Moja skusenost s reklamaciou v Canyone, Neuron AL 7.0 prestal radit spolahlivo, identifikovana vola na ose a kazete, koleso Mavic Crossride FTS-X:
19. jan. Report do Canyonu, vysvetlovanie co je problem
22. jan. Kurier vyzdvihol koleso ( nedelne balenie do vypitvanej bananovej krabice bolo vyzivnym cvicenim schopnosti uvazovania vo viacerych dimenziach
)
23. jan Koleso v Canyone, konstatovanie ze vsetko je v poriadku a stacilo lahko dotiahnut konusy, problem identifikovany ako vada kazety, ta odoslana do Shimana
25. jan. Informacia ze zavada
kazety bola uznana, odobrena vymena za vyssiu radu ( HG81 ), ale 11-34t, namiesto povodnej HG50 11-36t
30. jan. Informacia ze po vymene kazety problem pretrvava, koleso bude posielane do Kastaru
14. feb. Informacia ze Kastar uznal zavadu
orecha a urobil vymenu
15. feb. Odovzdane kurierovi
19. feb. Dorucenie