Tento obchod som tu este nenasiel a ani by som sa neunuval, ale s takou specialnou komunikaciou som sa este nestretol. Normalna komunikacia skoncila v momente, ked som reklamoval problem (padanie retaze z velkeho prevodnika). Este osobne to slo, ale potom sa to obmedzilo na jednu sms, ze reklamacia je vybavena a mam prist. Mam to dost daleko, tak som chcel nejake podrobnosti, ale stale mi chodila iba ta ista sms, telefon nedvihali, pripadne neskor skladali. Samozrejme ked som prisiel, reklamacia vybavena nebola, bicykel bol vpodstate v stave ako som ho tam nechal. Dodatocne som si bol po zaslany rekl.protokol, kde som sa dozvedel ze za padanie retaze vlastne moze mnou neodborne nastaveny presmyk a dalsie 2 este vacsie somariny. Nato, ako „odborne“ bol pocas mojej navstevy priamo v danom obchode presmyk nastaveny som prisiel az doma, ked radenie na velky prevodnik slo hodne tazko. Lanko bolo vedene nespravne, co aspon u tohto presmyku je dost problem (asi preto to na nom je napisane aj nakreslene). Okrem toho ze islo tazko radit, nebol dobre nastaveny spodny doraz, lebo zle vedene lanko zavadzalo klietke a ani spodne 2 medzipolohy tym padom nefungovali. Takze servis a odbornost v tomto pripade tiez nic moc. Bicykel som predtym reklamoval v deme, kde za 2 mesiace dokazali vymenit jednu podlozku, co samozrejme nepomohlo a stratit mi papiere, ktore som tam nechal (moja chyba). Predajca mal a doteraz ma nejaky zahadny problem mi vystavit nove doklady, napriek tomu ze ich prislubil.
19.12.2016 - 14:34:08
00
Dovolím si reagovať na príspevok ako mechanik :
Zákazník:Tento obchod som tu este nenasiel a ani by som sa neunuval, ale s takou specialnou komunikaciou som sa este nestretol. Normalna komunikacia skoncila v momente, ked som reklamoval problem (padanie retaze z velkeho prevodnika).
Obchod:Komunikácia neskončila. Vybavili sme všetko promtne. Aj pri osobnej návšteve u nás.
Zákazník:Este osobne to slo,
Obchod :Boli sme promtný ,rýchly , chybu sme odstránili a vysvetlili kde je chyba. Neprevzali ste si bicykel a trvali na dôkladnom preverení všetkých možností . To sme aj urobili.
Zákazník: ale potom sa to obmedzilo na jednu sms, ze reklamacia je vybavena a mam prist.
Obchod: Nebolo čo riešiť po telefóne .vyjadrenie ste dostali poštou ešte pred prevzatím bicykla.
Zákazník :Mam to dost daleko, tak som chcel nejake podrobnosti, ale stale mi chodila iba ta ista sms, telefon nedvihali, pripadne neskor skladali. Samozrejme ked som prisiel, reklamacia vybavena nebola, bicykel bol vpodstate v stave ako som ho tam nechal. Dodatocne som si bol po zaslany rekl.protokol, kde som sa dozvedel ze za padanie retaze vlastne moze mnou neodborne nastaveny presmyk a dalsie 2 este vacsie somariny.
Obchod :Reklamácia - dôvod bol odstránený . Dokonca po výmene prevodníku .
Poslali sme vám vyrozumenie a všetko k Vašej reklamácii. Išlo o bežné opotrebovanie. .
Mali ste tam opotrebovaný prevodník. Keďže ste nechceli prevodník platiť, vyšli sme vám v ústrety výmeny celých kľúk FSA crosamer za Shimano mod 2016 a dali sme novú reťaz FSA team isue 11 sp .Bez doplatku !
Zákazník :Nato, ako „odborne“ bol pocas mojej navstevy priamo v danom obchode presmyk nastaveny som prisiel az doma, ked radenie na velky prevodnik slo hodne tazko. Lanko bolo vedene nespravne, co aspon u tohto presmyku je dost problem (asi preto to na nom je napisane aj nakreslene). Okrem toho ze islo tazko radit, nebol dobre nastaveny spodny doraz, lebo zle vedene lanko zavadzalo klietke a ani spodne 2 medzipolohy tym padom nefungovali. Takze servis a odbornost v tomto pripade tiez nic moc. Bicykel som predtym reklamoval v deme, kde za 2 mesiace dokazali vymenit jednu podlozku, co samozrejme nepomohlo a stratit mi papiere, ktore som tam nechal (moja chyba).
Obchod :Reklamovať ste mali u nás ,mali ste na nás kontakt .Bicykel sa reklamuje tam, u koho sa kúpil.
Zákazník :Predajca mal a doteraz ma nejaky zahadny problém mi vistavit nove doklady, napriek tomu ze ich prislubil.
Obchod.Nemáme s tým problém.
Dohoda znela že donesiete ,alebo pošlete prevodník, ktorý ste zadarmo dostali v DEME a my Vám pošleme kópiu dokladu. My sme Vám vymenili kľuky funglovky kus za kus a Vaše boli jazdené a zodratý Váš veľký prevodník.

