Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftMiso12 napísal:
Dakujem..pojdem do galusiek. Ako som si studoval tak su aj celkom odolne typy od Tufa alebo moj oblubeny typ Conti GP s2 a vacsina defektov ide zalepit tmelom. Celkovu vymenu skor necham profikom a na ten ucel si necham sucasne kolesa. Jedine coho sa bojim ze dostanem ten nezatmelitelny defekt niekde 70km od domu a este lepsie niekde na dovolenke kde nebudem mat ani komu zavolat aby ma zobral :) s mojimi 90kg nebudem asi riskovat dojst na vyfucanej...


Výmenu galusky je dobre si natrenovat a vediet to sam.
So sebou nosim na vyjazdy len tmel, v pripade ze potrebujem mat 100% istotu tak so sebou zoberiem rezervnu 19 mm galusku napchatu do zrezanej cykloflase. Na zbytkoch pasky by sa malo dat dojst do ciela.
Minuly rok som bral rezervu 4x.
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 17:14:17
00
Ja by som do galusiek oproti bezdušiam nešiel. Lepenie nič moc, oprava v teréne viac-menej bez šance (tmel 2x z 2 nepomohol), dojazd na tréningu pre mňa blbosť, škoda kolies. Keby mali nejakú výhodu, ok, no oproti tubeless riešeniu žiadnu nevidím...
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 17:22:53
00
rýchly defekt v zjazde je predsa len o čosi príjemnejší na galde ako na plášti, viem si dokonca predstaviť aj situáciu že by to karbónové plášťové koleso ani nemuselo vydržať. ale tak takéto prípady sú skôr výnimočné
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 17:37:30
01
Pre volbu galusky hovori dalsich usetrenych 200g. Temu galusiek a plastov som presiel skoro celu a priznam sa ze raz som na 100% rozhodnuty pre galusky, potom citam ine nazory skusenosti a uz by som siel do plastov. Viem ze ked pojdem do plastov nic nepokazim no bude o 200g tazsi bajk zatial co ak sa preukazu niektore zle skusenosti s galuskou mozno budem nestastny. Mozno vsak sa nikdy neobjavia ziande negativa. Musim sa rozhodnut co chcem z dlhodobeho hladiska viac, teda ci klud alebo nizsiu vahu..
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 19:07:15
00
Nepovedal by som, že je to až 200g... Galuska je výrazne ťažšia ako bezdušový plášť.
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 19:22:44
00
Váha plášťov alebo galusiek musí byť predsa čo najvyššia. To musí byť predsa každému jarné :) Aby mali vaše kolesá čo najväčšiu zotrvačnosť. Opýtajte sa odborníkov v téme World Tour ;)
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 19:29:18
02
presne aby si znížil styčnú plochu a zvýšil zotrvačnosť, chlapci máte sa čo učiť :D
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 19:32:21
00
arrow_leftwhitemamut napísal:
Nepovedal by som, že je to až 200g... Galuska je výrazne ťažšia ako bezdušový plášť.

http://www.suncycle.sk/sk/produkt/plast-schwalbe-pro-one-700x23-tubeless/6868
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/galuska-veloflex-carbon-23mm/8937

235gvs 260g

rozdiel na vahe ti vyrovna mlieko co das do bezdusi... takze o vyrazne tazsej galuske by som asi nehovoril...
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 19:40:43
00
Potom aj ráfik môže byť čo najťažší , aby jeho zotrvačnosť + tej gumy tiež bránili pri zrýchľovaní :-) a hlavne do kopca :-)
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 19:42:18
00
Treba si nalozit co najviac, aby nohy nezmlandraveli. :D
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 20:49:40
00
arrow_leftMiso12 napísal:
Pre volbu galusky hovori dalsich usetrenych 200g. Temu galusiek a plastov som presiel skoro celu a priznam sa ze raz som na 100% rozhodnuty pre galusky, potom citam ine nazory skusenosti a uz by som siel do plastov. Viem ze ked pojdem do plastov nic nepokazim no bude o 200g tazsi bajk zatial co ak sa preukazu niektore zle skusenosti s galuskou mozno budem nestastny. Mozno vsak sa nikdy neobjavia ziande negativa. Musim sa rozhodnut co chcem z dlhodobeho hladiska viac, teda ci klud alebo nizsiu vahu..

Ved sam vazis 90kg, mozno by bolo na case prestat onanovat nad 200g hore/dole, a radsej sa rohodovat podla pragmatickych dovodov. Viem, ze je to v cyklistike strasne popularne, ale ak si myslis, ze 200g v kolese zmeni tvoj cyklisticky zivot, a budes jazdit lepsie/rychlejsie/ladnejsie, tak to tak zrejme bude, najma ale musis tomu klamstvu verit uz do konca svojho zivota, aby to fungovalo:)
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 21:06:33
06
Dakujem za dobry komemt. Spolu s jednou vetou ktoru som sa tu na fore docital ze " na co si rekreant ma komplikovat zivot gakuskou" ma to predsa len vratilo k plastom, lebo galdy su vazne pre makacov :) Len 200g je niekedy lahsie zhodit na vahe bicykla ako na vahe telesnej. Ale ze by som onanoval nad gramami, take chutky som este nemal :)
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 21:21:08
00
"Len 200g je niekedy lahsie zhodit na vahe bicykla ako na vahe telesnej. " Ked to ide tazko, Saratica ta presvedci o opaku. :lol:
Zobraziť komentár 05.01.2018 - 22:01:13
00
To je veľmi dočasná strata :D
Zobraziť komentár 06.01.2018 - 01:04:56
00
Galusky majú zmysel pri karbonových ráfikoch a ráfikových brzdách kôli potenciálnej deštrukcii plášťového ráfika vplyvom prehriatia pri brzdení. Pri kotúčových brzdách tento problém odpadá, teda odpadá najpodstatnejšia výhoda galusiek. Pri kotúčoch teda ich nevýhody prevážia výhody a osobne by som skôr šiel cestou tubeless pláštov.
Zobraziť komentár 06.01.2018 - 09:28:50
00
keyboard_arrow_up