No ved to DPF ...
Ak nemam stale tocit dlhe trasy, tak len benzin.
11.03.2018 - 08:41:47
00
benziny mitsu su myslim vsetky 5 kvalty, neviem ako tie najnovsie. Kvoli tomu by som to uz nebral. Taktiez lak je palec dole. No na druhu stranu s motorom mivec je to len o vymene oleja a filtrov :) Onoho casu som pokukoval po outlanderi 2009 s 2.4 benzinom, no mat 170k a 5 manualnych kvaltov je na zamyslenie.
11.03.2018 - 09:28:34
00
Tak ale nie 5kvalt ako 5kvalt. Dolezite je ako tie prevody urobili dlhe. Mam 6kvalt a 6tka je kratsia ako kde ktora 5ka na inom aute. 130 na 6tke mam 3700 otacok.
11.03.2018 - 09:40:11
01
S takou 6 to teda nieje ziadna vyhra tolko mi kedysi tocilo saxo pri 5q.
11.03.2018 - 10:29:57
00
moja GY dieslova mazda s 5 kvaltom tocila len o par otaciek viac ako DSG7 v sluzobnej ochtavke 1.6. pocet kvaltov nie je vsetko.. niekedy vedia byt naskladane pekne idiotsky aj napriek vysiemu poctu stupnov a niekedy fakt staci 5. zalezi aj od vyuzitia auta.. ja robim 95% dialnice takze pre mna ideal keby to tocilo 2000ot pri tachometrovych 140. do mesta je vsak DSG7 vyskladane super
11.03.2018 - 11:19:26
00
Tak ale treba si uvedomiť že nie každé auto, ktoré má 6-tku, je vhodné na jazdu po diaľnici 130 km/hod a viac. Tiež mám 6-tku, tiež krátke prevody, ale keďže som auto kupoval hlavne na jazdenie mesto/mimo mesta a občas diaľnice, tak mi to až tak nevadí. Navyše ja rýchlo nejazdím, do tých 3000 ot. pri 110 km/hod. pri jazde po diaľnici siahnem len občas, takže pohoda. Tá 6-tka sa odmení hlavne pri rýchlosti 80-90 km/hod pri jazde po okreskách (rýchlosť dodržujem a dúfam že aj Vy ostatní , keďže to vyžadujeme aj od iných :^) ) , kedy sú otáčky málo cez 2000 a aj spotreba je vtedy najlepšia.
11.03.2018 - 11:33:14
00
no 3700ot. na dialnici na 6tke..dakujem pekne. to mas aku spotrebu? Pre mna osobne je 6ty stupen prevazne dialnicny, inak je mi zbytocny.
11.03.2018 - 11:48:15
00
Palo TT napísal:
Dnes som ti klopal na dvere, ale nebol si doma. Vyklopeny stierac je moj pozdrav :)
Nefical si pred 15:00 po asfaltke nad Richnavskymi tajchami domov? V tej rychlosti som ledva stihol pozdrav (boli sme dvaja).

Jj bol som to ja :) a ja že komu som zavadzal že mi stierač naschvál dvíha :lol: ráno som si dal turistiku na Sitno a poobede výšlap do banskej Štiavnice a Richnavsky Tajch ;) :muscle: :sun:
11.03.2018 - 13:40:56
00
kua prečo večšina "maloobjemových" benzínov musi točiť pri tacho 130km/h skoro 4000ot a tym hučať? :o problém:
Hľádam náhradu za svoje terajšie a prvé auto Opel Vectra C GTS 3.2 V6 155kw. Kuurva dobré vozenie vzhľadom na motor, ochotu zrýchlovať, výbavu. Už nie som slobodný fagan takže treba niečo úspornejšie na výlety s priatelkou, neskor s rodinou. Hľadám kombi, benzín(naftu nenavidím) okolo roku 2008 okolo 5000€ - focus combi, astra h caravan, mazda 6 wagon ešte teoreticky aj keď je to už starší dizajn. Renault megane hnusny lacny interier. Bol som skušat focusa vo výbave titanium x, čo je myslím najvyšia, 1.8 92kw, všetko super ale tie otáčky a sprevodovanie ma dostalo :D skoro 4000 pri 130 a rev hukot.. Zrejme so rozhyčkaný pretože tá moja Vectra ma maximálku 250 a iba 5 kvaltov takže má dlhé prevody - dvojka do 110, trojka do 165, pri 130 mi to toči 2900ot, na okreske asi 2000 - krásne a tiché cestovanie. Zistovaľ som aj astru h, to isté, 4000ot. skoro všetky motorizácie, focus tiež.. wtf?
asi si nevyberiem iné v tejto cenovej relacii, len sa zmieriť? :(

edit: a vw group
som nepozeral, zdajú sa mi byť predražené
12.03.2018 - 19:13:57
00
Mne toci 6ka pri 130ke 2000ot :) a pri 100ke 1500
(Opel)
12.03.2018 - 19:35:13
01
Aj VW group aj fordy maju kktne prevody. Kolega ma na 1,2TSI v pole dokonca 6tku a minule sa miesto na jednotke v pohode pohol na trojke, take kratke su tie prevody.

