zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Na Zestym - tam idem striktne bezdušáky a tam si teda nejaký defekt pamätám, ale za tie tisíce km to bolo úplné minimum. Dva také že musela ísť na dojazd duša. Čiže fakt bezduše sú koniec väčšiny problémov.
Teraz silne zvažujem, že sa vyondiem na galusky na cesťáku a rovno bachnem bezdušáky, ale mám pudenie si ešte pořídiť alternatívne gramárske kolečká a tam to zatiaľ galuska o asi 70 g vyhráva (o bočnice clincherového ráfu, priemerná galda je dokonca ťažšia ako bezdušový Schwalbe Pro One Tubeless rovnakého priemeru vrátane tmelu).
A mne sa zda, ze asi aj ty. Rozsekat rafik pri 1,6BAR a tvojej hmotnosti...
Ja som preto uviedol, že niektorí používajú "bulharský meter" lebo na väčšine dielenských hustiliek ukazuje manometer "hausnumerá" pri nízkom tlaku. Ja mám Topeak a prijateľne začína ukazovať až od cca. 1,3 atm. Presne až od 1,5 atm.
Ak niekto uvádza, že hustí na 0,8 atm, buď má na pumpe bulharský meter alebo hustí héliom a nad terénom si preto len poletuje.
Úplne som zabudol že máme doma manometer ku kompresoru. Plášte som nafúkal podľa zvyku do piesčitých podmienok. Podľa spomínaného manometra som nameral 1,0/1,5 bar. Následne som skúsil overiť presnosť pumpy z decathlonu. Pri prednom kolese sa ručička ani neodlepila z nuly (možno sa k tomu pričinilo aj zalepené jadro ventilka) no a na zadnom som nameral 0,5 bar. Takže beriem späť čo som predtým napísal. Samozrejme na traily kde sa skáče, sú tam korene a podobne fúkam vyššie tlaky.
Nevedel som o tomo rafiku 35mm, prečo ma taky profil...(prečo je taky šmruncnuty)
Ale ako som zacal lepit pasku na rafik,tak akosi nelepila.Teda uplne slabo a odliepala sa.Tak som skusil druhu a ta uz lepila ako mala,ale aj tak nie uplne dobre.Dal som tam dusu,nech sa paska lepsie prichyti,ale akosi mi uz vrta v hlave,ze sa na nu nebudem moct 100% spolahnut.Stalo sa uz niekomu ,ze by paska Cafelatex prestala mat lepiace schopnosti?Skladovane su na tom istom mieste,teda je mi divne,ze jedna skoro nelepi.