No môžeš mať u nich
bike aj za milión a odpoveď bude stále rovnaká.
Mne keď menili vadné vahadlo tak tiež šiel bike do CZ a čakalo sa kým náhradný diel príde z DE. Keď som im po vyše týždni volal, kedy to bude hotové tak mi odpovedali, že oni nikdy nevedia termín kedy ten diel príde. Tak som sa toho chlapíka opýtal, že či to teda môže byť týždeň alebo kľudne aj 2 mesiace? A on mi s kľudom angličana odpovedal, že áno. Ako čo som mu mal na to povedať.
Našťastie to tak dlho netrvalo. No aj tak sa tá reklamácia dlho vliekla.
Ja viem, sú to všetko nevýhody direct sale predaja. No prístup by mohli mať trochu lepší.
A to nehovorím o tom, že bike do krabice "zbalia" len tak ledabolo. Zarážku do
brzdy vôbec nedali, len ju hodili do krabice, neviem či mi tam nepribudol jeden škrabanec a gripy na rajdoch mi prišli nejaké špinavšie. Už som nemal síl niečo riešiť.
Ursus držím palec nech všetko výjde tak ako má. A hlavne nech ti pošlú dobrú veľkosť rámu a rovnakú farbu (lebo u nich je asi všetko možné).