Pre toho kto si to vie zoservisovat sám sa to možno ako tak oplatí aj to niesom si istý, pre tých čo by si to mali dávat do servisu sa oplatí radsej predat stary bicykel a kupit nový. Súčasné ceny komponentov, a nové štandardy nútia ludí kupovat nové bicykle. Ja sa obávam, že nový orech nemusí byt kompatibilný s nábojom a rovno aj nový náboj kupit:)
naboje mam dt-swiss, tam sa nacvakne orech aj bez naradia (taky plug´n play system) a nie je problem xd orech zohnat...skor by ma zaujimal ten stred, ci to nebude nejaky novy boost standard
esteze som si kupil minuly rok desiatkovu sadu, lebo inak by som o tomto vazne rozmyslal, a to by som tak ako vravi double mohol rovno kupit novy bajk.
inak este k tomu treba podla mna pripocitat aj viacero dalsich retazi, aby ste jednou retazou hned celu sadu neznicili.
Dobru skusenost mam napr. s Coolstop. Zlu napr. s vacsinou organikami, hlavne teda tie lacne (cinske, BBB a pod.), original Avid naopak dobre.
Koolstop aero-kool organicke som mal asi na 5tich vyjazdoch a potom som ich zhodil dole. Neskutocne to kvililo na Centerline kotucoch. Dal som tam kevlarove Superstar Components a odvtedy mam pokoj. Vyskusaj ich nabuduce.
Hej, tie Coostopy som asi nemal organiky, resp. asi jedine organiky, co som bol spokojny boli tie v Avid Code a zatial najhorsie boli nejake cinske (zazil som dvakrat biely dym z brzd pri zajazdovani .. sfine im to dlho trvalo nez sa zajazdili, ale na druhej strane kotuce vydrzali strasne dlho a dosticky stali asi 4-5e) a potom BBB organiky (zas tak vela roznych znaciek som ale neskusal) .. BBB su 4e cinske organiky za 12e . Ale inak nic co stoji viac ako 8-10e za par uz do brzd nekupujem .. skoda penazi pri mojej spotrebe . Este musim vyskusat jederlo (vraj daky kevlar - asi buzzword, ale kazdopadne po nich zostava cierny prach) na inych brzdach a kotucoch a ak budu aj tam tak dobre, tak uz ine asi kupovat nebudem. Vsetko to zalezi na kombinacii co napiekli do dosticiek , oceli v kotucoch a dier v kotucoch. Vzhladom na to, ze neustale striedam vela roznych typov brzd, kotucov , podmienok a terenov uz davno som vzdal akekolvek porovnavania, max. len ak mi utkvelo v pamati nieco velmi zle (napr. Hayes HFX9 ), alebo velmi dobre.
no tie kevlarove superstar components mam uz 2x dlhsie ako povodne sramacke organiky a este ich nemusim menit, takze urcite vydrzia viac... zrovna na guidy maju teraz out of stock, ale ked kupis 4-pack tak ta jeden par nevyjde viac ako tych 8 eur
Cena sady vyzera velmi lakavo, ale ceny kaziet s retazami uz dost odradzaju (otazne je ci na tom pobezia 11spd prevodniky). Hlavne tych s velkym najazdom km. Kupit za sezonu kazetu a povedzme 4 retaze je dost velka suma.
You don’t necessarily need an Eagle crankset or chainring
You can use any of the common narrow wide chainrings on the market that work for Sram’s 1x11 drivetrains, be it a Sram N/W ring, WolfTooth, RaceFace, Absolute black, etc.
A aj AB uvadzaju na stranke,ze ich prevodniky su kompatibilne s Eaglom:
It’s true that our MTB chainrings will work great with SRAM’s Eagle groupset. The reason why SRAM redesigned the teeth on their chainrings, giving them a ‘hook’ shape, is an attempt to extend the poor life and noise reduction of their chainrings, that are known for fast wear and noisiness. Thanks to higher quality materials, advanced manufacturing processes of our chainrings and excellent tooth shape design, there is no need for a different teeth shape in absoluteBLACK chainrings. We’ve done it right the first time.
Also 12spd chain is almost no different to 11spd one. 12spd chain has minimally thinner plates and resulting from it dimensions, but such change does not have any negative effect on proper work with chainring. In fact, most chainrings on the market that are 11spd compatible will run with Eagle chain with no issue at all, regardless of what Sram advertising campaign says.
lto su to nove sainty, kotuce Shimano XT SM-RT76 v predu 203 v zadu 180 a platnicky metalic original s chladenim.
Na skusku som mal aj kotuce avid a chvilu som jazdil aj formula kotuce. Tie sa mi zdali o poznanie lepsie.
Ale ked dostavaju zabrat, tak stracaju trochu ucinok, musim viac stlacat.
Tie piesty naviac maju aj vacsie dosticky a ten ucinok bude citit.
Ked to ma zastavit aj tazky ebike, nieco na tom bude, ci?
