zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Ja som obúval ten istý Minion na i25ku a ani za boha tam nechcel ísť, takmer som zlámal plastové montpáky. Ale nakoniec šiel. To isté pri zaskakovaní pätky.
Tento trik funguje, tiez som celkom bojoval s mojimi RaceKing Protection.
Včera som nahadzoval Schwalbe Nobby Nic, mal som ho celý vyzutý, a mal som v ňom naliaty tmel (prezeral som ráfik). Nechcel som vylievať tmel aby som dušou nahodil jednu stranu plášťa /kompresor nemám/, jar pomohla a podarilo sa veľkou pumpou nahodiť obe vyzuté strany naraz
Len sila pomohla.
Následnene aj pätky nechcelo nahodiť.
Nobby Nic ide rukami bez väčšej námahy.
ZTR Flow MK3 tubeless - simple inflatingOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down