pneu na aute mas jazdit s takym tlakom aky odporuca vyrobca a nie dat tam 3bar aby si usetril 1deci na 100km a popri tom uplne sprasil vlastnosti danej pneu. Tlak udany vyrobcom je testovany a je najvhodnejsi pomer co sa tyka spotreby, jazdnych vlastnosti, rovnomerneho opotrebovania pneu a bezpecnosti.
Deemax tyrereviews je fajn ale tiez tam najdes hodnotenia od 0 az po max, pretoze sto ludi sto chuti a myslim ze tam neudavaju "generaciu" pneu, co byva dost dolezite kedze niektore pneu maju dost rozdielne vlastnosti ked sa porovna napr. rok vyroby 2016 s 2017.
Aj ked neviem ci ma nejaky zmysel skumat to az tak hlbkovo koli pneu na Feliciu
Martinelli preco chces davat gumicky na pruziny? chces mat tvrdsi podvozok alebo mas uz vyjazdene
tlmice a pruziny a dufas ze to gumicky na pruziny, ktore sa po par tyzdnoch vyzuju, zlepsia?