Ale ak by bola zadna stavba navrhnuta tak ako ta planzetova PELL'S kde pracuje v podstate cela dlzka dolnej vidlice aj hornych vzpier sucasne, tak by v podstate k uvolneniu lanka nedochadzalo takmer vobec, lebo ohyb tam je rozlozeny na prilis velkej dlzke s malym uhlom a tym padom je rozdiel na lanku naozaj takmer zanedbatelny.


konecne niekto trafil klinec po hlavicke...obe planzety spolu spolupracuju a to po celej svojej dlzke...
28.09.2007 - 18:58:12
00
Systém plochej pružiny..... máte s tým niekto skúsenosti?
Meridy FLX 2007 majú zadnú časť rámu karbónovú špeciálneho tvaru ...že flex pruženie, pohlcuje otrasy a podobne.
Chcem sa spýtať, či to tu niekto jazdí, alebo si to už vyskúšal... či to vážne aspoň trochu pomáha - opíšte pocity - :roll: :?:



No, jednu taku Meridu som prednedavnom kupil, a aj ked este na nej nemam vela najazdene, moje prve dojmy po par jazdach naznacuju, ze tuhost zadnej stavby je vyborna a ovela lepsie pohlcuje drobne vibracie (take to brnenie) od malych kamienkov alebo jemne rozbiteho asfaltu ako klasicka duralova. Samozrejme, pri vacsich narazoch sa chova ako klasicky HT. S prehadzovanim nie je ani v rozbitom terene problem, vsetko funguje k absolutnej spokojnosti...
06.12.2007 - 17:33:56
00
spolu spolupracuju


... keby takto spolu spolupracovali aj v parla parlamente.
12.12.2007 - 20:19:58
00
Ja mam jednocap a ked valim / cca 30 km/h / cez retarder na ceste pocujem len ccc ccc /vidlica - tlmic/ ani nevstanem zo sedla :)
13.12.2007 - 08:51:23
00
nepomylil si si nahodou temu? :?:
13.12.2007 - 11:13:47
00
mam pocit ze aj toto je ram marida, len sa na to pozrite :cry:

Prílohy:

Mountainbike-Centurion-Backfire-LRS-Carbon-XT-Fully_8__P04473_40.jpg
Mountainbike-Centurion-Backfire-LRS-Carbon-XT-Fully_8__P04473_40.jpg 47.35 KiB thumb_up0thumb_down

04.02.2008 - 02:08:35
00
keyboard_arrow_up