zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Od začiatku používam tento (často kritizovaný) tmel:
Dovtedy pokojne dva defekty mesačne, odvtedy nič, len jazdím, raz začas dolejem.
Sice ho nejazdim dlho, ale zatial drzi dobre.
z princípu to musí horšie priliehať
Nemyslel si vyzujem?
Toho sa nebojim, vyzul som aj bezdusak a zijem.
Mne konkretne neslo o peniaze.
Vyskusal som to, ked bude uplne na prd, dam vediet.
Ale ist to ide, ked clovek chce.
a tomu joes eco sealant-u sa co vycita?
Teraz mám na skúšku notubes klasiku a tiež v pohode..
z princípu to musí horšie priliehať
Idem si podat sportku, mam drotaky 2. rokom ako bezdusak.
Nevysychá. Mal som ho v Mavicoch, Schwalbách a bol úplne v pohode.
1. Myslite ze mam plast pre istotu vymenit, ci tej silikonovej zaslepke dat sancu a dalej jazdit? Ake su vase skusenosti?
2. Bocne steny plastu z kazdej strany vytrcaju asi 1mm mimo dezen (teda sirka plasta zmerana na bocniciach je vacsia ako na dezene) - je tak sanca na preseknutie bocnice vyrazne vacsia, ci som mal len smolu? Bol to prvy pretek so sirsim rafikom, ktory plast trocha roztiahol, doteraz sa mi take nic nestalo..