No niekedy nie je na výber, keď mi všetky tmely okrem NoTubes zlyhali v základnej funkcii lepenia aj drobných defektov :) Iní majú zas zlé skúsenosti s NoTubes, ale mojím myšiakom chudí :lol:
26.08.2017 - 15:18:30
00
Tu chalani o tom píšu
komponenty/bezdusove-systemy-t18509-3600.html
26.08.2017 - 16:41:44
00
Dik za doplnenie, ale zatiaľ to nevyzerá, že by sa mi tam tvorila takáto gundža, uvidím zajtra keď sa vrátim domov :)
palo1707 napísal:
Caffelatex po fukani CO2 bombickou :lol:
26.08.2017 - 17:06:25
00
Tak moje testovanie je ukončené:
1) CO2 tmelu NoTubes zjavne neublížil, tekutý a bez ježkov od začiatku roka
2) svoju funkčnosť si zjavne zachoval, prepichnutie behúňa ešte zalepil, takže vyzerá to, že CO2 je bezpečné
3) zalepenie 1cm rezu bočnice 2 knôtmi neúspešné, tenká bočnica a tlak tie knôty proste vytláčal
30.08.2017 - 20:50:07
01
Cafelatex ztuhne aj bez co2',milos este prejdi na maxxis s exo a aj knoty zalepi
30.08.2017 - 21:00:23
00
Nazdar, kúpil som túto sadu na lepenie

Prílohy:

Komentár súboru: Nedali tam lepidlo
42245-weldtite-sada-na-opravu-bezdusovych-plastov-vonkajsie-pouzitie-0.jpg
42245-weldtite-sada-na-opravu-bezdusovych-plastov-vonkajsie-pouzitie-0.jpg 38.46 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Môžem použiť napr. toto lepidlo
1483-force-lepenie-v-tube-1-ks-0.jpg
1483-force-lepenie-v-tube-1-ks-0.jpg 70.34 KiB thumb_up0thumb_down

30.08.2017 - 21:15:24
00
Uz mas v kolesach lepidlo
30.08.2017 - 22:14:03
00
zihadlo 5 napísal:
Cafelatex ztuhne aj bez co2',milos este prejdi na maxxis s exo a aj knoty zalepi

Ja som bočnicu narezal len pre účely testu, s myšiakmi som zatiaľ spokojný, diery na dezéne nie sú problém a knôt je tam spoľahlivý, bočnica to je už iný level.

Myslíš niečo takéto? http://www.suncycle.sk/sk/produkt/mtb-plast-maxxis-ikon-26x220-exo-tr-3c-maxx-speed/6584
Že to bude lepšie ako myšiaky?
30.08.2017 - 23:30:09
00
EXO plast som si objednal minule (presne tento) a musim konstatovat, ze je to rovnaky papier ako Continental Protection /non EXO je tensi asi este ako papier/ .. na druhej strane protection dost sfukuju /asi ako latexove duse/, Maxis snad nie. Pride mi, ze Schwalbe su o nieco malinko hrubsie (aj Vittoria je bohuzial tiez dost papier - skusal som Morsu v ruke). Ale v porovnani s odlahcovanym UST je to vsetko aj tak papier /mozno tie hodne tazke EN plaste maju aj bocnicu akotak, neviem/ . A ked to porovnam s original UST, tak .... Cudujem sa fakt tomu, ze najprv sa vyrobia o 100-150g lahsie plaste kde usetria hlavne na bocniciach a nasledne vsetci riesia cvakanie plastov roznymi vlozkami, ktore su tazsie ako povodne hrube bocnice. Sucasny Contik Protection by som sa neodvazil mat podhustene tak, ako UST verzia /cca 1.4bar - rozsekol by som to aj na predku a to nejazdim ani rychlo ani zbesilo/. Zial ale, UST sa uz zda-sa definitivne prestalo robit...
31.08.2017 - 10:04:12
00
pobavilo :)
31.08.2017 - 17:07:45
04
Aj mna, hlavne ta cast, ze Protection sfukuju a su papier. No tak ak su sfuknute 3psi za 7 dni na pneu vela, tak neviem. Duse mi sfukovali viac.
31.08.2017 - 20:11:28
01
po roku používania môžem zodpovedne povedat, ze plaste Vredestein Bobcat 29x2,4 v kombinacii s tmelom Vredestein uplna spokojnost... sice jeden prieraz, co bola moja jazdecka chyba a bol zalepitelny rezancom a drzi v pohode. Tmel nerobi ziadne gumenne marťany, aj po polroku je tekutý ako má byť. Zvnutra plasta krasna suvisla vrstva tmelu. Nikdy som nefukal CO2... Ráfy WTB i23, páska NoTube 25mm...
04.09.2017 - 09:02:48
00
Otázka na tých čo jazdia Continentaly vo verzii Protection. Nezdá sa vám, že majú nejakú tvrdú bočnicu? Príde mi to, že ten plášť sa neohne ani keď ho mám podhustený na hranici (ako bezdušák). A ešte som asi natrafil na vadný kus, na zadok som musel dať späť dušu, lebo to fučalo popri ráfiku asi na 15cm...nepomohlo ani mydlo, ani tmel (ráfik má 25mm, plášť 2.4). Máte niekto podobnú skúsenosť?
04.09.2017 - 09:14:23
00
Jazdím Continental ProTection na full-e mám Mountain King 2,4 a na pevňáku Race King 2,2 ... nahodenie ide fakt ťažšie, asi iba raz sa mi to podarilo servisnou veľkou pumpou Zefal, ale keď to nahodím, tak to drží a drží a drží ...

Bočnice oproti iným plášťom (na porovnanie mám aj S-works aj nový Specialized) sú fakt hrubé a pevné, no pri mojej váhe 90kg je plášť pekne poddajný.
Za rok jazdenia na bezdušákoch som na ProTectin verzii ešte nemal defekt ... S-works po asi 3 mesiacoch išiel do preč ... aj ostrejší konárik prerazil bočnicu
04.09.2017 - 09:30:08
00
pa3km napísal:
Otázka na tých čo jazdia Continentaly vo verzii Protection. Nezdá sa vám, že majú nejakú tvrdú bočnicu? Príde mi to, že ten plášť sa neohne ani keď ho mám podhustený na hranici (ako bezdušák). A ešte som asi natrafil na vadný kus, na zadok som musel dať späť dušu, lebo to fučalo popri ráfiku asi na 15cm...nepomohlo ani mydlo, ani tmel (ráfik má 25mm, plášť 2.4). Máte niekto podobnú skúsenosť?

Maju, su z plechu :) Aj ked idu tazko nasadit, nikdy sa mi ich nepodarilo nafukat ani servisnou pumpou, mydlo nepomahalo. (preto vozim CO2) Jeden som tuto sezonu reklamoval RaceKing Protection 2.2, oddelila sa bocnica od patky. Nastastie to bola mala diera a na rovine, takze bez ujmy.
04.09.2017 - 09:58:34
00
keyboard_arrow_up