Ahojte,
neviem aké máte skúsenosti, ale o túto sa chcem podeliť. Jazdím Ghost AMR 5700, ( 2011 ) 100% spoľahlivý,
v teréne perfektný, no skrátka pre mňa balada. Až do nedele keď ma sklamal pri ťahaní do kopca. Ghost sa
prezentuje kvalitnými , masívnymi kostrami , hoci s vyššou hmotnosťou. Pozrite si foto a komentár nechám na Vás.
Prosba o rýchle riešenie na zástupcu Ghost pre Slovensko ako aj na obchod, kde som bike kúpil je za dva dni iba veľká "0" , kontakt do Nemecka márna snaha.

Prílohy:

Hhost AMR 5700 002.JPG
Hhost AMR 5700 002.JPG 529.69 KiB thumb_up0thumb_down

13.06.2017 - 22:02:57
00
Nie si prvy ani posledny post1151718.html#p1151718
13.06.2017 - 22:07:19
00
Ale tento je fakt na G :D
13.06.2017 - 22:22:57
02
vidim tam vylesteny povrch... :!: neumyvat, neumyvat a neumyvat!
13.06.2017 - 22:23:28
00
mirecrudno napísal:
Ahojte,
neviem aké máte skúsenosti, ale o túto sa chcem podeliť. Jazdím Ghost AMR 5700, ( 2011 ) ....
Prosba o rýchle riešenie na zástupcu Ghost pre Slovensko ako aj na obchod, kde som bike kúpil je za dva dni iba veľká "0" , kontakt do Nemecka márna snaha.

Nebolo by zle sa podelit aj o info, kolko km, akym stylom a jazdcom je na tom rame najazdene.
Ak si ho kupoval v 2011, tak nerozumiem ake rychle riesenie ocakavas...
13.06.2017 - 22:42:24
01
Chlapi , chceme jazdiť a nie sedieť nad zlomeným rámom. Keď bike kupujeme to je ochoty. Ak treba riešiť urgentne servis očakávam to isté. Vy nie ? Nie sú to lacné hračky tak že trochu snahy zo strany predajcov by snáď nezaškodilo. Pokiaľ ide o fakty : jazdím v horách od roku 2008 , výška 176, hmotnosť 84 Kg, nerobím DH , bike bol kúpený nový v 2011 , používaný, presne na účely pre ktoré bol vyrobený, najazdené cez 10 tis. terény ako, Martinky ,Veľká-Mala Fatra, Orava, Garda, Alpy skrátka hory. Čistenie: nikdy nebol umývaný tlakom, to že je
vyleštený povrch za to môže výrobca, leštenie handrou nemá vplyv , iba ak by sa AL prehrial. Ale to sme už mimo tému. Keď jazdíme, tak aj diely opotrebujeme, zničíme to je jasné.
Je jedno aký štýl a koľko km. Sme snáď všetci profíci , ktorí si môžu dovoliť meniť bike každý rok ? Alebo jazdíme pre radosť . Možno praktické skúsenosti a rady z Vašej strany , ako sa Vám podarilo podobné zlomeniny vyriešiť, pomoc zo strany predajcov ohľadom náhradných dielov, ktoré rámy sú odolne privítam veľmi rád. Takže komentár " Tento ja fakt na G "
nikoho neposunie ďalej. Vďaka
14.06.2017 - 06:53:20
00
Napr. http://forums.mtbr.com/eastern-canada/ghost-bikes-good-bad-842361.html .. imho to ustrihne trubku brzda (casom). Ale teda ak si to kupoval v roku 2011, co ocakavas po 6 rokoch :) ? Na ram sice niekedy davaju 5 rokov, co uz je ale i tak passe, alebo dozivotnu, co asi nebude tento pripad (?).
14.06.2017 - 07:10:22
00
Aky velky mas zadny kotuc?
14.06.2017 - 07:12:00
00
10000km nie je extra vela, ale v kazdom pripade sa jedna uz o intenzivnejsie (nadpriemerne) pouzivanie. Zrejme maju tieto ramy svoje slabe miesto, ktore sa prejavi pri intenzivnejsom jazdeni. V danej chvili ti ale neostava nic ine, len sa nad tym povzniest :) Na druhej strane ma ten ram uz 6 rokov a nic nevydrzi vecne...
Distributor/predajca ponukne max. zlavu na novy ram/bike.
Skus si pozriet nejaky ram tu https://www.bike-discount.de/en/shop/full-suspension-26-7325/l-24
(najma dlzku tlmica, na hlavove existuju redukcie). Momentalne asi najlacnejsie riesenie.

