Jezus to si kupoval nejaký čínsky okopčák? Dúfam, že si za to nedal viac ako 30€. :)
17.10.2017 - 14:07:14
00
Aky cinsky okopcak? Je to cinsky original. :)

A komu sa nepaci iGS20, moze kupit iGS10 aj s podporou ANT+ a teda pripojitelnymi senzormi a modernejsim dizajnom. iGS10 sa dal kupit na Alim za 45 $ ked som to sledoval pred par tyzdnami (teraz je drahsi).

iGS10 http://global.igpsport.com/home/detail?id=10
iGS20E http://global.igpsport.com/home/detail?id=12
17.10.2017 - 14:43:52
00
Používam ho na trackovanie aj na turistiku, páči sa mi tá jednoduchosť. Prestal som riešiť všelijaké appky v mobile, funguje to fakt spoľahlivo. Sťahujem dáta potom cez Runkeeper a z neho potom exportujem gpx napr. na geotagging fotiek. Všimol som si jednu zvláštnosť, že čas výjazdu sa zastavuje, keď sa nepohybujem a ukazuje takto meranú priemernú rýchlosť, ale napr. výsledná priemerka v Runkeeperi už je vypočítaná z celkového času výjazdu, takže ak sa niekde zastavím opekať, tak to potom aj podľa toho vyzerá.

Inak na krabici nalepili tuším nápis: "Stopwatch – 13€"...
17.10.2017 - 19:48:34
00
Pali65 ako je na tom výdrž batérie?
17.10.2017 - 20:27:12
00
Tých 25 uvádzaných hodín je reálnych, po troch celodenných akciách ešte stále nezdochol. A veľmi dobrá je rýchlosť nabíjania. Overené mám, že neprestáva zaznamenávať ani po napojení na zdroj.
17.10.2017 - 20:30:31
03
Na Alliexprese je možno nejaká novinka! IGS50E GPS Wireless Stopwatch...Tento model vydrží údajne až 50 hod.! Cena nejakých 68€

Inak, k tomu ešte dokúpiť tie senzory? A aké sú k tomu vhodné? Podporuje to aj senzor na náboji kolesa? Nerozumiem tomu veľmi...
03.12.2017 - 20:28:19
00
Kupil som IGS10/prišiel pred vianocami/, zatial spokojnost. Tiez drziak S80.
https://www.tomtop.com/p-y4903.html bol v zlave za 35e.
Senzory na kadenciu, rychlost a tep srdca mi igpsport zaslal za predklady do slovenciny. /http://global.igpsport.com/home/task, vsetky manualy na ich domovskej stranke v slovencine su odo mna/.


Urcite by som sa vyhol kupy IGS20E /ten nepodporuje ANT+ senzory/
31.12.2017 - 15:40:10
01
Som jediny, komu v poslednych dnoch ukazuje igs20e nizsiu nadmorsku vysku ako zvycajne, alebo aj niekomu inemu?
20.05.2018 - 22:30:03
00
vcera som si vsimol na igs10 asi o 100 metrov menej.
21.05.2018 - 07:22:44
00
U mna to ukazuje priblizne o 20 vyskovych metrov menej. Ktovie, ci sa to da nejakym sposobom kalibrovat.
21.05.2018 - 15:55:53
00
Takze sumar mojich postrehov / skusenosti s iGS20 za cca tristvrte roka pouzivania (viaceri sa ma pytali na skusenosti).

Vyhody:
- dobra vydrz na jedno nabitie (20 hodin urcite)
- rychle nabitie z plne vybiteho do plne nabiteho stavu (1 h)
- slusna presnost trackingu a z toho sa odvijajuca aj celkova slusna presnost zaznamenanej dlzky trasy (na cestnych vyjazdoch s dobrou viditelnostou na oblohu odchylka mozno 1-2 %, v lese pod stromami v zavislosti od typu trasy odchylka mozno 5-6 %)
- velmi rychla odozva na zmenu rychlosti s minimalnym oneskorenim
- jednoduchost ovladania (jedno tlacidlo spusta a pauzuje zaznam, druhe prepina obrazovky)
- automaticka autopauza, tzn. zobrazuje sa realny cas jazdy / pohybu a nie celkovy cas od spustenia do zastavenia zaznamu (na Strave sa ale zobrazi aj celkovy cas zaznamu)
- barometricky vyskomer

