No ja ti nepoviem na akom stupni mas mat v predu a na akom v zadu preradene je to vsetko individualne zalezi: od stupania kopca dlzky kopca, ako rychlo ides do kopca, hmotnosti jazdca, silou v nohach ........ toto sa sem neda napisat, ja chodim uz s partiou co maju nove sdura a radil som im co a ako na zaklade mojich skusenosti co som najazdil a to bolo 2400 km za cca 5 mesiacov a vsetko kopce. Ono treba pochopit jednu vec a to je na kazdom rezime ti pomaha motor inou silou ( to zalezi akou silou tlacis do pedala) procesor stanovi kolko ma motor pouzit podporovaneho vykonu ( to skratka vidis vlavo na displaji POWER ako zaberas tak sa to meni aj od frekvencie pedalovania a samozrejme silou ktorou posobis na
pedal . Podla mojich skusenosti jazdim tak aby som mal silu asistencie pod maximom vtedy nezatazujes ten motor tak a dostavas z neho podla mna maximum . Po case zistis ze ten display je ti nanic pretoze ziskas cit v nohach a budes vediet kedy mas kde preradit a citit ako ta to posuva dopredu. Ono presne sa to neda definovat ... no je to ako jazda autom bez otackomera skratka po case ziskas cit a budes vediet presne kedy a ako preradit z 1 na 2 atd ...aby si netocil motor na jednotke do zadretia
mam Sduro RX (s elektr. zamkynanim zadneho tlmica pocas pedalovania, a obul som tam
plaste MAGIC MARY) a poviem ze predny velky
prevodnik som posledne vyuzival len po ceste ( aj to dole kopcom ked som to rozfofroval) v kopcoch som jazdil len na mensom a vsetkych 10 prevodov vzadu stacil mi rezim ECO, a STANDART,
moja hmotnost je kdesi okolo 113 kg