Ford ma najvyssiu vybavu Ghaia, Titanium je druha najvyssia, X znamena, ze auto bolo pri kupe v akcii a mas vo vybave daco zadarmo alebo bolo lacnejsie :P

Moje mondeo ma na 5ke 110km/h 3000 ot. 140/3800 a to je uz dost vela
12.03.2018 - 19:38:23
00
110mat110 tomuto vobec nerozumiem. Jazdil som na forde transit 2.2tdci a mal dlhsiu prevodovku nez mondeo 2.0tdci (obe 6kvalt)
12.03.2018 - 19:42:40
00
tomas-g napísal:
kua prečo večšina "maloobjemových" benzínov musi točiť pri tacho 130km/h skoro 4000ot a tym hučať? :o problém:
Hľádam náhradu za svoje terajšie a prvé auto Opel Vectra C GTS 3.2 V6 155kw. Kuurva dobré vozenie vzhľadom na motor, ochotu zrýchlovať, výbavu. Už nie som slobodný fagan takže treba niečo úspornejšie na výlety s priatelkou, neskor s rodinou. Hľadám kombi, benzín(naftu nenavidím) okolo roku 2008 okolo 5000€ - focus combi, astra h caravan, mazda 6 wagon ešte teoreticky aj keď je to už starší dizajn. Renault megane hnusny lacny interier. Bol som skušat focusa vo výbave titanium x, čo je myslím najvyšia, 1.8 92kw, všetko super ale tie otáčky a sprevodovanie ma dostalo :D skoro 4000 pri 130 a rev hukot.. Zrejme so rozhyčkaný pretože tá moja Vectra ma maximálku 250 a iba 5 kvaltov takže má dlhé prevody - dvojka do 110, trojka do 165, pri 130 mi to toči 2900ot, na okreske asi 2000 - krásne a tiché cestovanie. Zistovaľ som aj astru h, to isté, 4000ot. skoro všetky motorizácie, focus tiež.. wtf?
asi si nevyberiem iné v tejto cenovej relacii, len sa zmieriť? :(

edit: a vw group
som nepozeral, zdajú sa mi byť predražené


Vieš prečo? Lebo keď máš max výkon niekde okolo 75-90 kw podľa typu motora tak ma diaľnici by sa proste ten agregát nepotiahol ani s prázdnym autom pri 2000 ot.
Tomáš tebe ostávajú iba GT, RS a podobné verzie áut a aj to budeš nadávať, že je to leňoch. Po nejakých 1.8 -2.0 atmo ani nepozeraj iba ak s turbom. Proste tiež si v dnešnej dobe veľmi neviem vybrať motor (teda motor by sa ešte možno našiel, ale kombinácia dobrý motor, manuálna prevodka, normálny výbava, nádrž viac ako 50l a ako bonus 4x4 je útópia, teda v normálnej cene do 25t-30t euri ako nové).
Od mazdy máš (323 MPS) 626 s motorom 2,3 Disi, ale to nebude veľmi úspornejšie 10-12 l/100km.
1.8 TSI točí na 6-ke 2800 ot pri 130km 3500 pri 160km
2.0 TSI RS točí na 6-ke 3000 ot pri 130km
1.5 TSI v karoqu v auotomate na 7-ke cca 2400.
Okolo roku 2010 sa to začalo lámať a dávali dlhšie prevodovky do áut. Až to došlo zase do extrému kde 1.6 TDI má 5-kvalt dlhý jak svet a meste vieš použiť tak 1-2-3 a dosť.
Tak si len pekne nechaj to čo máš ak do toho netreba sypať prachy a kašli na spotrebu.
12.03.2018 - 19:47:47
01
palo1707 Myslm, ze pre diesle sa davalo viacero prevodoviek. Atmobenziny maju vsetky rovnaku. Celkovo nerozumiem preco to robia tak blbo. Keby do mondea dali prevodovku z diesla, s kusok dlhsou dvojkou tak by bolo uplne super. 3 do mesta, 5 na okresky, 6 na dialnice. Teraz sa spacirujem po meste na 4-5 stupni a po dialnici idem 110 aby nevcuclo veko z nadrze dnuka. Lebo ten motor ma fajny tah aj okolo 2000ot a vykonu dostatok
12.03.2018 - 19:50:49
00
palo1707 napísal:
Mne toci 6ka pri 130ke 2000ot :) a pri 100ke 1500
(Opel)


opel aky?
12.03.2018 - 20:15:55
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up