Mna by zaujimalo co by sa stalo:

Na zimu som z ekonomickych a inych dovod nahodil duse. No paska na kolese je bezdusova a je aj zatmelena. Napadlo ma, ze keby som dostal defekt, tak na tom mieste by som plast zalepil knotom zvonku a koleso natlacil CO2 bombickou. Myslite, ze by to drzalo? Podla mojho nazoru by to na dojazd mohlo vydrzat. Cez niple by to nefucalo, ventil je tie slusne tesny a stiahnuty matkou akurat patka plasta nieje zatmelena ale na tu cestu domov by to mohlo byt ok.
18.12.2016 - 09:59:30
00
Zaujimava myšlienka a som presvedčený že by to fungovalo. Sam som opravoval takto s knotom plášť a držal perfektne. Treba skúsiť ;)
Edit: hm teraz ma napadlo musel by si meniť aj ventil ak sa nemýlim.
18.12.2016 - 10:40:50
00
To uz by som mohol vymenit rovno dusu. Toto ma napadlo ako havarijne riesenie lebo piplat sa s defektom v minusoch asi nebude moc prijemne.
18.12.2016 - 10:44:31
00
Tak s toho vypliva že uplne zbytočné jazdiš s dušou. Či?
18.12.2016 - 10:49:13
00
Hej :D Cisto z lenivosti a uspore penazi za tmel.
18.12.2016 - 10:53:30
00
Do akých teplôt sú použiteľné latexové tmely? Máte s tým skúsenosti, či majú - teploty vplyv, alebo je to mlieko odolné a nič sa nestane? Prípadne či má takto kratšiu životnosť, alebo horšie vlastnosti.
18.12.2016 - 11:15:41
00
Jazdím s bezdušákmi i v mrazoch. Zatiaľ mi tmel v gumách nehrkotal. :lol:
18.12.2016 - 11:27:29
07
Krasna odpoved :y: :rofl:
18.12.2016 - 11:47:31
00
Myslim že -20 stupňov by mal zvládať.
18.12.2016 - 12:00:48
00
A včul aj vážne. Ja používam Caffelatex. Výrobca udáva použitie -20 až + 50 stupňov.
Aký teplotný rozsah majú iné značky neviem. Neriešim lebo ich nepoužívam.
Je zaujímavé, že pri fúkaní CO2 bombičkou vzniká veľmi nízka teplota a výrobca Effettomaripos nedoporučuje ich používanie. Viď foto čo sa s tmelom stane.

Prílohy:

CLCO2450.jpg
CLCO2450.jpg 50.41 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil GaliPet dňa 18.12.2016 - 12:40:39, celkovo upravené 1 krát.

18.12.2016 - 12:33:31
01
Cisto pre zaujimavost: Co je v tych sprejoch na opravu defektu z Lidla? Je to nieco ako to tubeless mlieko? Bolo by to pouzitelne alebo to rychlo vyschne?
18.12.2016 - 12:38:39
00
Marinada napísal:
Mna by zaujimalo co by sa stalo:

Na zimu som z ekonomickych a inych dovod nahodil duse. No paska na kolese je bezdusova a je aj zatmelena. Napadlo ma, ze keby som dostal defekt, tak na tom mieste by som plast zalepil knotom zvonku a koleso natlacil CO2 bombickou. Myslite, ze by to drzalo? Podla mojho nazoru by to na dojazd mohlo vydrzat. Cez niple by to nefucalo, ventil je tie slusne tesny a stiahnuty matkou akurat patka plasta nieje zatmelena ale na tu cestu domov by to mohlo byt ok.


...v zimnom období nosím Zefal repair spray a duše ...Fatbike, HT, CX bike...
18.12.2016 - 12:44:58
00
mitocrossLen odborníci z Lídla ti dajú odbornú odpoveď na ten čínsky výrobok. :lol:
Myslím, že istejšia by bola montážna pena. :rofl:
18.12.2016 - 12:48:13
00
Ramon1 už si použil v praxi ten Zefal repair spray? Mne sa obdobný spray (neviem už výrobcu) osvedčil na dve veci. Na ... a na ... (nechcem byť vulgárny)
Radšej vozím extrem tmel od Tufo. Aplikuje sa priamo do diery. (jazdím galusky) V praxi som ho však ešte, chvalaBohu, nemusel skúšať.
18.12.2016 - 13:00:00
00
Ja osobne nie , ale jhle dostal v mínusových teplotách na našom spoločnom výjazde defekt a zacelilo ... galusky na fatbiku nenosím ani na HT v zime , ani na CX ... nové kolesa na CX budú karbónové tubeless presne z dôvodu rozrezania galdy ... predsa len budem chodiť aj po nespevnených cestách a lesných zvazniciach
18.12.2016 - 13:25:13
00
keyboard_arrow_up