Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
možno originál čistič čo na to predávajú, ale ešte som sa nedostal k tomu si ho kúpiť a skúsiť to.. zatiaľ som to vždy robil mechanicky prstom, kefkou a riedidlom aby to trocha povolilo, robí sa z toho taký sopel hnusný potom... údajne pomôže aj teplo, fén, teplovzdušná pištol... ale k tomu som sa ešte tiež nedostal.. pri tom riedidle pozor ak má koleso polepy robené formou samolepky jak evne napríklad, to som kamoške z toho spravil no name čínu raz som skúšal aj wapku, že to ten tlak vody očistí, ale to sa mi vôbec neosvedčilo, ešte som potom musel vysúšať vodu z vnútra ráfika najväčšia nevýhoda, že je to vec čo sa robí sporadicky a človek vždy za tú dobu zabudne ako to šlo naposledy ***** a je znova optimista ako to bude za chvíľu a ľahko hotové
Teplovzduška by možno mohla pomôcť. Je to síce kus iný prípad, ale na skialp sa používajú lepiace pásy. Mal som už špinavé lepidlo, moc nedržali tak pred výmenou ich stačí nahriať a úplne krásne to ide špachtľou dolu. Bez nahriatia to drží tak, že nehrozí ho odstrániť nejak rozumne.
Radsej si kup 250g Mastik stoji okolo 15e a vystaci na aspon 10 kolies
Kým by som to minul tak by mi to zaschlo vezmem asi dve tuby toho Continental lepidla..podľa videa to žiadna veda nie je, hádam to zvládnem
Odporúčajú conti galusky nechať aj viac dní nasucho natiahnuté na ráfiku pred lepením, lebo sa ťažko nazúvajú..
Alexej1220 Vobec to nezaschne da sa to dobre zavriet A ked to chces nalepit poriadne tak si mylsim ze prvotne ta tuba bude malo. A vobec netreba to lepidlo na karbony staci klasicke.
Zapojím sa aj ja do debaty. Ja jazdím kolesá bontrager aeolus3 celokarbonove. Mam galusky tufo hi composit carbon,a lepené sú TUFO PASKOV. Za dva roky som nemal žiaden dôvod galusku zhadzovať. Predchádzajúci majiteľ lepil galdy lepidlom,a mal som co robiť aby som ten bordel dostal z kolesá preč, bez poškodenia. Najazdil som asi 4000km za rok a bez defektu,ani tmel nebol zatiaľ potrebný. Čiže za dve sezóny 8000 bez problému.
A co je nejlepší na odstranění toho bordelu, jaký postup?
Pouzivam lepidlo schwalbe na galusky a aj odstranovas schwalbe. Natrie sa ten odstranovac (v rukaviciach seriozne mnostvo = vela) a necha sa posobit. Necham to tak 45 min. A potom to wapkou dam dole. Rafik je ako novy. A potom klasicky robim 3 vrstvy lepidla (jedna ide na galusku).
Ešte nemám ani ráfiky, ale skúsim ich teda objednať skôr, nech si aspoň ten mesiac poležia na ráfiku.
Ešte prosím o radu akú šírku galuskových kolies zobrať...23mm alebo 25mm?
Galusky budú pravdepodobne 25mm...
Najnovsie odporucania pre sirku galusiek je 22-23 dopredu a 25dozadu. 25ky maju mensi valivy odpor su pohodlnejsie ale maju vyssi aerodynamicky odpor. A ten aerodynamicky je vyrzane horsi ako valivy. Na zadnom to ale nevadi, lebo zadne koleso je schovane v zavetri za sedlovou trubkou. V predu je ale kvoli aerodynamickemu odporu lepsia 22 - 23.
veľa ľudí to takto lepí po vrstvách, tak asi na tom niečo bude... ja som si minule konečne do objednávky prihodil ten tufo odstraňovač pásky, tak už len zodrať galdu a môžem to testnúť
Velakrat sa pri tomto lepeni spominal daleko nizsi valivy odpor a co som spozoroval, takto nalepena galuska sa daleko krajsie odlepi z rafiku a lepidlo co ostane netreba odstanovat
Kombinacia Veloflex Extreme 22mm/Veloflex Carbon 23mm, momentalne daco cez 4000km, po ~2000km zas na prednej (teda na Veloflex Extreme) defekt, znova ~10ml Stan's tmelu stacilo, mam pocit, ze maju odolnejsi dezen (su vyrazne menej dosekane ako Vittorie po rovnakej porcii km), lepsi grip a aj za mokra za spravaju velmi pekne. Jazdi sa mi na nich vyborne, takze ich planujem dojazdit naozaj domrtva, teda az kym sa vzadu neukaze kostra plasta, alebo nepride nejaky neopravitelny defekt.
kolko ti veloflex carbon vydrzala vzadu? stale nadseny z vlastnosti? defekty?
niekto to skusenostami s veloflex arenberg (roubaix)? tie iste otazky ako na carbon.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
O odstránenie sa zatiaľ nestarám, hádam tie Continental galdy niečo vydržia
Teplovzduška by možno mohla pomôcť. Je to síce kus iný prípad, ale na skialp sa používajú lepiace pásy. Mal som už špinavé lepidlo, moc nedržali tak pred výmenou ich stačí nahriať a úplne krásne to ide špachtľou dolu. Bez nahriatia to drží tak, že nehrozí ho odstrániť nejak rozumne.
Kým by som to minul tak by mi to zaschlo
Odporúčajú conti galusky nechať aj viac dní nasucho natiahnuté na ráfiku pred lepením, lebo sa ťažko nazúvajú..
Ešte prosím o radu akú šírku galuskových kolies zobrať...23mm alebo 25mm?
Galusky budú pravdepodobne 25mm...
Pouzivam lepidlo schwalbe na galusky a aj odstranovas schwalbe. Natrie sa ten odstranovac (v rukaviciach seriozne mnostvo = vela) a necha sa posobit. Necham to tak 45 min. A potom to wapkou dam dole. Rafik je ako novy. A potom klasicky robim 3 vrstvy lepidla (jedna ide na galusku).
Ešte prosím o radu akú šírku galuskových kolies zobrať...23mm alebo 25mm?
Galusky budú pravdepodobne 25mm...
Najnovsie odporucania pre sirku galusiek je 22-23 dopredu a 25dozadu. 25ky maju mensi valivy odpor su pohodlnejsie ale maju vyssi aerodynamicky odpor. A ten aerodynamicky je vyrzane horsi ako valivy. Na zadnom to ale nevadi, lebo zadne koleso je schovane v zavetri za sedlovou trubkou. V predu je ale kvoli aerodynamickemu odporu lepsia 22 - 23.
kolko ti veloflex carbon vydrzala vzadu? stale nadseny z vlastnosti? defekty?
niekto to skusenostami s veloflex arenberg (roubaix)? tie iste otazky ako na carbon.