Chlapi , chceme jazdiť a nie sedieť nad zlomeným rámom. Keď
bike kupujeme to je ochoty. Ak treba riešiť urgentne
servis očakávam to isté. Vy nie ? Nie sú to lacné hračky tak že trochu snahy zo strany predajcov by snáď nezaškodilo. Pokiaľ ide o fakty : jazdím v horách od roku 2008 , výška 176, hmotnosť 84 Kg, nerobím DH , bike bol kúpený nový v 2011 , používaný, presne na účely pre ktoré bol vyrobený, najazdené cez 10 tis. terény ako, Martinky ,Veľká-Mala Fatra, Orava, Garda, Alpy skrátka hory. Čistenie: nikdy nebol umývaný tlakom, to že je
vyleštený povrch za to môže výrobca, leštenie handrou nemá vplyv , iba ak by sa AL prehrial. Ale to sme už mimo tému. Keď jazdíme, tak aj diely opotrebujeme, zničíme to je jasné.
Je jedno aký štýl a koľko km. Sme snáď všetci profíci , ktorí si môžu dovoliť meniť bike každý rok ? Alebo jazdíme pre radosť . Možno praktické skúsenosti a rady z Vašej strany , ako sa Vám podarilo podobné zlomeniny vyriešiť, pomoc zo strany predajcov ohľadom náhradných dielov, ktoré rámy sú odolne privítam veľmi rád. Takže komentár " Tento ja fakt na G "
nikoho neposunie ďalej. Vďaka