simecek napísal:
Tvoj najlahsi prevod je 36 vpredu a 36 vzadu. S takymto prevodom v strmom kopci urcite nemas vysoku frekvenciu, ale naopak, obcas sa ti stane, ze kluky zaseknes.

Veď práve. Ja som sa snažil to poriadne rozkrútiť, ale jednoducho tá podpora nešla až do takej miery ako som chcel. A tým pádom som ani nemohol zasekávať kľuky, keď som sa snažil ich roztočiť čo najviac.
24.11.2016 - 10:44:42
00
Definicia pedelecu je predsa o tom, ze podpora s narastajucou rychlostou klesa. Takze pri rychlosti 20 km/h by mala byt podpora mensia ako pri rychlosti 8 km/h. Takze ak podpora s rastucou rychlostou klesa, tak je vsetko v poriadku:
bicykel vybavený pomocným elektrickým motorom s trvalým menovitým výkonom do 0, 25 kW, ktorého výkon sa progresívne znižuje a nakoniec sa preruší, keď vozidlo dosiahne rýchlosť 25 km.h-1 alebo keď vodič prestane šliapať do pedálov

A k tomu vypinaniu:
When the motors are regularly used heavily, especially when going uphill they may heat up significantly, some have a temperature sensor in the motor winding, where if a certain temperature is reached the electronics may reduce power to the motor.
24.11.2016 - 11:13:44
02
cipo11 napísal:
simecek Chceš povedať, že keby si mal na to nohy a dokázal to ukrútiť, tak by ti pohon dovolil na najľahšom možnom prevode dosiahnuť rýchlosť 25km/h? Myslím s plnou podporou.


Odpoviem ti takto.
Daj si tvoj najlahsi prevod 36-36 a vyskusaj na nom tahat v STÁLOM zabere na asfalte a rovine do tej rychlosti cca 24 km/hod. Uvidis ci sa ti bude vypinat podpora motora.
Ak ano, co skoro vylucujem, na lcd displeji si nastav zobrazenie frekvencie kluk, zopakuj pokus a zisti pri akej frekvencii kluk sa to deje.

Na vsetkych e-motoroch je tepelna poistka ktora vypina podporu. Takze ak 120 kg chlap taha na 36-36 prevode prudky kopec s maximalnou podporou, tak je predpoklad ze sa podpora po nadmernom zahriati chvalabohu vypne. Mne sa to este nestalo, ale ja mam cca 80 kg aj s vystrojou.
24.11.2016 - 11:19:50
00
Jezus Zle si si prečítal môj príspevok. Rýchlosť biku ako takého bola iba cca 3-5 km/h. Ale rýchlosť otáčania kľúk bola veľká, keď som šiel do prudkého stúpania. Ale skúsil som to aj v miernejšom kopci a proste nepustilo ma to do frekvencie s podporou akú by som vyvinul na obyčajnom biku.
24.11.2016 - 11:53:13
00
1. Pri rýchlosti 3-5 km/h si nemohol mat ani nahodou velku rychlost otacania kluk. :)
2. Ak sa Ti zda, ze nieco nefunguje ako ma, tak vyskusaj druhy taky isty bicykel v rovnakom useku a uvidis ci je to vlastnost toho modeloveho radu alebo chyba konkretneho kusu.
24.11.2016 - 11:57:14
02
50% kopci? Taký si kde vyhrabal?

