ale ked ste nevideli s vystuhou, neznamena ze niesu.
tie vystuhy co si dal obrazky su (ako uz bolo napisane) tvorene dvojitym hlinikovym rafikom. Samotny karbonovoy profil s vystuhou ako uvadzas neexistuje, pretoze este nie je technologia ktora by vedela v jednej jedinej forme spravit vo vnutri prepazku. Ak by sa take nieco malo riesit celokarbonove, boli by to urcite dve samostane casti rafika (a dve rozdielne formy) ktore by sa lepili dohromady. Predpokladam ale, ze naklady na taky
rafik by boli dost vysoke a boli by aj dost tazke... pevnost sa da lahsie dosiahnut dobre navrhnutym kladenim vlakien v klasickom dutom profile. Zlomenie rafika v polovici ako uvadzas na obrazkoch je z velkej casi podmienene "vystrelenim" spodnych niplov z rafika a az potom nasledne zlomenim profilu. Preto sa na spodnej casti profilu robi podstane hrubsia cast urcena na kotvenie niplov. Ci su uz vonkajsie alebo vnutorne nehra az taku rolu. Podstatna je sila, ktora ich dokaze vytrhnut... a nasledne vyvolat dalsiu reakciu.
a este k tej poznamke o zotrvacnosti kolies a o kolobezkovych 20" ktora odznela vyssie... neviem co ste chceli pocut (citat), ale pravdou je, ze vsetci co jazdia sutazne kolobezky presli na rozmer bicyklovych 2 x 28". Mensie 20"
koleso je mozno tak na terennej alebo mestskej klobezke, ale nie na zavodnej. Je sice mensie, ma mensi zotrvacny moment, ale vahovo je paradoxne presne taka ista ako lahka 28".