zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Z vlastnej skúsenosti môžem povedať ze tie strieborné pásky sú dobré, ale je podstatný rozdiel v lepidle, ak použiješ kvalitnejšiu pásku.
Cize ja konkrétne túto tvoju by som nedal.
Páska: no tubes 25mm
Mlieko : no tubes
Plašte : maxxis ikon 3c maxxspeed exo tr
Nafukane naprvu šupu velkou pumpou, petky skocilu už pri 2.5 bar.
Ako som pisal, vyskusam a potom poviem ci je top
Áno, je to tak, je to napísané aj na krabici od Doc Blue.
Maximalne ti to narazovo sfukne niekde v zakrute ale inak nic nedas a usetril si!
Jak ze nema
Ked sa ti prederavi/posunie/odlepi/praskne paska a unikne ti cez rafik vzduch tak ti plast sfukne. A ked je otazka ci nieco riskujes alebo neriskujes pouzitim potencialne nevhodnej ghetto style pasky, tak najlepsie sa to predstavuje asi v zakrute. To ze ti moze vzduch uniknut v zakrute aj pre nizky tlak a odchlipenie je tiez pravda.