Caffelatex tmel veru nieje bohviečo mam ak chces este tak 0.7l doma :D je rozdiel ale aj v akých plastoch ho jazdis ja ho mam teraz v ust a tam je to celkom ok no v tlr plastoch to je bieda
29.05.2016 - 18:58:02
00
Teraz sobotu na Maratone 75km trať v Levoči 2x priestrel :( tmel spravil čo mal no neako som sa dotackal do ciela na total podhustenom plašti :( no keby som mal duše tak stojim a stracam čas prezuvanim :)šruba mala cca 7cm a dreveny količek 4cm klobuk dole s časti to zacelil tmel a som ako tak došiel :)

Prílohy:

FB_IMG_1464588972615.jpg
FB_IMG_1464588972615.jpg 12.84 KiB thumb_up0thumb_down

FB_IMG_1464588963352.jpg
FB_IMG_1464588963352.jpg 47.18 KiB thumb_up0thumb_down

30.05.2016 - 08:49:25
01
Kristina napísal:
Fakt by som ťa chcela vidieť :D

Vyskusam :) /je to 14 psi inak, cize fakt dost malo :)/ ... a co sa tyka spravneho nafukania, tak spravne nafukanie je individualna zalezitost, tj. nemozes prehlasit, ze tlak 1 bar je nespravne nafukanie, pretoze sa to takto casto jazdi. Aj menej. Jednoducho, na urcity teren vzhladom na obutie a jazdenie potrebujes primerany tlak a pokial to pneumatika/rafik nedokaze zvladnut, nie je to chyba ani jazdca, ani nespravneho tlaku, ale toho, ze system je nevhodny a je nutne pouzit nieco, co to zvladne. V pripade DH je to dostatocne masivna pneumatika (bocnice) a zjazdova dusa. Klasicke bezdusaky maju obvykle napisane na bocnici tlak tusim od 2.5baru, co je omnoho viac, ako sa tu bezne jazdi na bezdusakoch.Ak by to fukali na ten minimalny, urcite by nevyzuvali, ale zaroven by nadavali, ze je pneumatika prilis tvrda. A co s tym ? No nic, len pekne krasne spat na duse :) Nastastie, tie gumy zvladnu aj menej, to len vyrobcovia zaspali a stale uvadzaju take hodnoty. Aspon teda na UST plastoch.
30.05.2016 - 09:57:32
00
Preto píšem o "správnom" tlaku :) Ak si vyzul, alebo ti podfúklo tak si zvolil nesprávny tlak na daný trail. Nikde presa nie je napísané, že musíš jazdiť stále rovnaký tlak.
DH sa IMHO moc na bezdušákoch nejazdí.
Osobne s tlakom hodne laborujem podľa toho aká je trasa alebo či je sucho alebo mokro.
30.05.2016 - 10:05:02
01
Ja som si potom čo som trochu špekuloval so stavbou bezdušákov uvedomil, že až taká mega super výhra to zas nie je. Možnosť jazdiť na nižšom tlaku je síce fajn, odolnosť voči defektom tiež poteší, no tých zas nie je toľko, že by sa to nedalo vydržať. Na druhej strane je treba vo väčšine prípadov použiť špeciálne ráfiky aj pneumatiky (ktoré sú spravidla drahšie) a aj tak nie je záruka, že to bude pri každej kombinácii fungovať.

A čo som až doteraz nevedel pochopiť - každý mi rozprával, aké sú bezdušáky super, že na maratón nič lepšie nemôže byť, že neexistuje aby som na tom dostal defekt a podobné ódy, no na každom maratóne som pritom videl viacero ľudí s prerezaným, vyzutým, vyfučaným alebo inak "znehodnoteným" bezdušákom tlačiť bajk najkratšou cestou do cieľa. Niekedy tam dokonca bol aj poškodený ráfik "ako bonus" a ja som jednoducho nechápal, ako to tí ľudia robia :)

Teraz už viem, že to asi boli takí, ktorí používali nesprávnu kombináciu ráfiku a plášťa, prípadne sa kvôli úspore hmotnosti snažili použiť úplne papierové plášte, minimum mlieka, alebo to prehnali s príliš nízkym tlakom. Pre porovnanie, ja som pritom s dušami a väčšinou a najpapierovejšími Schwalbe pneumatikami, na ktoré tu na fóre snáď nikto nevedel nájsť pekného slova :) absolvoval cca. 90 maratónov, pričom nedokončil som len trikrát a z toho ani raz kvôli problémom s plášťami. Teda aby som bol presný, raz som rozrezal Racing Ralpha v mieste, kde boli na trati vysypané rozlámané tehly a kachličky, no bolo to tesne pred cieľom, tak som to už došiel... Iste, pár defektov sa pritrafilo, ale tie som na trati bez problémov opravil, akurát som stratil nejaký ten čas, pričom borci s bezdušákmi mali tendenciu pri prvom probléme preteky vzdávať...

Teraz už viem, že bezdušáky sú síce fajn vec, ale tiež majú svoje limity a nemožno od nich čakať zázraky. Keď ich budem stavať najbližšie, tak už nebudem špekulovať a použijem kombináciu TLR + TLR alebo v ideálnom prípade UST.

Je možné skombinovať TLR ráfiky spolu s UST pneumatikami?
30.05.2016 - 22:19:14
02
Neviete mi niekto povedať, či majú kolesá DT Swiss 1900 Spline pásku už TLR alebo mám dávať novú? Nech sa zabezpečím skôr ako to pozhadzujem ... Diky broňa!
30.05.2016 - 22:39:28
00
Treba skontrolovat. M1700 maju nalepenu
30.05.2016 - 22:42:46
00
Budem to musieť asi rozobrať, len som sa chcel spýtať, či to niekto už nerobil lebo zohnať pásku v ZA na počkanie je celkom problém, tak sa mi to nechce sto krát zhadzovať a nahadzovať ....
30.05.2016 - 22:49:44
00
Hosť napísal:
Neviete mi niekto povedať, či majú kolesá DT Swiss 1900 Spline pásku už TLR alebo mám dávať novú? Nech sa zabezpečím skôr ako to pozhadzujem ... Diky broňa!

Podla stranky vyrobcu by mali byt pripravene na pouzitie bez duse vsetky 3 verzie M, E, X.
https://www.dtswiss.com/Wheels/MTB-Wheels/M-1900-Spline-en
https://www.dtswiss.com/Wheels/MTB-Wheels/E-1900-Spline-29
https://www.dtswiss.com/Wheels/MTB-Wheels/X-1900-Spline-en
31.05.2016 - 08:53:50
00
Super ďakujem.

Upravené: tak zbytočná rozborka-zborka ...

Prílohy:

20160531_093235.jpg
20160531_093235.jpg 849.09 KiB thumb_up0thumb_down

31.05.2016 - 09:12:58
00
Mne to nepride ako bezdusova paska.
31.05.2016 - 10:18:44
00
Ani mne sa nezdá. Skús, či je nalepená alebo len natiahnutá.
31.05.2016 - 10:32:47
00
a este je aj dost nakrivo dana
31.05.2016 - 10:37:39
00
Takto vyzera paska od vyrobcu na tlr

brimages.bikeboardmedia.netdna-cdn.com
31.05.2016 - 10:38:16
03
krásne nalepená :) to vyzerá ako strojom utlačená
31.05.2016 - 10:39:22
01
keyboard_arrow_up