Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
ivko1: uz vlastne neviem, co bola pointa diskusie .. vsak ja bezne ale jazdim na 1l motorizovanej nakupnej taske, ktora je niekde rychlejsia ako WRXka .. ale fabka je dost tazka.
tmax: .. ale povozim niekedy. Ci skor ty mna
Je ocove, nie moje. Nech sa nechválim cudzím perím . Ja auto nemám, do práce mám 5 minút, tak som zatiaľ nenašiel dôvod si nejaké kúpiť. Hlavne keď je v rodine aut kopec, ktoré viac stoja než sa na nich jazdí.
davno v soferskych zaciatkoch, v rodine sme mali espero 1,4l. Kamarat mi vravi, "to je motor, ktory sa vyznacuje tym, ze ked zasliapnes pedal na podlahu, nic sa nestane"
Ako píše lto, seriózna úprava auta a tuzing sú 2 rozdielne veci. Mať peniaze, po vlastníctve GTi-6 je takýto stroj mojim snom.
Z mojho pohladu ten chalan uplne znicil vynikajuce a komfortne auto v originalnom povodnom stave a spravil z toho rozheganu, hlucnu, tvrdu a upiskanu herku. To uz fakt len na tie preteky a na nic ine. Ale samozrejme to je len moj nazor.
Pre 99,99 % populácie súhlasím. Nepísal som, že by som chcel identické úpravy. Ale keby mi ho daroval, jazdil by som na ňom bez problémov. Ani sedačky netreba sklápať na prevoz bajku.
tak sa mi zda, ze tu vacsina ludi neiej schopnych rozlisit rodinneho pracanta s autom pre radost a zabavu, ale to sa asi dalo cakat na bike fore... v takom aute si v uplne inom svete a je ti jedno, ze to huci a piska pretoze si vyskereny z kazdej jazdy od ucha k uchu. ale ako pise tmax, je to len pre tych spravne "postihnutych"
este som nemal auto drahsie ako bike, ale na aute najazdim podstatne menej ako na bike. tak isto aj peniaze z obalky urcenej na servis auta vacsinou putuju na bike - u mna je dolezitejsie mat doma pojazdy bike ako auto
tak u mňa podobne,na budúcu sezónu by som aj možno kúpil nejaké novšie auto,lebo Passat bude mať 20 rokov,ale ani netuším,čo by to malo byť,našťastie rozpočet šiel do nového biku,takže kúpa auta sa odkladá-alebo možno aj nie,už dlhšie uvažujem hlavne kvôli preprave bicyklov o nejakom Sharane,Alhambre prípadne Ford Galaxy-staršie modely cca rok 2003 - 2006,ceny jazdeniek padajú,uvidím na jar ...
tak sa mi zda, ze tu vacsina ludi neiej schopnych rozlisit rodinneho pracanta s autom pre radost a zabavu, ale to sa asi dalo cakat na bike fore... v takom aute si v uplne inom svete a je ti jedno, ze to huci a piska pretoze si vyskereny z kazdej jazdy od ucha k uchu. ale ako pise tmax, je to len pre tych spravne "postihnutych"
Problém je skôr v peniazoch. Bežný človek je rád že má jedno auto a to auto musí byť univerzálne.
Dajú sa nájsť trebáras aj univerzálne autá čo vedia vyčarovať úsmev. Vedel by som si predstaviť mať Ford S-Max 2.5T - je to pohodlné, výkonu na rozdávanie, človek tam naprace čo treba
Tiez sa uberam smerom ford mam fabiu rs, nieje to zle auto len je male a tie detske časy a autickarstvo je prec preto hladam nieco benzinove a combi no ked pozeram na focusy 2012+ tak proste 1.0 urcite nie a 1.6 ma 77kw co tiez nieje bohvieco tak som pozrel mondea tie benziny su tam priaznivejsie len je ich malo a tie novšie uz su mimo cenu ktorú by som bol ochotný zaplatit
MecoTrance : prečo sa hnať za mladým autom? Ved zoberiem nejakého posledného Focusa II po facelifte s 2.0i a hotovo. Môžeš kúpiť aj Focusa III s 1.6EcoBoost ale ja osobne by somradšej uprednostil primitívnejšiu techniku v staršej verzii
Lebo ked príde k tomu že "neťahá" tak sa pri EcoBooste za uchom budú škriabať viac ako pri staršej atmosfére.
A za dalšie ako sám píšeš peniaze - auto je totálne hluchá investícia. Kúpiš, musíš tankovať, platiť PZP, servisovať a cena auta ide aj tak stále dole. Starší Focus kúpiš okolo 6000€, novší 8500€. Na prevoze z bodu A do bodu B tých 2500€ naviac nijak nepocítiš
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
tmax:
To moze byt aj tym, ze tie busy sa dost casto "vlecu" vyrazne vyssiou rychlostou
Skoda HTP je este luxusne vozenie oproti takemu 1.4l vysavacu v starsej C3. Tam pedal reguluje len hluk, rychlost zostava nemenna.
Z mojho pohladu ten chalan uplne znicil vynikajuce a komfortne auto v originalnom povodnom stave a spravil z toho rozheganu, hlucnu, tvrdu a upiskanu herku.
Dajú sa nájsť trebáras aj univerzálne autá čo vedia vyčarovať úsmev. Vedel by som si predstaviť mať Ford S-Max 2.5T - je to pohodlné, výkonu na rozdávanie, človek tam naprace čo treba
Lebo ked príde k tomu že "neťahá" tak sa pri EcoBooste za uchom budú škriabať viac ako pri staršej atmosfére.
A za dalšie ako sám píšeš peniaze - auto je totálne hluchá investícia. Kúpiš, musíš tankovať, platiť PZP, servisovať a cena auta ide aj tak stále dole. Starší Focus kúpiš okolo 6000€, novší 8500€. Na prevoze z bodu A do bodu B tých 2500€ naviac nijak nepocítiš