Chystam sa na
servis 2014, EPICON XC-DS-LO-RC-15QLC 29 TS 255/0 a zrejme ho hned prerobim na olej. Je to v CR tak bezna operacia, ze kazdy kto to robil ma vlastny postup a vlastny set problemov co mu vznikol.
Poslednych niekolko dni som stravil citanim prevazne ceskych for na danu temu, je tam toho obrovske mnozstvo, ale na skodu veci je, ze si toho vela protireci. Rad by som si v tom urobil jasno a nedari sa mi. Chcel by som preto poprosit skusenejsich co taku prestavbu maju uspesne za sebou o doplnenie/opravenie postupu.
1. Vypustim tlak demontujem nohy vid
https://vimeo.com/793805512. Vycistim zvysky vazeliny
- staci mechanicky, ci treba aj odmastit trebars benzinom ?
3. osadim penove kruzky namiesto originalnych vazelinovych
http://www.mtbiker.sk/shop/vidlice-a-tlmice/prislusenstvo/rock-shox-fork-service-kit-basic--xc32-solo-air-a3.html- na to zrejme musim vybrat prachove tesnenia, mazacie kruzky by zrejme mali byt pod nimi ?
-mozem pouzit povodne prachove tesnenia, ci mam dar tie zo setu z RS alebo kupit nove origo SR SUNTOR
3. zlozim spat vid video
4. cez diery na skrutky nalejem do oboch noh 20 ml vidlicoveho oleja 20W
-alebo akeho ? a kolko ? kazdy pise inak
5. dam fibrove tesnenia pod skrutky a zatiahnem vid video
-alebo treba aj zavitovy tesniaci tmel ci teflonovu pasku ?
6. jazdim a dufam, ze to rok nebudem musiet otvarat.
-alebo to vyzaduje nejaku zvlastnu udrzbu ? ako casto ?
Planujem to urobit poctivo krok po kroku a tak jednoducho, ako sa len da.Nerozoberat nic co netreba. Nafotim popisem a zavesim sem. Verim ze tak vznikne manual "pre kazdeho" a taky co bude prevereny a bezproblemovy. Ak vznikne problem, najdeme riesenie opravime postup. Nech je v tom uz raz poriadok.