Nevyhody:
- nemoznost stiahnut data z tachaca bezdrotovo, tzn. upload na Stravu a pod. jedine po pripojeni cez microUSB kabel - toto mi fakt vadi, lebo sa snazim baterie v mobilnych zariadeniach nenicit zbytocne castym pripajanim ku kablu a tym padom cakam kym sa tachac vybije a kedze vydrzi dost dlho, tak z neho stahujem vyjazdy tak raz za tyzden, niekedy aj dva podla situacie :D
- automaticke podsvietenie sa zapne hodinu pred zotmenim a vypne hodinu po svitani (neda sa vypnut) a naviac je na moj vkus aj prilis silne - toto mi tiez velmi vadi, ale nasiel som na tom aj dve pozitiva:
1. ked sa rozsvieti displej, tak je to pre mna upozornenie, ze uz treba pomaly mysliet na navrat domov
2. ked je tachac nahodeny na rajdach a nie na predstavci a uz padne sero / tma a nemam svetlo, tak ho staci natocit displejom dopredu (uchyt na gumickach to bez problemov umoznuje) a zarucene ma nikto z protismeru neprehliadne (napr. na hradzi kde jazdia neosvetleni duchovia), dokonca v uplnej tme v lese sa da aj orientovat podla toho svetla pri pomalsej jazde :D
- nemoznost manualnej kalibracie vysky, tzn. pri vypinani si len zapamäta nejaku poslednu hodnotu tlaku vzduchu voci aktualnej vyske a podla toho pri dalsom zapnuti zobrazi aktualnu vysku, cize moze byt dost nepresna s odchylkou desiatok metrov (oproti realite som zazil za ten cas odchylku asi od -90 do +40 metrov), avsak samotna presnost vyskomera je velmi dobra a potom cely vyjazd ukazuje realne data, len posunute o tu odchylku pri starte
- priamo v tachometri sa daju prezerat udaje ako aktualna rychlost, maximalna rychlost, priemerna rychlost, denna vzdialenost, celkova vzdialenost, aktualna teplota, aktualna vyska, aktualny cas, aktualny datum, ale pocet nastupanych metrov na vyjazde sa v tachometri pozriet neda, tzn. ten sa da pozriet az po uploade do nejakeho programu v PC (ja konkretne na archivaciu vyjazdov pouzivam Stravu a ta ma problem v tom, ze data z barometrickeho vyskomera z tachometra ignoruje, lebo tento model zatial nemaju v databaze a tym padom ich nahradzaju vlastnymi nepresnymi datami z nejakej svojej zakladnej mapy - aktualne mam na to vypisany na Strave ticket uz od 20. 6. a cakam, kym k tomu daju nejake stanovisko)
- nemoznost resetovania a nastavovania ODO (celkovy pocet km), jednoducho ODO pocas celej zivotnosti tachaca len narasta a nic sa s tym neda spravit (jedine mozno rozobrat a odpojit bateriu alebo editovat zdrojove subory po pripojeni cez USB, ale to moze skusat jedine niekto kto sa velmi nudi a aj tomu naozaj rozumie a nie BFU)

Celkovo je to spolahlivy jednoduchy tachac s dobrou vydrzou a presnostou trackingu, takze ak clovek chce len trackovat vyjazdy a nic dalsie nevyzaduje, tak posluzi dobre. Ak je teda prioritou co najnizsia cena a vydrz na jedno nabitie, tak moze byt. Ale tym, co su ochotni obetovat par € naviac, davam do pozornosti http://www.brytonsport.com/#/R10. Podla mna lepsia volba kedze vyjazd sa da stiahnut z tachaca bezdrotovo cez BT (aj ked to pri celodenke trva vecnost), podsvietenie je mozne vypnut, nastupane a naklesane metre je mozne zobrazit v tachaci a aj Strava akceptuje data z jeho barometra a nenahradza ich svojimi shitovymi podkladmi. Takze dobre zvazte co je pre vas dolezite. :)
02.07.2018 - 16:24:33
06
Jezus dal si mi chrobaka do hlavy :-D kolega ma nejaky Bryton musim sa ho popytat ako je spokojny :-D
02.07.2018 - 22:43:09
00
Ten Bryton je v pohode, akurat sa pomaly stahuju data cez BT. Ak Ta nieco zaujima, tak sa pytaj. Mam ho doma. :)
02.07.2018 - 23:05:45
01
Zaujimala by ma vydrz baterky, pripadne ci sa da aj pocas vyjazdu dobijat bez prerusenia zaznamu. Neskusal si ci berie aj ine senzory ant+ ako original bryton? Co sa tyka stahovania dat cez BT, co znamena dlho? 2minuty? 10? pol hodina? Ma moznost zobrazenia sms, prichadzajucich hovorov ?
03.07.2018 - 05:55:20
00
Vydrz este nemam dostatocne otestovanu, ale kedze nepouzivam senzory, tak tych uvadzanych 16 hodin mozno aj prekroci. Cize ak clovek nejazdi 24 hodinovky, tak celodenny vyjazd s prehladom, beznych vyjazdov niekolko podla dlzky.

Ano, dobijat sa da aj pocas zaznamu. Uvadza sa to v popise. Netestoval som to pocas zaznamu, ale po pripojeni nabijacky sa funkcnost nezmenila. Plne nabitie z vybiteho stavu trva cca 3 hodiny.

Nepodporuje ANT+ senzory, len BT. A neskusal som ich a ani neplanujem kedze v prvom rade mi pri GPS tachometri ide o prenosnost medzi bajkami a vydrz na jedno nabitie. Ak chces testovat senzory, tak by mali podporovat BT LE (4.0+). Inak divne ze Ta zrazu zaujimaju, ked si zvazoval iGS20, ktory ich nepodporuje vobec. :)

Stahovanie celodenneho vyjazdu cez BT = urcite pol hodina. Vyjazd kde bol zaznam zapnuty cca 7 hodin, z toho realne sa trackovalo mozno 4,5 hodiny (one sec recording, bez senzorov) stahovalo vyse 20 min. Ak sa pouziju aj senzory, objem dat narasta. Ak sa pouzije smart recording a nie one sec, tak objem zaznamu samozrejme klesne a teda aj prenos potrva kratsie.

Notifikacie na hovor, SMS, e-mail atd. na displeji zobrazi, ale je to len ikonka a blikajuci text "call" a pod. Spravu si neprecitas. Ale na take hluposti si ani nebudem minat bateriu ani v tachaci ani v MT, kedze musia byt kvoli tomu sparovane. Aj ked BT LE vlastne zerie dost malo, ale kedze nevidim cislo volajuceho, tak mi to za to nestoji.
03.07.2018 - 07:09:30
00
keyboard_arrow_up