zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
http://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/29/schwalbe-racing-ralph-performance-29-mtb-plast-kevlar-99212.html
Obycajny Continental race king isiel uplne v pohode.
https://www.kupkolo.cz/rubena-tubeless-kit_z5896/
To vobec nieje o tom, ze som bol rozculeny. Proste niektore temy sa zvrahavaju uplne zcestnym smerom, polozenim niekedy fakt priblblej otazky. Tentokrat si bol ty, kto sa proste spytal na totalnu banalitu a majstri odmastnovania sa hned chytili. Mojou rekaciou som len chcel povedat, ze toto by mal byt vedomostny zaklad bez ktoreho by si sa do bezdusakov (ale aj do cohokolvek ineho) snad ani nemal pustat. Jasne, ze sa clovek moze spytat na kde co, ani mne nieje hned vsetko jasne. Ale ved presne preto tu mame kopec stran materialu a aj pana googla, kde si cokolvek o bezdusakoch vies dohladat v priebehu par sekund. Nastuduje si to, spravis svoj subjektivny prienik a ides. No ked pozeram na tvoje otazky takmer v kazdej jednej teme tohoto fora, tak ano, myslim si ze by si mal "tri krat marat a raz rezat" v pripade pokladania otazok..
Tolko moj nazor ktory snad tiez mozem vyjazdrit na tomto fore, bez nutnosti okamziteho sktaulkovania do emocialenej vypetosti len na zaklade pisaneho textu.
dnes som robil TR. Predné kolo v pohode nahodené na komplet veľkou pumpou za pol hodku. Zadné kolo všetko v poriadku, až na to že plášť ako keby sa krútil a po nafúkaní mi šúcha o rám. Asi kevlarová päťka. Nejaké rady ako ďalej? Namydlit ráf aj plášť?
technicky benzin nieje ideal lebo je mastny...
isopropil alkohol je super ale je drahy (6-7 euro liter)...
dnes som robil TR. Predné kolo v pohode nahodené na komplet veľkou pumpou za pol hodku. Zadné kolo všetko v poriadku, až na to že plášť ako keby sa krútil a po nafúkaní mi šúcha o rám. Asi kevlarová päťka. Nejaké rady ako ďalej? Namydlit ráf aj plášť?
urcite namydlit, nahodit a nafukat na 4bar . patky krasne zaskocia a sfuknes na kolko jazdis.
ten plast moze byt naozaj nevhodny (nechcem napisat zly / pokazeny
stala sa mi podobna vec, ked som sfuknuty plast (podfuklo mi ho na vyjazde) fukal tou malou pumpou na autozapalovac (predavaju take v lidli) a mel som bajk polozeny na boku (koleso bolo v rame)
domov som dosiel, ale citil som, ze mi hadze koleso
tak som zhodil plast, vsetko vycistil, dal novy tmel a fukal. mal som pocit, ze patky pekne zaskocili (ale nekontroloval som vizualne)
nafukal som cez 4atm a isiel sa do kuchyne napit
zrazu som pocul obrovsku ranu - tmel bol skoro vsade a hodne dokruteny plast meter od rafika - vyzulo ho
plast som vyhodil ...
mozno bude lepsie, ak radsej kupis novy plast a tento odlozis pro strycka prihodu (alebo na zimu) ...