zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Pokiaľ si žiadne viditeľné častice nezaznamenal, potom niečo robíš špatne a mikro častice ti zostávajú na spodku fľaše. Asi si sa ešte nepolial pri "servisnej nehode" tmelom, že
taketo prkotiny sa nedozvies pokial ti to niekto nepovie alebo na to neprides sam je to tak cely zivot...
Tie castice mas usadene na spodku
A neobsahuje RACE verzia nieco taketo len kratsie? :
No definitivna pravda sa ukaze, az vyzujem plast.
Jednoznacne az mi vyschne co mam v plastoch, nasledovat budu nove plaste a finish line sealant, verim ze bude tak dobry ako sa ocakava.
https://www.mtbiker.sk/forum/post1308533.html#p1308533
tmel si s tým poradil...tiež mi to bez tmelu spľaslo do rána, s tmelom to celkom drží