zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
A to je ?
Pozriem, dik
Vdakabohu za to
RORO moc blato nelepí
Asi zostanem pri duši až do ďalšieho defektu...
co to bol za plast ? odfot ...
http://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/29/continental-x-king-performance-29x240-mtb-plast-kevlar-12064.html
Ale pre foto by som ho musel zhodiť lebo seknutie je tesne nad patkou plášťa
Možnože podlepenie by pomohlo ale na budúce skúsim aj iný tmel.
Ten co tam bol mal problém zalepit aj dierku ako od spendlika na bocnici.
Tmel mam tento.
http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?cPath=109_50026&products_id=104617
Bez duše.
Pokial viem,tak Continental oznacuje TLR plaste ako Performance.Teda ten co ma je vhodny.