Ramon1 ani jeden prispevok od
scarinko nemal pridanu hodnotu. Proste len dalsi debo, ktory tu spini kazdu temu sprostostami...
Ten debo este aj tu obsmrda? Hlavne, ze on nadavat druhym do ***** moze. Ty mu raz povies debo a az sa mu od zlosti trasie sadlo okolo riti. A to ani nevie co jazdi za gumy
. To je uroven, asi tiez fejky z aliexpressu, ako aj gate a dres, hlavne, ze je majstrovsky. Treba ho bloknut ch..a, zbytocne zasiera forum nekonstruktivnymi komentarmi a otazkami.
Ale k teme, ked uz mam tych scarinkovych minimalnych 5 prispevkov.
Okrem Tufa som zatial inu znacku ani nejazdil, na preteky S3 Lite, teraz Elite S3 a treningy Hi Composite Carbon alebo uplne najzakladnejsie S33 PRO, skusil som aj Elite Ride 23, ale na nej ide rychlo dole dezen, no za to do dazda su akurat. Defekt som nemal uz zo dve tri sezony, ale radsej menim castejsie, ako cakat kym bude vidno vlakna. A samozrejme nejazdim po krajnici kde je najviac bordelu, nech si soferi zvykaju, ze cyklista je plnohodnotny ucastnik cestnej premavky. Taktiez cim tvrdsie nafukas gumy, tym mensia pravdepodobnost defektu, samozrejme vramci predpisanych tlakov na konkretnej galuske. Myslim, ze o znacke to nieje, ale o tom ako a kde cyklista jazdi. To je ako keby som sa rozhodoval medzi pneu na auta ci Dunlop, Michelin alebo Continental, vsetky su vynikajuce, len zalezi od jazdy sofera.