Pridana hodnota v marketingu nohavic .. LOL, jasne
.... a to ostatne, doteraz toto vsetko robievala jedna osoba, volala sa , ze krajcir/krajcirka. Mimochodom .. za to navrhovanie /castokrat ti dizajneri v zivote
nohavice na sebe nemali/ by zasluzili zasit prsty. Z mojho pohladu je lahsie navrhnut nohavice, ako ich usit .. rad sa pozriem, ako PhilJ sije nohavice
. Ale v kontexte tejto debaty by som to videl tak, ze ja to navrhem, PhilJ usije a Federer ich bude nosit
aky mas nazor na nohavice znacky Gore
bike wear a aky mas nazor na nohavice znacky Crivit ?
Aj to je marketing. Firmy investuju miliony len do toho, aby si ich logo mal stale na ociach a aby si nezabudol ze existuju - aj to je pridana hodnota ich produktov. Asi sa na pridanu hodnotu pozeras z pohladu spotrebitela a nie vyrobcu ktory tu sicku plati - a o ktorom je rec.
Ked kupujes oblecenie s blbym strihom, tak to uz je tvoj problem
Stale vznikaju nove produkty z novych materialov, ktore treba nanovo navrhovat, ale postupne sa upravuju aj ustalene produkty napr. outdoorove veci ktore sa predavaju pod tym istym nazvom uz desiatky rokov prechadzaju stale drobnymi zmenami. A koniec koncov aj tie farby musi navrhnut dizajner, lebo v opacnom pripade to potom dopadne ako Tilak