zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
tiež jazdím freqvency i19ky . spaskou TCS. na prvý šup držia krasne.... profil rafika je hlbší s výstupkom proti vyzutiu plašťa, treba to dobre naťahovať a paska musí byť širšia, aspon 23mm
Jeden druh, i keď rovnaký výrobca ako výrobca ráfiku, mi tiež púšťal. Zatiahol som ho na fest kombinačkami a potom bolo OK. Na druhý deň som ho povolil a už to držalo.
Vyskúšaj super silne dotiahnuť a vlož do vody, aby si videl účinok. Tmel nalievaj až potom keď bude ventil utesnený., aby sa ti prípadne nedostal do vnútra ráfiku.
Ráfy Sram Roam 30.
Plášte:
V predu: High Roller 2, (2,3) 3c max terra, exo, TR.
V zadu Minion DHR 2,(2,3) exo, DC, TR.
Ventily: rozoberateľné Mitas Tubuless Supra, Tmel: Stans No Tubes Quart.
Páska do ráfikov, žltá 10y x 25mm.
Tento tmel dokonca do pár sekúnd zalepil dosť veľkú dieru na starom plášti, ktorý som na druhý deň natlakoval na 4,2 baru a tmel stále držal.
https://youtu.be/BxeKlrVli7g
Zle nalepena paska
Paska sa pretrhne/odceri pri dotiahnuti ventilu
Ako spominal fofo prasknuty rafik/mozno je niekde nacaty
Ja som sa tiez s mojimi prvymi minuly rok natrapil. Dobry tip je po nalepeni pasky nahodit plast a dusu. Nafukat a nechat do druheho dna. Paska aj plast pekne sadnu.
Vyhodil som tiez na vsetkych Rovaloch, bola odlepena, posunuta, pri ventile preto zvacsena diera. Zrejme preto ze sa to jazdilo predtym s dusami. Mozno keby to bolo nove od vyroby..
Zeby to bolo tak ze sice rafit je 2bliss ready ako pisu na paske ale samotna paska taka nie je?
A mozno mas paradne nalepenu pasku ale ti nepasuje ventil a popri nom to prefukuje do rafu a unika cez niple. Odporucam ventil s konickou gumenou zakladnou alebo american classic s gumenymi kruzkami.