Pouzivaju sa tam AGM baterky, ktore to vydrzia, ale samozrejme cena tak okolo 150-400e, takze to co ti usetril ten system za palivo(ak vobec), mozes investovat rovno do novej baterky.
Mazda to ma riesene inteligentne, vypnutie motora kontroluje sam vodic a to silou stlacenia brzdy. Takze napr. na priecesti to ma zmysel atp ale v kolone kde sa motor vypne na dve sekundy to nevypina.
Turba su mazane a dochladzovane vodou aj po vypnuti motora.
neviem o ziadnom elektrickom olejovom cerpadle vo VAGoch,zato o elektrickom cerpadle chladiacej kvapaliny ano
V51.... takze turbo po odstaveni motora chladene
olejom uz nie je,iba opacnym smerom do turba elektrickym cerpadlom chladiacej kvapaliny a to bohate postacuje na dochladenie turba a zabraneniu karbónových nanosov na hriadeli
Nieje povinny.Ak by bol, musel by som ho v aute mat ?. Jedina povinna vec, strasna kravina, je kontrola tlaku v pneumatikach.
co mas proti turbu? iba idiot s tym nevie jazdit,navyse spatne chladenia uz davno existuju ... a ten tlak v pneu je zalezitost taka,ze si sa dal ovplyvnit niecim co sa nazyva ex ABS kontrola a preto pykas, ja som kupoval teraz auto 1.2Tsi POLO pre zenu a radsej som isiel cestou kontroly cez ABS,ziadne tieto blbostky, turbo v dnesnej dobe uz nerobi problemy pri autach, to skor tieto hovadiny tpms by som zadupal.....zbytocne vyhodene prachy do luftu,to je tak,5 rokov zaruky a auto pojde doprec a pride nove=za tych 5 rokov tam spravim 1-2 servisky a papa.... neviem ci si ty auto kupujes na viacej ako 10 rokov lebo ja nie