Kristina napísal:
Nepojazdia. Okrem výbrusu majú pomerne veľkú vôľu. Ak by nešlo o gramy tak XTR čo mám na Ripley-m sú najlepšie.

Ja uz som musel xtr po sezone dotahovat.pravý zacal pukat. Zas chodi ako hodinky.
29.11.2016 - 06:59:08
00
Hosť napísal:
lto tu su tie titanove krasky vybalene z krabice (btw aj s krabicou a kuframi su lahsie ako samotne XTcka bez kufrou :lol: )

To si mal hned spravit :P .. ale inak tieto pedale mam uz dlho, predlho (dobrych 5 rokov mi lezali v krabici), tusim az minuly rok som ich na sezonu nahodil. Po sezone rozbite lozisko v jednom pedale, inak vyzeraju byt ok. Ako XC pedale super, na expedicnu turistiku, alebo AM/EN uz nie, tam je lepsie klasika M540, nerozbitna vec :lol: /ale uz sa nerobia/
29.11.2016 - 09:47:40
01
no prvá vec čo som musel urobiť je dotiahnuť ich na tej stupnici asi na stred... lebo boli povolené tuším na minimum a teda nohy v tom držali ani nevycvakávali samé..ale ja mám proste rád taký silnejší pocit upnutia :D

ráno som chcel vybehnúť otestovať na somára a naspäť..ale nejak som vymäkol a zostal doma :lol:
29.11.2016 - 10:21:15
00
to si chcel ísť do zoo ? :lol: máš divné chute, na somára... :rofl: ale keď si vymäkol, tak sa nedivým, že si si to rozmyslel :D
29.11.2016 - 10:26:46
02
:rofl:
29.11.2016 - 11:18:41
00
Sram Level TLM 2017

Prílohy:

IMG_20161130_161329.jpg
IMG_20161130_161329.jpg 486.5 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20161130_161249.jpg
IMG_20161130_161249.jpg 477 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20161130_161204.jpg
IMG_20161130_161204.jpg 456.25 KiB thumb_up0thumb_down

30.11.2016 - 16:26:58
01
29, nezrezany krk, pevna os ( + uzamykanie )

Prílohy:

xx2.jpg
xx2.jpg 110.44 KiB thumb_up1thumb_down

xx3.jpg
xx3.jpg 117.49 KiB thumb_up1thumb_down

01.12.2016 - 13:15:39
013
.

Prílohy:

IMG_5847.jpg
IMG_5847.jpg 326.98 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_5848.jpg
IMG_5848.jpg 356.56 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_5850.jpg
IMG_5850.jpg 361.87 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_5853.jpg
IMG_5853.jpg 300.19 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_5858.jpg
IMG_5858.jpg 267.75 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_5859.jpg
IMG_5859.jpg 257.86 KiB thumb_up0thumb_down

02.12.2016 - 19:10:32
08
Kto si hraje, nezlobí :) Carbon Ti X-Lock 12x148mm s dĺžkou 198mm pre Trek Top Fuel. 30g dole oproti pôvodnej celkom ľahkej DT Swiss.

Prílohy:

axle_Carbon_Ti_12x148_198mm.jpg
axle_Carbon_Ti_12x148_198mm.jpg 88.45 KiB thumb_up0thumb_down

QR_Trek_DT_Swiss_Boost.jpg
QR_Trek_DT_Swiss_Boost.jpg 61.11 KiB thumb_up0thumb_down

03.12.2016 - 11:09:31
03
Hmm, mne by sa skôr páčili tie "plug-in kabolty" s odnímateľnou páčkou s 5mm inbus a T25 kľúčom, ale také som zatiaľ nikde v ponuke nevidel .

Prílohy:

ScottRoad13.jpg
ScottRoad13.jpg 347 KiB thumb_up0thumb_down

03.12.2016 - 17:53:47
01
To je karbon alebo titan? :D Hlupejsi nazov nevedeli vymysliet
03.12.2016 - 18:21:16
01
http://www.carbon-ti.com/
03.12.2016 - 18:42:06
00
bimjeam napísal:
Hmm, mne by sa skôr páčili tie "plug-in kabolty" s odnímateľnou páčkou s 5mm inbus a T25 kľúčom, ale také som zatiaľ nikde v ponuke nevidel .

Trochu mi uniká zmysel tej odnímateľnej páčky. Veď keď ju dám dole tak ju aj tak budem musieť voziť so sebou, či? A mini multikľúč predsa aj tak vozím na výjazdy so sebou tak v čom je prínos?
03.12.2016 - 20:18:09
00
Ja vidím zmysel v tom ze stačí mať jednu napr na prednom kolese a zadnú osu v prípade potreby povolis aj bez multikluca
03.12.2016 - 21:31:52
00
Ale veď multikľúč mám aj tak u seba :)
03.12.2016 - 22:05:06
01
keyboard_arrow_up