Az ta cena trochu klesne, za vyskusanie by to stalo.
som myslel, že tie sainty sú lepšie ... neviem teda koľko vážiš, ale ja s cca 90 kilami + batoh + 12-13 kg bike a s hope brzdami som ešte nezažil aby začali vednúť ... ak mám podozrenie tak proste použijem druhý prst na páčku ... ale to už opatrne aby som predné koleso nezablokoval
Vravim ze komplet, ja, bike aj vybava nieco cez 120kg.
Neviem ci je to akurat, alebo na aku zatas su dimenzovane take brzdy.
Ono im to asi neprospieva.
Čaute, viem že to nieje najžhavejšia novinka, no chcel by som sa vás spýtať na názory ohladne vidlice Formula Selva 2017 a to hlavne v porovnaní s FR/AM/EN vidlicami od RS.
RS bude mať asi spočiatku výhodu v dostupnosti ND. Šli by ste do toho alebo by ste ostali napr. pri RockShox Pike, Lyrik.. (prípadne Fox 34/36)? Má podľa vás Formula Selva potenciál stať sa rovnako populárnou a rozšírenou u enduro jazdcov? Na nových modeloch bajkov ešte nieje nejak rozšírená, no začína vystrkovať rožky + názor na systém a potenciál vidlice ako taký?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Prehazovačka:(290g)
Radenie:(122g trigger/144g grip-shift)
Kľuky GXP:(610g)
Kľuky BB30:(662g)
Reťaz(270g 126 článkov, 258 114 článkov)
inak este k tomu treba podla mna pripocitat aj viacero dalsich retazi, aby ste jednou retazou hned celu sadu neznicili.
Koolstop aero-kool organicke som mal asi na 5tich vyjazdoch a potom som ich zhodil dole. Neskutocne to kvililo na Centerline kotucoch. Dal som tam kevlarove Superstar Components a odvtedy mam pokoj. Vyskusaj ich nabuduce.
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/sada-sram-gx-eagle-black-gxp-1x12sp/9411
Dobra cena,o 20E menej ako u nemcurov,este som zvedavy na sadu bez kluk
-20% SRAM kľuky TRUVATIV Descendant All Downhill DUB83 165mm s prevodníkom DM 34z. X-SYNC 2 B1 1x12sp.
174 € -20%
MOC 218 €treba tam menit koli tomu patku? niečo mi ušlo? tiež nad tým reálne uvažujem...
Ak mas narrow wide tak by to malo byt bez problemov
edit: vid 8.bod http://enduro-mtb.com/en/should-i-upgrade-to-sram-eagle-12-things-you-need-to-know/
edit: vid 8.bod http://enduro-mtb.com/en/should-i-upgrade-to-sram-eagle-12-things-you-need-to-know/
tu pisu nieco ine https://www.worldwidecyclery.com/blogs/worldwide-cyclery-blog/will-sram-eagle-work-on-your-bike-heres-what-you-need
You don’t necessarily need an Eagle crankset or chainring
You can use any of the common narrow wide chainrings on the market that work for Sram’s 1x11 drivetrains, be it a Sram N/W ring, WolfTooth, RaceFace, Absolute black, etc.
A aj AB uvadzaju na stranke,ze ich prevodniky su kompatibilne s Eaglom:
It’s true that our MTB chainrings will work great with SRAM’s Eagle groupset. The reason why SRAM redesigned the teeth on their chainrings, giving them a ‘hook’ shape, is an attempt to extend the poor life and noise reduction of their chainrings, that are known for fast wear and noisiness. Thanks to higher quality materials, advanced manufacturing processes of our chainrings and excellent tooth shape design, there is no need for a different teeth shape in absoluteBLACK chainrings. We’ve done it right the first time.
Also 12spd chain is almost no different to 11spd one. 12spd chain has minimally thinner plates and resulting from it dimensions, but such change does not have any negative effect on proper work with chainring. In fact, most chainrings on the market that are 11spd compatible will run with Eagle chain with no issue at all, regardless of what Sram advertising campaign says.
a nakoniec Eagle v kombinacii s AB prevodnikom
Na skusku som mal aj kotuce avid a chvilu som jazdil aj formula kotuce. Tie sa mi zdali o poznanie lepsie.
Ale ked dostavaju zabrat, tak stracaju trochu ucinok, musim viac stlacat.
Tie piesty naviac maju aj vacsie dosticky a ten ucinok bude citit.
Ked to ma zastavit aj tazky ebike, nieco na tom bude, ci?
Az ta cena trochu klesne, za vyskusanie by to stalo.
Neviem ci je to akurat, alebo na aku zatas su dimenzovane take brzdy.
Ono im to asi neprospieva.
RS bude mať asi spočiatku výhodu v dostupnosti ND. Šli by ste do toho alebo by ste ostali napr. pri RockShox Pike, Lyrik.. (prípadne Fox 34/36)? Má podľa vás Formula Selva potenciál stať sa rovnako populárnou a rozšírenou u enduro jazdcov? Na nových modeloch bajkov ešte nieje nejak rozšírená, no začína vystrkovať rožky