Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ja som reagoval na 1mm, nie na 3
Ja mam tolkoto s neboost prevodnikom na boost rame

Prílohy:

IMG_6498.JPG
IMG_6498.JPG 470.79 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 26.05.2017 - 19:18:10
00
Tak záleží na ráme, u teba to je v pohode u mňa je ten 1 mm s trubkou paralelnou k chainringu. 32T by sa dotýkala vrchom zuba rámu, 30T sa takmer dotýka bokom rámu. Je tam možno tretina toho co u teba.
Zobraziť komentár 26.05.2017 - 21:03:34
00
tak daj fotku ...
Zobraziť komentár 26.05.2017 - 22:20:53
00
arrow_leftNortySP napísal:
Tak záleží na ráme, u teba to je v pohode u mňa je ten 1 mm s trubkou paralelnou k chainringu. 32T by sa dotýkala vrchom zuba rámu, 30T sa takmer dotýka bokom rámu. Je tam možno tretina toho co u teba.

A ako máš vymedzenú vôľu na stredovej ose voči ložiskám? Nemáš náhodou pod ľavou kľukou najakú podložku, ktorá by sa dala presunúť pod pravú kľuku?
Zobraziť komentár 26.05.2017 - 22:44:07
00
Pozerám na Kórejské prevodníky Doval http://www.ebay.com/itm/4G-doval-11-7-16-BCD110-chainring-for-4-5arm-buy-3-Free-EMS-ship-/121858137281?var=&hash=item1c5f4f9cc1:m:mqhdA-ETZQYw57XRaM8aRBg
, konkrétne 52/36 a sú tam dve varianty ovality vyjadrené v % . veľká píla má 11,7% a malá môže mať 13,5% , alebo 16%
Máte ich niekto , alebo viete popísať či je ten rozdiel 2,5% na malých prevodníkoch nejako výrazný ?
Zobraziť komentár 27.05.2017 - 08:07:31
00
arrow_leftKristina napísala:
A ako máš vymedzenú vôľu na stredovej ose voči ložiskám? Nemáš náhodou pod ľavou kľukou najakú podložku, ktorá by sa dala presunúť pod pravú kľuku?


Nevšimol som si žiadne podložky, čo som čítal na fórach tak ze nejak stredové je tam tak napasovane aby bol chainlink 51.5. Zbytočne sa budem trápiť a vymýšľať, vezmem vymením za boost oval a bude dobre.

EDIT:
Takze prisiel boost chainring, nasadil som a sedi paradne je to takmer totozne s povodnym chainringom. Vcera som to bol testovat, sice len na Jahodnu (KE) a cestou spat singel Bedla.

Prvych 5 minut, bolo velmi zvlastnych kym si nohy na to zvykli ale potom som to uz vobec nevnimal. Na rovine sa mi slape dobre, povedal by som ze lahsie viem drzat vyssiu rychlost. Pri stupani do kopcov parada, mozno je to placebo, mozno realita, mozno mam silnejsie nohy .. neviem .. ale mam pocit, ze rovnaka energia a namaha ktoru vynakladam, sa lepsie prenasa na zadne koleso a cele moje sliapanie je plynulejsie, efektivnejsie a pocitovo lahsie.

Myslim, ze oval pomohol docielit to co som chcel + este popracujem na nohach a bude to v pohode.
Zobraziť komentár 27.05.2017 - 11:00:10
00
Caute chcel by som vyskúšať oválny prevodnik no mam dilemu. Momentálne jazdím 34z klasicky kruhový kazeta 11-46. Uvažujem o ovále 36z alebo radšej zostať pri 34z no oválnom?
Zobraziť komentár 14.07.2017 - 05:48:21
00
Pokiaľ ti stačí to čo si doteraz jazdil čiže 34 tak by som išiel do 36 ovál. Získaš zároveň aj na rýchlosti. Pokiaľ by si chcel ísť do ľahších tak 34 oval.
Zobraziť komentár 14.07.2017 - 07:36:26
00
V podstate 36z ovál v kopci je pocitovo ako 34z klasicky či sa mýlim?
Zobraziť komentár 14.07.2017 - 20:42:27
00
Áno ja to tak vnímam aj pocitovo aj o tom píšu.
Zobraziť komentár 14.07.2017 - 20:53:04
00
Nie. 34=34 36=36. Ovál vás fakt silnejšími nespraví.
Zobraziť komentár 14.07.2017 - 22:40:04
03
To nie ale vyuzijes vacsi polkruh ako s okruhlym. Zapoji sa zrejme viac svalov a slapanie je plynulejsie.
Zobraziť komentár 14.07.2017 - 22:42:30
00
Akú zmenu možem očakávať pri zmene s 34z klasického na oválny ?Asi teda pojdem do 34z oválu AB. Poprípade vyskúšam nejaký čínsky 36z ovál.
Zobraziť komentár 15.07.2017 - 04:49:19
00
arrow_leftdominos napísal:
V podstate 36z ovál v kopci je pocitovo ako 34z klasicky či sa mýlim?

...tak potom to plati aj dolukopcom...ci?
Zobraziť komentár 15.07.2017 - 05:45:43
00
Áno. Na rovine je 36 ako 38
Zobraziť komentár 15.07.2017 - 10:11:20
00
keyboard_arrow_up