Ja som vedel ze to nemam umyvat :D
23.08.2016 - 21:09:45
00
veru a pred umytim sa este aj bol bajkovat...to sa predsa nerobi,ved to ako keby chcel v topankach chodit ;) :P
...nech to dobre dopadne
23.08.2016 - 21:12:30
00
Uz je to vyreklamovane zajtra by to malo byt hotove teda aspon dufam ;)
23.08.2016 - 21:15:38
03
gondak napísal:
Uz je to vyreklamovane zajtra by to malo byt hotove teda aspon dufam ;)


klasika... u starších celoodpružených modelov ghostu :/ toto isté sa podarilo kolegovi....našťastie ghost pristupuje k treklamáciám zodpovedne a nebol problém..... (kolegovi dokonca poslali celý nový rám)

pôvodne mal model 2011..po reklamácii mu vymenili len zadnú stavbu..tá na kanárskych ostrovoch tiež pukla(dali mu totožný ročník) ....tak na ďalší krát dostal nový rám model 2015 a ten už drží bez problémov
23.08.2016 - 21:41:31
03
Este ze sa nikomu nic nestalo
23.08.2016 - 22:08:13
00
just riding along...
23.08.2016 - 22:11:13
00
Taky krasny lom. Ako keby to presiel cirkularkou.
23.08.2016 - 22:54:01
02
Ursus ako si pokrocil s tym znicenym ramom?
23.08.2016 - 23:36:59
00
Mik98 vcera kurier vyzdvihol poskodeny bike a v CZ prehodia komponenty na novy ram. Slubili, ze do piatku bude bike doma. Ak nie, mozu si ho strcit hrubsim koncom do riti. V tomto pripade, komunikacia zo strany Canyonu nic moc. Nikto mi nevedel povedat, ako a kedy bude reklamacia riesena. Vec sa pohla ked som mal stastie na typka na chat na stranke Canyonu, ktory si moju frustraciu odsral. Den na to mi prislo, order confirmation, ze posielaju novy ram, ale do Ciech. Tam to zaklincoval chlapik, ze zalezitost riesi kolega co je na dovolenke a mam pockat az sa vrati. Cele zle :-). Takze, akoby povedal Stevie Wonder, uvidime.
24.08.2016 - 07:37:28
00
Môžem len potvrdiť podobnú skúsenosť. Posielal som im bike na reklamáciu, čakal som aspoň nejaký potvrdzujúci mail od nich. Po 2 týždňoch som písal len informatívne som chcel vedieť približný termín vybavenia reklamácie a len mi alibisticky odpísali že reklamovaný diel je u oficiálneho distribútora na reklamácií a že na vybavenie reklamácia majú 30 dní od doručenia zásielky.Takže vlastne som sa nič nedozvedel a priznám sa čakal by som lepšiu odozvu predsa to nie je bike za 300 € ..
24.08.2016 - 09:01:24
00
No môžeš mať u nich bike aj za milión a odpoveď bude stále rovnaká.
Mne keď menili vadné vahadlo tak tiež šiel bike do CZ a čakalo sa kým náhradný diel príde z DE. Keď som im po vyše týždni volal, kedy to bude hotové tak mi odpovedali, že oni nikdy nevedia termín kedy ten diel príde. Tak som sa toho chlapíka opýtal, že či to teda môže byť týždeň alebo kľudne aj 2 mesiace? A on mi s kľudom angličana odpovedal, že áno. Ako čo som mu mal na to povedať.
Našťastie to tak dlho netrvalo. No aj tak sa tá reklamácia dlho vliekla.

Ja viem, sú to všetko nevýhody direct sale predaja. No prístup by mohli mať trochu lepší.
A to nehovorím o tom, že bike do krabice "zbalia" len tak ledabolo. Zarážku do brzdy vôbec nedali, len ju hodili do krabice, neviem či mi tam nepribudol jeden škrabanec a gripy na rajdoch mi prišli nejaké špinavšie. Už som nemal síl niečo riešiť.

Ursus držím palec nech všetko výjde tak ako má. A hlavne nech ti pošlú dobrú veľkosť rámu a rovnakú farbu (lebo u nich je asi všetko možné).
24.08.2016 - 09:16:12
00
Po dnesnom telefonate s CZ zastupenim, si oni nechaju bike a mne poslu naspat peniaze. Podla vyjadrenia zastupenia moze proces vratenia sumy trvat cca 2 tyzdne.
25.08.2016 - 12:56:41
01
Hm tento Canyon z piatich ludi ktorych poznam uz nereklamoval len jeden zaujimala by ma ich statistika predaja a reklamacii
25.08.2016 - 19:13:03
00
O Exceede hovoris? Ta vaha ramu len 870g si asi pyta svoju dan.
25.08.2016 - 20:06:18
00
Svoju krásnu modrú MET Kaos som si veľmi neužil (od januára), na Devínskej Kobyle som zavadil o zlomený konár. Skoro mi hlavu odtrhlo. Nuž babrák som |(

Prílohy:

DSC_0002.JPG
DSC_0002.JPG 190.6 KiB thumb_up0thumb_down

DSC_0007.JPG
DSC_0007.JPG 167.88 KiB thumb_up0thumb_down

26.08.2016 - 15:41:28
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up