v skratke, vybalancovana kluka, lahke kovane ojnice a piesty (tiez balanced), prevrtane valce, znizena hlava + port a unshroud ventilov, komplet 2.5" vyfuk, COP, vacsie vstreky, ITBcka, programovatelna riadiaca jednotka a dalsie drobnosti aby to v pohode zvladalo tych 800 otacok navyse (prakticky ventilove viko bude asi jediny neupraveny diel
). stavba chvilu potrva ale myslim, ze to bude stat zato. Turbo by vyslo lacnejsie a dalo by viac ponikov, no chcem to najprv skusit takto lebo atmosfera je top
ak bude malo tak bude mat ten motor aspon bulletproof pripravu na slimaka ale do toho by som siel nerad
Ty si blázon... Robíš blbosť.
Narvať tolké prachy, ktoré sa ti nikdy nevrátia. Najrozumnejšia cesta je kúpiť auto s požadovaným výkonom.
Ja sa vždy smejem ked mladý chlapci "ladia" zdochliny typu 1.4i či 1.6i - dávajú tam "športový" filter, nahodia ladený UNI koncový
tlmič a ked im to viac reve tak si myslia že to lepšie ide. Pritom stačí kúpiť iné auto kde je trebárs 2.0i a hned je tam omnoho viac výkonu ako u toho "lajna" čo sa pokúšali vytuniť
Ja mám preto 2.5i, lebo to má
výkon aj slušný krútak a nemusím na to neustále tlačiť aby to šlo. Ked mladý chlapci poladia tie lajná, tak na to furt tlačia a aj tak to nejde a pritom tlačení plynového pedálu to má akurát vysokú spotrebu - velmi blízku mojej 2.5i akurát s podstatne horšou pružnosťou motora.
Zrovna dnes šiel taký pretekár po starej ceste NM-TN na striebornej A4 B5 sedan (vzadu čínske svetlá) a myslel si že je "šumacher" - tie obiehacie manévre boli tak trochu... Teda hlavne jeden s riadne odretými ušami. Čierny kúdol z výfuku nevychádzal tak predpokladám klasická 1.6i 74kW
Nikdy by ma nenapadlo upravovať atmosféru na turbo, ked už tak poladiť oturbený motor. Kedže mám Subaru tak by som nič neriešil a kúpil nejakú WRX 160/165kW - to s prehladom stačí v serii