Pekné to tam máš. Aj sa to trápilo, alebo to dalo aj s letnými ľavou zadnou ? Mne sa ešte tiež nechce prezúvať, kým to príde k nám dole, to ešte týždeň, dva vydrží.
30.10.2017 - 21:55:56
00
Syfon ako to maju teraz? je to stale rovnale? dva rezimy - 4kolka automaticke zapinanie zadku pri preklznuti kolies alebo 4x4 natrvalo do 50 km/h.
30.10.2017 - 22:08:56
00
Noldo napísal:
Pekné to tam máš. Aj sa to trápilo, alebo to dalo aj s letnými ľavou zadnou ? Mne sa ešte tiež nechce prezúvať, kým to príde k nám dole, to ešte týždeň, dva vydrží.


Dovolím si odpovedať za autora príspevku :) Grand Vitara je ešte poriadny kus auta s výbornými jazdnými vlastnosťami na rozbitom povrchu, snehu a blate. Túto generáciu máme v dlhej aj krátkej variante a na zimu je to úplne ideálne vozenie, dokonca aj na letných gumách. Auto je stabilné a je vidieť, že majú skúsenosti so 4wd systémami.

- čo sa týka režimov podla motorizácie DDIS má redukciu, 4L a 4H. Podľa toho čo sme skúšali sa permanentne točia všetky kolesá v istom pomere, v prípade, že sa koleso dostane do šmyku tak sa pomer mení a všetko už reguluje elektronika (ktorá fakt funguje)

Je to fakt super auto, taký stredný Offroad z novších aut. Jediné čo sa mi nepáči je, že ho treba držať viac v otáčkach a chýba mu 6 na diaľniciach. Ale popravde, toto auto neni na diaľnice :)
30.10.2017 - 22:40:17
00
Na tom snehu ma tiež zaujalo. To až natoľko, že som si o ňom prečítal článok na autorubik.
Žiadne z takýchto áut až po prémiovejšie suv (tuareg) nejazdia dobre vo vyšších rýchlostiach. Tu sa dlhá 6ka nenosí.
Mňa však zaujala kombinácia fajn terénnych vlastností so samonosnou karosériou a dokonca viacprvkovou zadnou nápravou. Jazdí to použiteľne aj po ceste, však?
Inak dočítal som sa, že tie staršie ročníky nemali ESP ale samosvorné diferenciály. Mali sme Jeep Grand Cherokee WJ a ten mal tiež 3 samosvory a považujem to za najlepšiu konštrukciu 4x4. Na druhú stranu do toho išlo snáď 20 litrov drahého prevodovkového oleja. Dokonca to v techničáku bolo zapísané ako kategória G a nemuselo to mať na zimné gumy. Pravdu povedať to ale slúžilo ako rodinné auto a ďalej ako po poli nikdy nešlo. Otec aj tak ľutuje, že ho predal.
30.10.2017 - 23:04:02
00
Noldo Boli sme radi, že sme vyšli :) ale v snehu to šlo prekvapivo dobre, samozrejme v strmších stúpaniach to bolo na hrane ale šli sme. Veľa záležalo na podklade, keď sme sa dostali do rozmočeného alebo blatistého podkladu tak to nešlo skoro vôbec, to by už ale chcelo minimálne AT pneumatiky. Ale celkovo som bol prekvapený ako to šlo :) Inak aj na diaľnici to celkom ide, určite sú aj pohodlnejšie autá ale s tými sa nedá vyšantit v blate, hehe. Staršie Grand Vitary ročníky do roku 2005, mali trvalý pohon zadku, pripojiteľný predok ale len v teréne a redukciu, výnimočne mali samosvor na zadku. Od roku 2005 Grand Vitary vraj mali samosvorný medzidif len krátke verzie s motorm 1,6, ktoré nemali uzávierku a redukciu, ale to nemám overené v praxi :)