Vám išlo o vrátenie bicykla po celosezónnom jazdení. Už pri prvej komunikácii a Vašimi poznámkami o SOI , a špekuláciach o Vrátení a vimýšlaní o chybe rámu sme zbystreli a spravili všetko pre to ,aby to bolo v poriadku z každej strany. Chceli sme mať istotu aj my ,či je to výrobná chyba,alebo nie.
Chceli ste bicykel vrátiť a aj preto 2 krát pokus o reklamáciu atd .výmeny nekompaktibilných prevodníkov z Vašej strany nie u nás u predajcu.
Bicykel už bol odstrojený od doplnkov , namotaná neodborne omotávka, prehodené gumy,lebo ste jazdili iné a potom ste nahodili tie ktoré boli k bicyklu a tvrdili ste že ste jazdili do 500 km !
Kludne sem zaveste čo sme Vám zaslali. Komplet . Alebo to zavesíme my ?
Kontrola bola ! ,, Ďakujeme !
Myslím že na takéto Vaše praktiky treba upozorniť predajcov na SVK .

Prílohy:

DSC00326.JPG
DSC00326.JPG 126.55 KiB thumb_up0thumb_down

20161014_134943.jpg
20161014_134943.jpg 655.33 KiB thumb_up0thumb_down

20161019_144928.jpg
20161019_144928.jpg 291.49 KiB thumb_up0thumb_down

20161014_135313.jpg
20161014_135313.jpg 292.58 KiB thumb_up0thumb_down

20161017_160620.jpg
20161017_160620.jpg 696.45 KiB thumb_up0thumb_down

20161018_104602.jpg
20161018_104602.jpg 357.66 KiB thumb_up0thumb_down

20161019_160929.jpg
20161019_160929.jpg 316 KiB thumb_up1thumb_down

20161019_160941.jpg
20161019_160941.jpg 351.19 KiB thumb_up0thumb_down

20161017_124046.jpg
20161017_124046.jpg 668.02 KiB thumb_up0thumb_down

20161019_145244.jpg
20161019_145244.jpg 857.25 KiB thumb_up0thumb_down

20161019_160904.jpg
20161019_160904.jpg 462.36 KiB thumb_up0thumb_down

01.03.2017 - 17:56:15
05
po prvej navsteve som nesuhlasil s vasim stanoviskom ze problem je prevodnik. ak to tak bolo, preco ste si bicykel nechali s tym ze pojde do demy? v deme nebol (volal som tam), napriek tomu ze ste mi tvrdili ze tam bol.
bezne opotrebovanie prevodnika po 1000km? to sa mi neopotrebuje ani retaz.prevodnik bol opotrebovany,ale to bol dosledok, nie pricina problemu. niekolkox som to povedal,ale ja nie som servisak, tak nemozem mat pravdu, vsak?
promptni ste neboli, trvalo vam to niekolko tyzdnov a ked som prisiel bol vymeneny prevodnik, co som ako pricinu problemu odmietol uz predtym. ale informovali ste ma sms tesne pred uplynutim zakonneho terminu 30 dni, tak je to ok a promptne.
co ma spolocne ze ste mi zle nastavili presmyk s tym kde som co reklamoval?
ziadnu novu retaz ste mi na bicykli nenechali, odviezol som si povodnu,ktoru som aj priviezol. chceli ste mi ju len predat za lepsiu cenu. kluky su tiagra, takze 10s. povodne kluky boli 11s. ale tak fungovat to bude. ked ste nechceli riesit vymenu kluk (na vlastne naklady), mali ste to postupit do demy, co sa nestalo.