Pokial sa chces vyvarovat technickym prestojom, treba mat 2 biky.
14.06.2017 - 07:34:45
00
Asi to nebude ozaj práve dobre navrhnuté. Takto dopadol kamošov AMR

Prílohy:

01.jpg
01.jpg 460.94 KiB thumb_up0thumb_down

02.jpg
02.jpg 515.35 KiB thumb_up0thumb_down

14.06.2017 - 07:43:15
01
Nemecke znacky treba lustrovat na mtb-news :
https://www.mtb-news.de/forum/search/23840368/?q=ghost rahmenbruch&o=relevance
14.06.2017 - 07:49:33
00
Ahojte,takže ďakujem všetkým účastníkom za ich komentáre , aj keď bez praktickej rady. Nakoniec som našiel riešenia , ale fórum mi k tomu vôbec neposkytlo návod, čo mi je naozaj ľúto. Mali by sme byť viac vecný , áno odvolávky na recenzie sú prínosné , ale očakával som skutočnú pomoc a radu a nie strohé konštatovanie, že je to bežné. To viem.
Nasledovne: Cez urgencie sa rozhýbal distribútor Ghost v CZ( schindler.cz) Diel zadná horná nadstavba je skladom v Nemecku, cena 100 EUR + asi poštovné , dodacia lehota 14 dní.
Preverujem, či má súvis veľkosť rámu & zadnej nadstavby. po druhé: dali sme hlavy do kopy a keďže potrebujem bike už zajtra na " kolene " s príslušnou výbavou sme spáchali - viď foto. vložený frézovaný plný profil AL 12 cm ,obvarený z vnútra a zvonku ,skúška zvaru na pevnosť zvaru v ťahu a tlaku+ malá farebná povrchová úprava

Prílohy:

Ghost amr 5700 001.JPG
Ghost amr 5700 001.JPG 643.72 KiB thumb_up0thumb_down

14.06.2017 - 20:32:11
00
Prepac, ale ako si si predstavoval radu alebo navod of fora? Co si cakal?
14.06.2017 - 20:45:49
00
Čo som očakával som uviedol. Je veľa skúsených jazdcov , ktorý sa asi stretli s podobným problémom a potreboval som radu ako to riešili ,nie veľkosť kotúča , ktorá síce súvisí
so strižnou silou ,ale nerieši ako na to a čo s tým.
14.06.2017 - 21:04:01
00
Tak ja som vobec nepochopil co si napisal a preco. Ved si spravil presne to, co sa robi, ked sa nieco pokazi. Zahodis pokazene ked nie je zaruka a kupis nove. A na toto si chcel radu z fora ? Btw, za nejaky cas to budes kupovat znovu :) .. to zvarovane vydrzi mozno viac. Aj ked .. vsak uvidis. Ale ak si to vies nechat zvarit a vies kontaktovat distributora ohladne nahradnej zadnej stavby, naozaj nechapem co si akoze cakal na fore, ze ti kto poradi. Vsak nic ine, ako si spravil sa predsa spravit neda :) Ostatne napisal si toto "Nie sú to lacné hračky tak že trochu snahy zo strany predajcov by snáď nezaškodilo. " Btw, skuseni jazdci to riesia presne tak. 1) zaruka 2) nahradny diel 3) zvarit 4) vyhodit a kupit nieco ine. Si vo faze 3 a caka ta 4 :)
14.06.2017 - 21:51:26
04
keyboard_arrow_up