko, a prevodnik chodi cca. milimeter do strany ked sa otaca - to som daval za vinu tomu ze presmykovac neviem nadstavit k mojej spokojnosti. Odpoved bola ze na pedaloch treba vycistit a premazat zavity a ze na prevodniku je uplne normalne to ako sa sprava, ze to nie je chyba. Premazat zavit na pedaloch na cestnom cajgli co mal 300 km - no neviem co by som tam cistil :(
Ked som sa pytal v servise tak ich treba rozobrat a dotiahnut matku. Robota na par minut, odvtedy pokoj.
S presmykovacom som sa nejako podvedome zmieril a podarilo sa mi ho aspon trosku nadstavit k spokojnosti.

14.10.2015 som reklamoval opat. Opravoval som defekt a zistil som ze pod pedalmi je vedenie lanka v takom plastovom uchyte a ten mam prasknuty. A prave tu stranu co ide lanko na presmykovac. Tak som sa aj trosku potesil ze toto moze byt pricina mojho problemu. Beznym pohladom to nebolo vidiet, az ked som to chytil bolo to rozstiepene.
23.10.2015 pisem opat mail ze ci na mna zabudli alebo co. Ze nezabudli a prave dnes im z nemecka oznamili ze moju reklamaciu uznavaju a poslu novy diel.
Potom kazdy tyzden pisem resp. volam a ze este nemaju, ze to je specialny diel CANYON a ze ho nemaju, ze sa ospravedlnuju a pod.
Kedze v zime som na nom nejazdil v januari po sviatkoch som uz nevydrzal a napisal mail, ze su tomu uz tri mesiace ze chcem odstupit od zmluvy.
No a odpoved: "Konzultoval jsem to s kolegy a vaší žádosti o odstoupení od smlouvy bohužel nemůže vyhovět, protože tato žádost nemá žádný právní základ."
Tak tam volam ze pravny zaklad je ze do mesiaca nevybavili reklamaciu. No a bleskova odpoved, pane, no vy ste suhlasil s nemeckymi podmienkami a v nemecku nic take neexistuje. A este mi ten pan na telefone poradil ze tu suciastku si mam vyrobit sam, ze on si to tak urobil. Sila :(((
Tak hned pisem na SOI, tam mi samozrejem napisali ze s tym nic nenarobia ale mam skusit "Europske centrum spotrebitela".
Tak som tam volal, ked som povedal ze firma CANYON pan hned vedel ze sa jedna o cajgel a ze nie som jediny, ze problemov je viac :(
Mal som vypisat tu ziadost: http://www.esc-sr.sk/nase-sluzby/podanie-staznosti/?doing_wp_cron=1463071414.9605960845947265625000
Presiel cca. mesiac a mne to nedalo a povedal som si ze kaslem na cely CANYON ze to rozoberiem a skusim bud zlepit alebo pohladat nejaku nahradu.
A z druhej strany napis SHIMANO a cislo. Na nete som to nasiel za 7 ceskych korun!!! Uz som chcel objednat 10 kusov ked mi po odpisali z CANYON-u (lebo tam som pisal kazdy tyzden ze ci to uz maju), ze mi vratia peniaze, ze moj pravnik to vybavil.
Tak super, vratim, pisem mail ze mam aj novu patku prehadzovacky, kosiky a pedale co som objednaval s cajglom. Ze patku chcem vratit lebo s nou nic nenarobim, pedale by som si nechal a kosiky ak sa daju tak vratit lebo neviem akej farby bude novy cajgel. Odpisali ze v pohode, mam poslat co chcem.
22.2.2016 zobral kurier cajgel a prislo cakanie na peniaze. Samozrejme opat kazdy tyzden ze nic neprislo, kedy pridu a pod.
15.3.2016 prisli prachy ale len za cajgel. Mala prist aj patka, kosiky a ta ich super uzasna krabica o ktorej su pisane iba kecy ze ako sa da pouzit na prepravu - to su blbosti.
Tak opat ze kedy je zbytok? Samozrejme som bol stale v kontakte aj s panom z ECS. Ostatok prisel 9.5.2016, cize reklamacia vybavena bezmala po pol roku!!!!
No uzasna firma :(((
Momentalne mam cajgel kde je tiez 105-ka presmykovac ale prevodnik je nizsia rada. Ziadne chodenie do stran, ziadne suchanie. Nadstavene a funguje zatial cca. 1000 km tak dufam ze to tak aj ostane.
12.05.2016 - 19:25:34
00
Bratu nic v zlom, ale byt ja v supporte Canyon tak Ta niekam poslem tiez :D Pokial si niesi schopny robit zakladny servis sam, tak naco kupujes zo zahranicia. Pukanie v pedaloch, puknuty plastik a pod. veci, to myslis vazne s tou reklamaciou? Vsak mas bike za super cenu, ram, kolesa, brzdy...vsetko OK a pre par blbosti co si vies aj sam poriesit robis Haló.
12.05.2016 - 19:56:36
014
keyboard_arrow_up