ano, dohoda bola ze mi vystavite papiere uz po prvej navsteve a mal som si ich prevziat ked pridem po bicykel. pri druhej navsteve ste nemali ziadne doklady, a navrhli ste dohodu papiere za prevodnik. kolko som posielal ja vam sedlo co som mal poslat po vyskusani? slubil som to poslat hned, tak som to poslal do par dni. obaja vieme kolko vam trvalo mi poslat papiere 1x, ked som bajk kupil, pripadne potom lozisko hlavoveho? nedvihate nepohodlnemu zakaznikovi telefon a ja mam verit ze mi nieco poslete? samozrejme keby ste mi tie doklady poslali, prevodnik vam poslem.
stale netusim co maju s problemom spolocne pedale + par dalsich prilozenych fotiek. bicykel som kupil vo februari a reklamoval niekedy v oktobri. za ten cas dojde urcite k beznemu totalnemu opotrebovaniu vsetkych casti. pre info, aj riaditka su vymenene a paky posunute aby mi to vyhovovalo. asi preto som musel premotavat omotavku. ale vy to viete urcite nastavit aj bez toho. a obdorne samozrejme. snad si mozem prezut gumy ake chcem a komponenty menit ako chcem bez toho aby to malo vplyv na reklamaciu, ktora s tym nema nic spolocne.
nikdy som nehovoril do 500km,ale okolo 1000km (je to na strave)

bicykel som chcel vratit po 2 mesiacoch uz v deme, ked s tym neurobili nic,ale zastupca dema mi povedal ze to nejde, ze to musim najprv reklamovat u predajcu. neviem ci je to pravda,mam to potvrdene z nejakej webovej poradne,ale malo by byt uplne v poriadku nieco reklamovat aj priamo u vyrobcu. ale o tomto sa nejdem ani nepotrebujem hadat. tu som riesil vasu komunikaciu a pristup po reklamacii.
02.03.2017 - 14:38:41
00
Prvý krát som Vám to spravil , vysvetlil, vyskúšali ste si z rôznymi prevodníkmi,nepadalo ,ale nevzali ste si ho.
Vieme prečo.
Potom keď ostal u nás, sme my riešili problém. Hľadali sme aj inde aj keď som vedel kde je chyba .Pre istotu.
Nevadí, pre istotu sme podnikli všetko, aby sme mali istotu že je to tak, alebo onak. Rám bol v stolici ,či nieje náhodou krivý ,vyosený stred atd. Nepotvrdilo sa že by bola príčina v tom .
Pri návšteve V Deme Vám dali nový prevodník,závadu odstránili .
K nám ste prišli opäť so starým prevodníkom, nie s tým, ktorý ste dostali a namontovali Vám ho v Deme. Padanie reťaze bolo odstránené už spomínanými spôsobmi pri prvej Vašej prvej návšteve u nás . Ani raz nám reťaz nespadla,po výmene prevodníkov ,ako majú byť.Po odstránení ste si bicykel napriek tomu neprevzali . Ostal u nás.
Robili ste všetko pre to, aby ste mali dôvod bicykel vrátiť,čo ste aj povedali u nás pri prvej návšteve . .
Preto sme si aj my preverili bicykel od rámu cez komponenty a podnikli merania /dokladovatelné / aby sme vedeli či bude dôvod bicykel ,rám atd reklamovať u výrobcu, alebo veci drobné odstraniťeľné závady odstrániť u nás. Dospeli sme k tomu, že neni dôvod posielať celý bicykel opäť do Demy. Vedeli sme kde je chyba.
Postupovať opäť do Demy nebol dôvod, keď nebol krivý rám, ani kľuky, a nebola chyba ani v ložiskách.
Stačilo mi zavolať pri prvom probléme a našli by sme riešenie na odstránenie závady. Ale o to asi nešlo. To viete Vy, a svoje vieme aj my.

