majo2 musim ti podakovat. dnes som repasooval mojho monarcha a ventil na ifp bol ako kamen. Netrebalo dokonca ziadne speci naradie. pomalicky som povoloval sealhead a ked to zacalo sicat, nechal som to 10 min tak a bolo
. Takze tlmic uspesne spraveny. Ten
olej co som z neho vylial bol ako pena. Nastavenie kompresie asi preto neslo. Teraz je vsetko ok.
Trapi ma uz len ta pajka. Stale mi unika vzduch do negativnej komory a znizuje zdvih. Tu skor sa uz o tom pisalo. Nebude stacit len vymenit o kruzok ktory tie komory oddeluje? potrebujem ten novy seal head? podotykam ze moja vidla ma SN 27T6....takze by mal byt uz novy nie?
Edit: velkost toho okruzku nahodou neviete?
tento problém z únikom vzduchu je hlavne v zime,tá
vazelína PM600 stuhne,potom vzduch prenikne cez O-krúžok do negatívky-ja dávam po servise do hornej komory ešte 3 ml oleja Maxima 15w-50 , je to olej namiesto už nedostupného red rum , vidla má ešte lepší chod ako len z vazelínou,a prenikanie vzduchu cez O-krúžok sa tiež nekoná