zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Napr.
http://cykloobchod.sk/tmely/sada-notubes-xc-29-tubeless-kit-3018.html
https://www.dtswiss.com/Components/Rims-MTB/M-442
Pouzita wtb paska, joes ventilky a mlieko joes elite racers sealant.
skusit mozes ale daj 2 vrsty aby sa prekryvali a teda bude vzdy aj na strane ale je mozne ze je to divka paska.. skus ja lepeni poriadne nasponovat aby sa trosku poddala tvaru rafiku..
a co tyka pasiek mam notubes 22m na 22mm rafiku takto (ze na 2x) drzi uz 2roky a daval som tma uz 3ti plast ale kupil som aj 25mm ta je akorat ale staci 1 vrstva
mimochodom, ak by sa stalo že páska niekde nesedí dobre, ale podarí sa mi to nafúkať a tmel to okolo š***** upchá, to potom tak môže ostať? Lebo včera sa mi to aj napriek tomu podarilo nafúkať a vyzeralo to že tmel ako tak upchal netesnosti okolo š*****v, ale keď som potom chcel nafúkať na plný tlak aby dobre sadla pätka, vždy keď som prekročil 20psi, tak mi to začalo fučať aj po obvode pneu a do rána vyfučala tak či tak
misopetrovic ako si to tam dokázal nalepiť? lebo táto vyzerá ako normálna kancelárska, ale už logicky v tom vnútornom oblúku má koleso menší obvod ako pri pätke, a teda ak páska nie je dosť pružná, tak sa musí pokrčiť.
Mimochodom, neviem ako DTSWISS, ale na WTB som mal origo vyzorovo presne taku istu pasku, ako NOTUBE. Myslel som si, ze je to predpriprava na tubeless... ale musel som ju odlepit a prelepit Notube paskou, goleso sfukovalo, po prelepeni ok...
len bežná páska je krehkejšia.. tj pri prepichovaní diery na ventil si musíš dať vačší pozor aby si ju nenačal kedže na normálnej páske trhlina putuje ako divá....predné aj zadné koleso drží už 3tí deň niečo tesne pod 3 bary (max povolený tlak na ztr crest ráfiky)
ak budem moc lenivý tak tú pásku vymením až keď budem na novú sezónu meniť plášť
Inak FiLus mal pravdu, origo DT SWISS majú bezdušovú pásku, lenže ja už som stihol zadné zničiť, mám nový ráf a tí smradi v servise mi tam už pásku nedali. Samozrejme ja génius som začal od toho kola. Dnes som zhodil predné a tam bola krásna origo, len som vymenil ventil, nalial tmel a nafúkal
Teraz mám obe navalené na 3,5 bar, uvidím čo to povie do rána, vyzerajú že držia. Zadná pneu sa už stihla aj zalepiť na dvoch miestach.