Ripley je úplne iná kategória ako Top Fuel. Je to MHO Trail bajk. Je hravý a jazda na ňom je fakt radosť a zábava. Ale skôr by som ho porovnávala s Fuel EX. Na Ripley-m sa dajú pohodlne jazdiť aj maratóny čo som aj plánovala. Napríklad ťažký a technický maratón Rallye Sudety by mu sedel perfektne. Na XC je IMHO Ripley nevhodný. Pretože XC je hlavne o dynamike jazdy. Zrýchľovanie, spomaľovanie, nástupy, v krátkych stúpaniach zo sedla. Takže prakticky polovica preteku so zamknutým pružením. Takže na XC sa moc nevyužije skvelý potenciál 120mm zdvihu a DW linku.
Štandardná geo Ripley má trochu staromódny a pomerne strmý hlavový uhol (Ripley LS má geo už upravenú). Preto som mu "pomohla" a hlavovým zložením som hlavový uhol zmenšila o 1°. Ripley je o dosť kratší ako Trek. Má dosť krátky "reach". Takže vozím až 90mm predstavec, ale aby som sa dostala posed Treku tak by som potrebovala až 100m predstavec. A to zase Ripley-mu nemôžem urobiť
Ripley-ho som mala postavený tesne pod 10,5kg takže stále ľahší ako väčšina full bajkov na štarte pretekov. Aj teraz na lacnejších komponentoch a s
teleskopkou váži celkom prijateľných cca 11,5kg. So svojou hmotnosťou a fyzickou silou sa však lepšie cítim na bajkoch ktoré vážia pod 10kg. Rám Top Fuel karbon s vidlou Fox 32 SC so 100mm zdvihu je o 992g ľahší ako
rám Ripley s vidlou FOX 34 Fit4 so 120mm zdvihom.