Trochu sa hanbim,lebo taketo veci vzdy viriesim,ale uz som v koncoch a nemam uz cas a ani trpezlivost to riesit.Toto je skor otazka pre ludi co servisovali podobny typ vidlice.Jedna sa o staru marzocchi z3 light rok vyroby 98.Vidlu som kompletne rozobral vycistil a zlozil.Olej som pouzil sintetiku original do vidlic.Davam ho do vsetkych vidlic mz 7.5w.Problem je ten,ze vidla je pretlmená.Uz som dal aj redsi olej na skusku 5w ale ziadny rozdiel.Samozrejme,patrona sa neda nastavovat.Napada Vas nieco?

Prílohy:

IMG_20180330_120014.jpg
IMG_20180330_120014.jpg 565.02 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20180330_115943.jpg
IMG_20180330_115943.jpg 666.81 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20180404_180744.jpg
IMG_20180404_180744.jpg 445.49 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20180403_191814.jpg
IMG_20180403_191814.jpg 808.03 KiB thumb_up0thumb_down

04.04.2018 - 20:00:31
00
Do trosku mladsich modelov sa dal strcit imbus a tym sa to nastavovalo. Naozaj tam nie je (vnutri tych ciernych dielov zhora) otvor na imbus?

An idle brain is the devil's workshop.

04.04.2018 - 22:26:39
00
Nie.Tento model to nema.Je to uplne primitivny system.Taky model som mal ako spominas.
05.04.2018 - 05:59:41
00
ja co som mal par lacnejsich macosiek v tych rokoch, tak sa vacsinou dal stelovat utlm vnutri 3mm alebo 8mm inbusom. ak to tam nemas, tak potom uz jedine radikalna uprava vrtackou...
05.04.2018 - 09:22:57
00
No len malo by to fungovat bez takych zasahov.Inak tie vidlice neboli z najlacnejsich ☺ skor naopak
05.04.2018 - 10:46:32
00
tak z1 a z2 boli drahsie aj kvoli tomu, ze mali sofistikovanejsie tlmenie a externe nastavitelne pomocou tocitiek. to som tym myslel.
05.04.2018 - 11:03:15
00
Aha.No musim to este otvorit a pofotit.Mozno niekto pride na zahadu
05.04.2018 - 11:06:31
00
Neviem, či to pomôže, tu je pdf aj k tvojej:
http://my-sport.spb.ru/manual_1/index-16.htm

https://www.strava.com/athletes/4618677

05.04.2018 - 11:07:23
00
Dik.Ten uz mam.
05.04.2018 - 11:51:40
00
keyboard_arrow_up