Ach skoda ze nemas fotku lebo uz mi dosla fantazia :- ) Este som videl siping stredneho behuna sice s podobnym ucelom ako pri bocnych ale ani za nic si neviem spomenut co tam robil.
Inak ja by som taketo veci nerobil, jednak je to otrava ten
plast nicis predcasne (on ho po konkretnom zavode vyhodi), a jednak mal dovod preco to na konkretne podmienky pouzil. Urcite to nerobil ako univerzalny upgrade plasta :- ) Ten plast je dobry tak ako je na zamyslane pouzivanie.
Tak keby Pacestar bol ozaj taky dobry vo vlhku, tak by ani Trailstar ani Vertstar asi nevyrabali, nie :- ). Jasne ze sa s tym da jasne fajn, vsetko sa da pri dobrej technike a opatrnosti dat skoro s hociakym plastom s vynimkou slicku bez bocnych stuplov.
Ale pri Trailstare je ta opora proste vyssie, nemusis davat az tak pozor, nieco ti ten plast odpusti pre prebehnuti napr. mokrych korenoch. Schwalbe pacestar dopredu moc neodporuca, s vynimkou jazdenia v suchom. To ze vam to drzi proste nie je argument ze tam ten plast patri. Lebo to je relativne, jazdili ste ten isty usek back-to-back s trailstarom ? A potom je otazka aj aku stopu a ako rychlo..
Vpredu sa trailstar urcite nedere lepsie nez pacestar, tu nikde nie su podmienky typu juzna california aby ten valivy benefit navyse bol niekde vobec citelny, mozno na asfalte. Ale tak hadam sa nekupuju 2.35 trail
plaste podla vykonu a vydrze na asfalte :- ).
Ale jasne, vo vysledku vzdy plati 'your mileage may vary'. Ja som odporucal zmes konkretne podla mojich osobnych preferencii a pre zaciatocnika. Kazdemu vyhovuje nieco ine.
Tie 3C zmesy podla toho ak ich zozenies, neni to nejaka potreba klude dual dozadu, aj single 60d-tku.HR je urcite univerzalnejsi nez DHF, to uz je ten medzistupen pred DHR2, pri oboch uvidis dost velky rozdiel oproti Hans Dampfom lebo to je dost odlisny plast, ale samotne HR/DHR2/DHF uz taky rozdiel nepocitis. Tam je strasne vela zaujimavych kombinacii teraz, nie je ziadna najlepsia, vsetko osobne preferencie. Ja mam chut na leto (neznasam blato, a ak nie je, moc ho nejazdim) dat dozadu semislick s vysokymi bokmi (Rock Razor alebo Minion SS), a potom mozes kludne mat vpredu skoro lubovolne agresivny plast, kludne DHR2 alebo HR2 v 2.35 (alebo 2.5 WT ak mas taky rafik). Alebo DHR2/HR2 dopredu a Ardent/Agressor (podla toho ci viac suche alebo vsetky podmienky) dozadu pre nieco obdobne rychle ale do vsetkych podmienok a s lepsim brzdenim.
U nas podla mna nikde clovek moc mimo DH nevyuzije plast typu DHR2/HR2 vzadu, to uz je strasna kotva cely
bajk potom.
Hmm, sorry, moc som sa rozpisal, ale to su tie all-night noci za kompom v praci. Pisem len ako odporucanie na zamyslenie, vzdy plati ze kazdy ma rad nieco ine a ine mu vyhovuje.