Nezamienaj si 50% s 50 stupnov

cipo11 to si kupil nejaku haraburdu.
Trvaj na vrateni a only Bosch :y:
24.11.2016 - 18:18:49
01
Zdarec odpoviem k tomu tolko ze s podporou motora tzv pedelec sa uplne inak jazdi treba sa to naucit ako vyuzivat motor v zaciatkoch mi to tiez vypadavalo a skratka som sa snazil tocit ako na normalnom biku az pokial som nepochopil a najazdil cca 2400km po kopcoch ako to funguje ako to treba tocit radit a vymacknut z toho co sa da je to skratka pecka ine baikovanie .... no skratka treba sa to naucit na slovensku nie je skola kde vysvetlia a naucia ako jazdit na takomto niecom zostava to na kazdom jednom e bikerovi no niekto na to pride hned niekomu to trva 2500km nechcem tu robit nejaku reklamu ale ku tomuto sme zalozili aj OZ takze nieco taketo zacneme davat do povedomia. v okoli Zvolena a BB
24.11.2016 - 18:23:49
00
Ale aby si napisal co teda cipo robi zle, tak to nie. No ale aspon pekny x riadkovy prispevok bez informacnej hodnoty. :D
24.11.2016 - 18:27:55
04
Cipo11 lahka pomoc, mam Haibaik Sduro AlMnt RC 2015 s Yamahou, som z Bystrice, takze dojdi a mozme poskusat
24.11.2016 - 19:10:36
02
2400km sa ucit jazdit na ebiku?
Na to by mal byt povinny vodicak, snáď asi ...
24.11.2016 - 19:14:08
01
simecek napísal:
Yamaha motory nemaju ziadne problemy pri pomalej jazde.


asi som to zle napisal ze "Problemy " bolo to napisane ze motor YAmaha PW v technickych pasazach a pri pomalsej jazde nema kultivovany chod co vlaste odstranuje nova verzia PW-X
24.11.2016 - 19:25:43
00
FeroR prečo hneď haraburdu? Možno to naozaj chce niečo najazdiť aby si človek na to zvykol a naučil sa s tým robiť. To boli moje prvé km na e-biku a rozhodne ho ešte testovať budem.
24.11.2016 - 19:35:07
00
No tak teda nepodareny kus.
eBike Ti musi hned vycarit usmev a nie sa stym trapit.
24.11.2016 - 19:50:57
00
Mne úsmev vyčaril :-) Verím tomu, že aj BOSCH by som s mojou váhou v tom kopci preťažil a vyplo by ho. A ten druhý "problém" je možno naozaj iba v tom, že som sa snažil šlapať ako na normálnom biku. Veď som prešiel iba 13 km, z toho v teréne možno 2-3km.
24.11.2016 - 19:57:34
00
No ja ti nepoviem na akom stupni mas mat v predu a na akom v zadu preradene je to vsetko individualne zalezi: od stupania kopca dlzky kopca, ako rychlo ides do kopca, hmotnosti jazdca, silou v nohach ........ toto sa sem neda napisat, ja chodim uz s partiou co maju nove sdura a radil som im co a ako na zaklade mojich skusenosti co som najazdil a to bolo 2400 km za cca 5 mesiacov a vsetko kopce. Ono treba pochopit jednu vec a to je na kazdom rezime ti pomaha motor inou silou ( to zalezi akou silou tlacis do pedala) procesor stanovi kolko ma motor pouzit podporovaneho vykonu ( to skratka vidis vlavo na displaji POWER ako zaberas tak sa to meni aj od frekvencie pedalovania a samozrejme silou ktorou posobis na pedal . Podla mojich skusenosti jazdim tak aby som mal silu asistencie pod maximom vtedy nezatazujes ten motor tak a dostavas z neho podla mna maximum . Po case zistis ze ten display je ti nanic pretoze ziskas cit v nohach a budes vediet kedy mas kde preradit a citit ako ta to posuva dopredu. Ono presne sa to neda definovat ... no je to ako jazda autom bez otackomera skratka po case ziskas cit a budes vediet presne kedy a ako preradit z 1 na 2 atd ...aby si netocil motor na jednotke do zadretia :)

mam Sduro RX (s elektr. zamkynanim zadneho tlmica pocas pedalovania, a obul som tam plaste MAGIC MARY) a poviem ze predny velky prevodnik som posledne vyuzival len po ceste ( aj to dole kopcom ked som to rozfofroval) v kopcoch som jazdil len na mensom a vsetkych 10 prevodov vzadu stacil mi rezim ECO, a STANDART, :)
moja hmotnost je kdesi okolo 113 kg
25.11.2016 - 06:52:06
00
keyboard_arrow_up