Tak to počkaj, keď budeš chcieť dať dole tufo pásku! Zlaté lepidlo :D
27.12.2016 - 13:05:55
00
Mam na to originál sadu na odstránenie.
27.12.2016 - 13:21:31
00
Miroj akú máš šírku? 23 , alebo 25 mm ?
27.12.2016 - 13:23:23
00
-lunochod- napísal:
A co je nejlepší na odstranění toho bordelu, jaký postup? :D

Pouzivam lepidlo schwalbe na galusky a aj odstranovas schwalbe. Natrie sa ten odstranovac (v rukaviciach seriozne mnostvo = vela) a necha sa posobit. Necham to tak 45 min. A potom to wapkou dam dole. Rafik je ako novy. A potom klasicky robim 3 vrstvy lepidla (jedna ide na galusku).
18.01.2017 - 15:21:04
00
Alexej1220 napísal:
Ešte nemám ani ráfiky, ale skúsim ich teda objednať skôr, nech si aspoň ten mesiac poležia na ráfiku.

Ešte prosím o radu akú šírku galuskových kolies zobrať...23mm alebo 25mm?
Galusky budú pravdepodobne 25mm...


Najnovsie odporucania pre sirku galusiek je 22-23 dopredu a 25dozadu. 25ky maju mensi valivy odpor su pohodlnejsie ale maju vyssi aerodynamicky odpor. A ten aerodynamicky je vyrzane horsi ako valivy. Na zadnom to ale nevadi, lebo zadne koleso je schovane v zavetri za sedlovou trubkou. V predu je ale kvoli aerodynamickemu odporu lepsia 22 - 23.
18.01.2017 - 15:25:11
00
3 vrstvy lepidla? To načo? Aby si zabil valivý odpor? :)
18.01.2017 - 15:40:27
00
:))) co ja viem. Chlapci zo zipp tvrdia ze tak treba. 1 vrstva 24h. Druha + jedna na galusku 24h. Tretia a zlepit. 24h a mozes jazdit. Odporuca Zipp
18.01.2017 - 16:07:04
00
veľa ľudí to takto lepí po vrstvách, tak asi na tom niečo bude... ja som si minule konečne do objednávky prihodil ten tufo odstraňovač pásky, tak už len zodrať galdu a môžem to testnúť
18.01.2017 - 17:01:45
00
Inak, namiesto tych lepidiel a cementov ako su Continental, tak sa da pouzit aj Chemopren Extrem. Drzi to tak isto rovnako. Odskusane.
18.01.2017 - 17:39:38
00
Velakrat sa pri tomto lepeni spominal daleko nizsi valivy odpor a co som spozoroval, takto nalepena galuska sa daleko krajsie odlepi z rafiku a lepidlo co ostane netreba odstanovat :)
18.01.2017 - 22:20:53
00
janherich napísal:
Kombinacia Veloflex Extreme 22mm/Veloflex Carbon 23mm, momentalne daco cez 4000km, po ~2000km zas na prednej (teda na Veloflex Extreme) defekt, znova ~10ml Stan's tmelu stacilo, mam pocit, ze maju odolnejsi dezen (su vyrazne menej dosekane ako Vittorie po rovnakej porcii km), lepsi grip a aj za mokra za spravaju velmi pekne. Jazdi sa mi na nich vyborne, takze ich planujem dojazdit naozaj domrtva, teda az kym sa vzadu neukaze kostra plasta, alebo nepride nejaky neopravitelny defekt.

kolko ti veloflex carbon vydrzala vzadu? stale nadseny z vlastnosti? defekty?

niekto to skusenostami s veloflex arenberg (roubaix)? tie iste otazky ako na carbon.
20.01.2017 - 14:01:35
00
stax s vlastnostami som stale spokojny, aj ked od zaciatku oktobra na nich skoro vobec nejazdim, dovtedy som najazdil asi 5500km (stale len ten jeden spominany defekt pri ~2000km).
Veloflex Carbon samozrejme uz vykazuje znamky opotrebenia (dezen je uplne zjazdeny dohladka), kostru plasta ale stale nevidno, som zvedavy kedy sa ukaze, odhadom tak za 1000-1500km, co je dokopy v kazdom pripade vyrazne viac ako udavanych ~3000km na zadnom kolese.
Arenberg/Roubaix je technologicky uplne rovnaka galuska ako Carbon/Criterium, akurat vacsia (25 vs 23mm sirka), takze co plati pre Carbon, bude platit aj pre Arenberg/Roubaix, minimalne co sa tyka odolnosti a gripu.
20.01.2017 - 15:45:58
01
Plus pre tubeless
https://www.youtube.com/watch?v=5NGnKMvZ5Ig
https://www.youtube.com/watch?v=LOi4czjB1No&t=279s
31.01.2017 - 18:19:32
00
co poviete na toto? :D https://ec.europa.eu/easme/en/sme/8262/technium

reTyre Urban Winter Instruction video thumb_up0thumb_down
01.02.2017 - 17:58:23
00
:D to skôr prehodíš plášť než tam tie bazmeky na zips nasadíš, ale zasa potom ich tam už máš a keď sa za dva dni roztopí v meste lad, tak to rýchlejšie "prezuješ" bál by som sa ale životnosti a funkčnosti zipsu, aj na bunde sa vie pokaziť, prípadne sám rozopínať a to určite nebude tak namáhaný ako na tom kolese
01.02.2017 - 18:06:13
00
keyboard_arrow_up