Bol som dlhu dobu rozhodnuty, ze pojdem do NN, teraz ste viaceri trochu zamiesali karty s MK, tak som trochu postudoval. Dost velky rozdiel je v hmotnostiach:
Nobby Nic 2,1 UST: hmotnost 625g
Conti MK 2,2 UST: hmotnost 700g
x2 nam to robi rozdiel 150g, co uz mi na kolesach pripada celkom dost... Cena je podobna, do coho ist v tomto pripade radsej? Vyvazia klady MK ten hmotnostny rozdiel?
mam taky tusak, ze v prvom rade zahodis bezdusaky... moje som uz dal zene... na enduro jazdenie mierne podhustene sice fajn, na maraton na prd (to je moj nazor, neberte mi ho )
a potom kupis Supersonic za 460g plus nejaka dusicka...
Mne sa praveze paci mensia nachylnost na defekty (a ak ho nahodou dostanem, hodim tam na zavode dusu). Ale vadi mi tazsie prezuvanie, hlavne ak by som do toho chcel naliat DocBlue.
Supersonic 460g + dusa sa bude zase blizit k 600g a sanca na defekt bude vysokaaaaa
EDIT: prave pozeram, ze niektori jazdia na UST rafikoch Supersonic s DocBlue. Dostat sa do 500g by bolo very good Skusim vygooglit, aku to ma odolnost...
nevedel som to nahustit, ako som chcel, ked to nabombujem, straca to zmysel... a defekty pri fulle a dobrom tlaku v pneu si moc neuzijes
podla mna maju UST fakt zmysel jemne podhustene na enduro, kedy dusova by sa davno sekla
no dobre a este som sa to za pol roka nenaucil nasadzat, ani s dusou ani bez a ked mi uz bolo luto bajku, do ktoreho som kopal a kopal... bolo rozhodnute...
no dobre a este som sa to za pol roka nenaucil nasadzat, ani s dusou ani bez a ked mi uz bolo luto bajku, do ktoreho som kopal a kopal... bolo rozhodnute...
Toto znie ako vazny argument, nahadzovat som to veru este neskusal
explorer drot je fajn.aj toho niečo vydrží.ja som s ním spokojný, ale na asfalt to nie je.tam ho zoderies podstatne skôr.tak 2000km mi asi vydržal z toho možno polovica na asfalte.ešte ho mám, ale už je to taký semislick, na lesné asfaltky akurát.
tulenik: drôt asi preto, že je o polovicu lacnejší:)
takze pravdepodobne pojdem do tych SS drot 2.1 mne sa vidi ze za tu cenu super plast, teda jeden z tych naj na zadne koleso. A do predu asi dam L.Albert tiez drot teraz na zimne obdobie, a ked bude teplejsie nahodim na predok SS 2.1 a ked sa podari mozno vyskusam RR Evo 2.1
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
to bohuzial nehrozi...sedim doma a ucim sa na pondelnajsiu skusku, nakolko cez vikend sa bude jazdit
good luck!
---dost bolo, niekomu by sa nemuselo pacit, ze nie je rec o plastoch---
Nobby Nic 2,1 UST: hmotnost 625g
Conti MK 2,2 UST: hmotnost 700g
x2 nam to robi rozdiel 150g, co uz mi na kolesach pripada celkom dost... Cena je podobna, do coho ist v tomto pripade radsej? Vyvazia klady MK ten hmotnostny rozdiel?
a potom kupis Supersonic za 460g plus nejaka dusicka...
Mne sa praveze paci mensia nachylnost na defekty (a ak ho nahodou dostanem, hodim tam na zavode dusu). Ale vadi mi tazsie prezuvanie, hlavne ak by som do toho chcel naliat DocBlue.
Supersonic 460g + dusa sa bude zase blizit k 600g a sanca na defekt bude vysokaaaaa
EDIT: prave pozeram, ze niektori jazdia na UST rafikoch Supersonic s DocBlue. Dostat sa do 500g by bolo very good
nevedel som to nahustit, ako som chcel, ked to nabombujem, straca to zmysel... a defekty pri fulle a dobrom tlaku v pneu si moc neuzijes
podla mna maju UST fakt zmysel jemne podhustene na enduro, kedy dusova by sa davno sekla
no dobre a este som sa to za pol roka nenaucil nasadzat, ani s dusou ani bez a ked mi uz bolo luto bajku, do ktoreho som kopal a kopal... bolo rozhodnute...
Toto znie ako vazny argument, nahadzovat som to veru este neskusal
Charlie: MountainKing má nižšiu vzorku oproti NN a technológia Black Chili asi tiež niečo urobí s valivým odporom.
Charlie: MountainKing má nižšiu vzorku oproti NN a technológia Black Chili asi tiež niečo urobí s valivým odporom.
najlepsie to zistim, ked si ich poriesim, uvidime co je to za zazrak...
ide mi o rychlost, zaber i dlhu zivotnost. Ine platse prosim zatial nepripominat, vdaka
tulenik: drôt asi preto, že je o polovicu lacnejší:)
Explorer ma slabu ochranu proti prerezaniu???
no tak do terenu by to nebola zla kombinacia, hlavne cenovo,, SS dozadu drot 2.1 dopredu C.Explorer drot 2.1
Ale ja som prevazne viac na ceste, nespevnenej ceste, a teren sem tam, ale pomenej.
Takze dozadu by som bral ak drot tak SS 2.1 Co vy na to???
Stoji za to ale kupit kevlarovu verziu lahsiu o 120g za dvojnasobnu cenu drotu???
Co poviete na kombinaciu na predok s RR 2.1 ???
vdaka
zn: berte si ten hnusny kus gumy
zn2: po 2 pouzitach vetranie na bocnej strane
zn3: no berte si ho uz dakto