chmeliak Presne ako píše papatulo, toto je ešte poctivý pohon 4x4. Táto generácia (od roku 2005) Grand Vitary má medzinápravový diferenciál takže sa jedná o stály pohon 4x4 (o tom svedčí aj spotreba - priemer 8l nafty), v teréne sa medzidif uzamkne a v prípade potreby sa priradí redukovaný prevod.Teraz Suzuki ponúka pre Vitaru a S-Cross Allgrip systém, čo je elektronické pripájanie zadku, má to režimy Auto, Sport, Snow a Lock. Suzuki nezaprie skúsenosti so 4x4 takže aj keď medzidif nahradila el. mag. lamelová spojka je to funkčné, rozdiel v režimoch cítiť a len tak ľahko sa to nevzdá aj v náročnejších podmienkach ale do ťažkého terénu to určite nie je. Potom ostáva už len Jimny, ktorý stále má riadny pohon 4x4 s redukciou.
31.10.2017 - 07:31:32
00
ako tak pozerám ten kubov test, keďže teraz mám zimné pirelli, aj keď iný model, tak do toho michelinu môžem s kľudom ísť :D
31.10.2017 - 09:19:59
00
prosím vás máte niekto nosiče na bicykel ? ak hej tak je jedno akú značku kúpim alebo sa vyhnúť nejakým šmejdom ?
31.10.2017 - 13:50:04
00
Thule, je tu na to komplet vlakno...
31.10.2017 - 17:43:18
00
Kamarát má tieto : https://www.stresnenosice-boxy.sk/p/2560/stresny-nosic-na-bicykle-atera-giro-af a uchytenie bicykla je oveľa pevnejšie ako v "klasických" Thule Proride ktoré mám ja. Sú akurát menej komfortné pri nakladaní no zase bicykel sa ani nepohne počas jazdy, a aj zamknutie vypadá bezpečnejšie. Podľa mňa rozhodne stoja za zváženie, len si pozri či ti nebude prekážať košík v uchytení (môj pri preprave v nich musí ísť dolu, v Thule nemusí).
31.10.2017 - 18:47:54
00
Vcera vecer sa divam, ze co to za maserati zabludilo do nasich koncin... pridem k autu a to kia... podoba ciste nahodna :D

Prílohy:

20171101_090717.jpg
20171101_090717.jpg 1.2 MiB thumb_up1thumb_down

20171101_091027.jpg
20171101_091027.jpg 571.98 KiB thumb_up3thumb_down

01.11.2017 - 09:42:32
011
...jj KIA Stinger GT brutalna masina niekomu zavidim :P
01.11.2017 - 10:56:38
01
To bude maserati s prelepenym logom na kia aby slovac nezavidela ;)
01.11.2017 - 14:00:09
01
No neviem, s akým Maserati to má byť akože podobné? Quattroporte? Akože áno, má to tiež 4 kolesá a volant.
01.11.2017 - 16:28:49
00
Ale ale ale... :-)
01.11.2017 - 16:47:35
00
Prezuvanie sa pomalicky blizi, resp. uz ma vela ludi aj prezute, tak taka otazka na niekoho kto tomu trochu rozumie. Cim nakonzervovat pneu pred uskladnenim po zhodeni z auta? Pouzivam na to nejaku klasicku sracku z obchodu s nazvom "Ozivovac pneu" alebo take nieco, ale mam skor pocit, ze to je urcene len ako wow efekt aby guma chvilu pekne vyzerala. Neviem ci realne pomaha spomalit starnutie atd. V minulosti a asi este aj dnes sa na niektore gumene prvky pouzival glycerin, na gufera na vidlici sa zas odporuca silikon, ale v tom spreji na pneu samozrejme nie je ani jedno, ani druhe.

tulenik, Ty by si ma mohol vediet nasmerovat. Co by mal ten pripravok na pneu obsahovat, aby realne tu gumu aj nejak chranil / konzervoval?
06.11.2017 - 11:23:55
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up