Papiere k bicyklu - vystavené nové ,Duplikát,Vám ráno odosielame. Čakali sme na prevodník. Či sa dočkáme ? .
ps .Bežne vybavujeme reklamácie ihneď, výmenou kus za kus po posúdení / viem posúdiť čo je opotrebované jazdením alebo je výrobná chyba / či nám to dodávateľ uzná ,alebo neuzná je na naše triko. Aby bol zákazník spokojný a mohol čím skorej jazdiť.
02.03.2017 - 18:39:53
02
mne retaz nepadala odzaciatku. vsetko som vam vysvetlil, ale vzhladom nato ze ste nemali zaujem ani len vidiet ako to pada, predpokladam ze ste ani nepocuvali co som vam hovoril. pri vasom rieseni sa mohlo kludne stat, ze sa problem casom zopakuje. zaroven som vam aj vysvetlil, preco si to myslim.
doklady nepotrebujem odvtedy ako ste odmietli mi ich poslat, kym neposlem prevodnik. po skusenostiach nechcem v buducnosti urcite nic riesit ani s vami ani s demou.
03.03.2017 - 07:26:51
00
Videl som ako pada a aj prečo padá. Je to aj materiálom . Sú prevodníky a kĺuky tvrdsie aj lacnejšie a mákšie. Aj rám je rôznych kvalit materiálu. V danej triede bicykla je to aj o tom. Ale neni to výrobná vada. . Čo sa nás týka ako predajne som Vám pri prvej Vašej návšteve odstránil padanie reťaze aj vysvetlil prečo je to tak. Hneď na mieste. Ale vy ste mali zrejme iný zámer. Bicykel bol odstrojený od košíkov computera atd. Pochopili sme to . Nebol dôvod Na vratenie. Bicykla.
03.03.2017 - 10:27:34
00
v akej danej triede bicykla? je to Al ram na ultegre a katalogova cena je 1900e. nielen povodne prevodniky,ale cele kluky su absolutny makky shit, preto som nesuhlasil s vymenou iba prevodnika. to som si mohol vymenit aj doma a za dalsich par 100km by to dopadlo pravdepodobne rovnako. bicykel som chcel vrati az potom, ako s tym v deme neurobili za 2 mesiace vobec nic (okrem vymeny podlozky, co som vedel ze nepomoze este skor ako mi to poslali naspat). to som vam hovoril tiez, nie len to co ste si vytrhli z kontextu a s cim tu dookola argumentujete.
myslim ze nema dalej vyznam diskutovat. pokusal som sa o to ked to bolo aktualne xy krat ale bohuzial ste mi nedvihali firemny telefon (uvedeny ako kontaktny pre vasu predajnu) ani druhy z ktoreho mi prisla sms. osobne ste mi potom tvrdili ze ste si telefon zabudli na predajni. aspon ste mi to mohli povedat osobne ze mate s niecim problem a dopadlo by to pravdepodobne lepsie.
03.03.2017 - 11:26:30
00
Preto že kĺuky boli v tej triede ake boli , sme pristupil k možnosti vymeny kĺúk kus za kus ,za tvrdšie , čo bolo na náklady predajne a čakali sme na prevodník . V Deme ste dostali nový a prišli k nám zo starým pôvodným. Doklady duplikát Vám boli dnes odoslané aj keď prevodník neprišiel. Stačilo prvý krát zavolať k nám a neísť k výrobcovi .Bicykel sme predali my. Boli by sme sa dohodli na výmene kľúk za tvrdšie. Nemáme s tým problém. Rozumnej obojstrannej dohode sa nebránime. Ale o to asi z Vašej strany nešlo.
03.03.2017 - 12:10:28
02
keyboard_arrow_up